abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149895856
Hi allemaal, heb nog geen Mirador...lastig die kaarten.

Wel paar plaatje van Pata de Macho hike, niet veel, maar iets alvast:
https://panamarovers.wordpress.com/category/galerias/
pi_149895947
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:36 schreef doorgaan het volgende:
Hi allemaal, heb nog geen Mirador...lastig die kaarten.

Wel paar plaatje van Pata de Macho hike, niet veel, maar iets alvast:
https://panamarovers.wordpress.com/category/galerias/
Holy shit.

Staat geen schaal bij en niet klikken als je bang aangelegd bent... Maar de tering, wat een beest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit is niet Plinio (dank, Lutalo) met het uitzicht vanaf "El Mirador" (kaarten SINAPROC) dan wel een andere Mirador langs de Pata de Macho-trail.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door El_Matador op 21-02-2015 19:53:03 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149896097
yep en vast giftig
pi_149896209
type vogelspin geloof ik. Plinio maar waar vandaan weet ik niet.
pi_149896259
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:43 schreef doorgaan het volgende:
yep en vast giftig
Daarom; Kris en Lisanne moeten in huisjes overnacht hebben. Als je 10 dagen met je blote beentjes in de open natuur gaat liggen, houd je het echt niet zo lang vol....

Bovendien; wat zou jij (en elk ander gezond weldenkend mens) doen? Je zoekt beschutting, warmte en in ieder geval iets minder kans op enge beesten (al zitten die ook in die huisjes).

De meiden zijn langs minstens een paar huisjes gekomen:
- Mata's paddock - 2 ruines op HERE, maar hoe oud zijn die beelden?
- Huisjes HERE 2 - de roze kleine rechthoekige hutjes, die Matteo op koeien vindt lijken
- Huis HERE 2 / Huis12 Matteo - het grote huis duidelijk zichtbaar op zowel HERE als BING

als ze dan nog oostwaarts afdaalden naar de andere paddocks (wat ik niet denk; noordwaarts naar de 2e kabelbrug) komen ze eerst langs Toni's paddock (niet op HERE, wel op BING te zien) en dan bij H13 op Matteo's paddock (zowel op HERE als BING te zien maar anders).

Als SINAPROC werkelijk bij die huisjes hebben gezocht, waarom produceren ze dan een kaart (op 14 april, dus na de zoektochten; de volgende dag vloog Plinio mee met de helikopter over het gebied) die dat duidelijk niet aangeeft?

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:47 schreef doorgaan het volgende:
type vogelspin geloof ik. Plinio maar waar vandaan weet ik niet.
Het is een duidelijke Mirador, van hetzelfde type als de "onze". Op de achtergrond zie je bergen, dat moeten de bergen ten oosten van Boquete zijn.

Het is een foto van de Pata de Macho trail van jouw eigen website dus moet het ergens langs die trail zijn. SINAPROC heeft gezocht bij "El Mirador" die dus op deze route (Pata de Macho) ligt, ten oosten van waar Kris en Lisanne zaten... :{
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149896361
Is Plinio niet.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_149896372
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:51 schreef Lutalo het volgende:
Is Plinio niet.
Ok, dank.

pi_149896440
quote:
Is Plinio niet.
je hebt helemaal gelijk. Sorry niet Plinio, andere gids.

[ Bericht 6% gewijzigd door doorgaan op 21-02-2015 20:04:28 ]
pi_149896751
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:48 schreef El_Matador het volgende:
Daarom; Kris en Lisanne moeten in huisjes overnacht hebben. Als je 10 dagen met je blote beentjes in de open natuur gaat liggen, houd je het echt niet zo lang vol....

Bovendien; wat zou jij (en elk ander gezond weldenkend mens) doen? Je zoekt beschutting, warmte en in ieder geval iets minder kans op enge beesten (al zitten die ook in die huisjes).

De meiden zijn langs minstens een paar huisjes gekomen:
- Mata's paddock - 2 ruines op HERE, maar hoe oud zijn die beelden?
- Huisjes HERE 2 - de roze kleine rechthoekige hutjes, die Matteo op koeien vindt lijken
- Huis HERE 2 / Huis12 Matteo - het grote huis duidelijk zichtbaar op zowel HERE als BING

als ze dan nog oostwaarts afdaalden naar de andere paddocks (wat ik niet denk; noordwaarts naar de 2e kabelbrug) komen ze eerst langs Toni's paddock (niet op HERE, wel op BING te zien) en dan bij H13 op Matteo's paddock (zowel op HERE als BING te zien maar anders).
tja, ... zullen zeker goede beschutting hebben gezócht en ik hoop gevonden.

van.mijn eerste droom, nl. dat Kris languit in de modder viel (boquete nature hike achtig pad) net na een bocht...links laag begroeid en rechts steeds meer open, dacht ik wat moet ik hier nu mee, maar die wordt steeds interessanter, vanwege de keuze in richting e.a. redenen.
Maar zal jullie er niet verder mee vervelen.
pi_149897635
Niet van toepassing op K & L: ziet iemand ook iets bijzonders op 2:29 op deze video?
hidden waterfall
pi_149897671
Kan iemand mij alsjeblieft uitleggen hoe dit in hemelsnaam een en dezelfde locatie kan zijn?

Ja en ik geloof meteen dat het al tig keer besproken is, hoe komen die bomen zo hoog?
Stonden ze op de verkeerde Mirador???
pi_149897829
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Kan iemand mij alsjeblieft uitleggen hoe dit in hemelsnaam een en dezelfde locatie kan zijn?
Goede vraag: die Mirador foto - Wat is er mee? Pff - iets!
pi_149897947
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ja en ik geloof meteen dat het al tig keer besproken is, hoe komen die bomen zo hoog?
Stonden ze op de verkeerde Mirador???
lijkt er niet op IDD
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_149898018
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:35 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

lijkt er niet op IDD
dit iets meer (Mirador Las Rocas)

view from lookout point ... cloudy and couldn't see much

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_149898020
pauze....
pi_149898168
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:22 schreef ToniB het volgende:

[..]

Heb precies dezelfde plek gespot. Ik denk ook dat hier de Mirador ligt. Lijkt een duidelijk pad/geul te lopen die een stuk te volgen is, voor de top en na de top.
en Plinio liep daar toch en maakte een foto, kunnen we hem niet vragen waar DE
mirador ligt??
pi_149898180
quote:
Is Plinio niet.
Ik denk dat het Plinio is of een broer die erg veel op hem lijkt.

Op deze locatie: http://i.imgur.com/16OD3N7.jpg
pi_149898204
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:01 schreef El_Matador het volgende:
Het tweede deel van de Pianista, tot aan de Mirador met de huisjes langs de route heb ik nu zo:

[ afbeelding ]
Als je de mirador wilt claimen op de plek waar die nu ligt zul je er ook heen moeten willen kunnen wandelen. Anders neem je iedereen in het Ootje.
pi_149898251
quote:
- voor en na groeiseizoen
- voor en na onderhoud
- fotograaf laag op het pad en hoger op de verhoging erachter
- verschil zoom in en uit
- ?
pi_149898392
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:43 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Als je de mirador wilt claimen op de plek waar die nu ligt zul je er ook heen moeten willen kunnen wandelen. Anders neem je iedereen in het Ootje.
Wat is dat toch met claimen en stemmen? Het is geen verkiezing, geen "zoveel stemmen winnen". Ik claim niets. Ik probeer uit te vinden hoe het zit. Open mind dus juist.

Baru en ik hadden 1 van de 2 Miradors (de Pacifische) goed.

Gorraay heeft het vraagstuk voor 75% opgelost:

- de locaties van de Miradors (2!)
- de route ernaartoe vanaf de Pianistarivier

Nu alleen nog de route tussen Mirador 2 en Quebrada 1 en 2.

pi_149898446
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:42 schreef gynaika het volgende:

[..]

Ik denk dat het Plinio is of een broer die erg veel op hem lijkt.

Op deze locatie: http://i.imgur.com/16OD3N7.jpg
Nee, dus niet op die locatie van Lisanne, want de foto komt uit de serie Pata de Macho.

Wel een soortgelijke Mirador, mogelijk "El Mirador" die op de SINAPROC-kaart staat.

pi_149898453
Ze lijken ook allemaal op elkaar he die gasten ;)

(maar deze pussy met z'n duckface niet op macho P)
pi_149898576
quote:
18s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat is dat toch met claimen en stemmen? Het is geen verkiezing, geen "zoveel stemmen winnen".
Jawel. Baru heeft de mirador gewonnen. Matteo de paddock. Jij nog niks. :6
pi_149898662
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:52 schreef 11en30 het volgende:
Jawel. Baru heeft de mirador gewonnen. Matteo de paddock. Jij nog niks.
<O)
pi_149898678
Dat het dezelfde plek is, is te zien aan boomstronken enzo.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')