Holy shit.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:36 schreef doorgaan het volgende:
Hi allemaal, heb nog geen Mirador...lastig die kaarten.
Wel paar plaatje van Pata de Macho hike, niet veel, maar iets alvast:
https://panamarovers.wordpress.com/category/galerias/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is niet Plinio (dank, Lutalo) met het uitzicht vanaf "El Mirador" (kaarten SINAPROC) dan wel een andere Mirador langs de Pata de Macho-trail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door El_Matador op 21-02-2015 19:53:03 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Daarom; Kris en Lisanne moeten in huisjes overnacht hebben. Als je 10 dagen met je blote beentjes in de open natuur gaat liggen, houd je het echt niet zo lang vol....quote:
Het is een duidelijke Mirador, van hetzelfde type als de "onze". Op de achtergrond zie je bergen, dat moeten de bergen ten oosten van Boquete zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:47 schreef doorgaan het volgende:
type vogelspin geloof ik. Plinio maar waar vandaan weet ik niet.
Ok, dank.quote:
je hebt helemaal gelijk. Sorry niet Plinio, andere gids.quote:
tja, ... zullen zeker goede beschutting hebben gezócht en ik hoop gevonden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:48 schreef El_Matador het volgende:
Daarom; Kris en Lisanne moeten in huisjes overnacht hebben. Als je 10 dagen met je blote beentjes in de open natuur gaat liggen, houd je het echt niet zo lang vol....
Bovendien; wat zou jij (en elk ander gezond weldenkend mens) doen? Je zoekt beschutting, warmte en in ieder geval iets minder kans op enge beesten (al zitten die ook in die huisjes).
De meiden zijn langs minstens een paar huisjes gekomen:
- Mata's paddock - 2 ruines op HERE, maar hoe oud zijn die beelden?
- Huisjes HERE 2 - de roze kleine rechthoekige hutjes, die Matteo op koeien vindt lijken
- Huis HERE 2 / Huis12 Matteo - het grote huis duidelijk zichtbaar op zowel HERE als BING
als ze dan nog oostwaarts afdaalden naar de andere paddocks (wat ik niet denk; noordwaarts naar de 2e kabelbrug) komen ze eerst langs Toni's paddock (niet op HERE, wel op BING te zien) en dan bij H13 op Matteo's paddock (zowel op HERE als BING te zien maar anders).
Goede vraag: die Mirador foto - Wat is er mee? Pff - iets!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Kan iemand mij alsjeblieft uitleggen hoe dit in hemelsnaam een en dezelfde locatie kan zijn?
lijkt er niet op IDDquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Kan iemand mij alsjeblieft uitleggen hoe dit in hemelsnaam een en dezelfde locatie kan zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja en ik geloof meteen dat het al tig keer besproken is, hoe komen die bomen zo hoog?
Stonden ze op de verkeerde Mirador???
dit iets meer (Mirador Las Rocas)quote:
en Plinio liep daar toch en maakte een foto, kunnen we hem niet vragen waar DEquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:22 schreef ToniB het volgende:
[..]
Heb precies dezelfde plek gespot. Ik denk ook dat hier de Mirador ligt. Lijkt een duidelijk pad/geul te lopen die een stuk te volgen is, voor de top en na de top.
Ik denk dat het Plinio is of een broer die erg veel op hem lijkt.quote:
Als je de mirador wilt claimen op de plek waar die nu ligt zul je er ook heen moeten willen kunnen wandelen. Anders neem je iedereen in het Ootje.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:01 schreef El_Matador het volgende:
Het tweede deel van de Pianista, tot aan de Mirador met de huisjes langs de route heb ik nu zo:
[ afbeelding ]
- voor en na groeiseizoenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat is dat toch met claimen en stemmen? Het is geen verkiezing, geen "zoveel stemmen winnen". Ik claim niets. Ik probeer uit te vinden hoe het zit. Open mind dus juist.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:43 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Als je de mirador wilt claimen op de plek waar die nu ligt zul je er ook heen moeten willen kunnen wandelen. Anders neem je iedereen in het Ootje.
Nee, dus niet op die locatie van Lisanne, want de foto komt uit de serie Pata de Macho.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:42 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ik denk dat het Plinio is of een broer die erg veel op hem lijkt.
Op deze locatie: http://i.imgur.com/16OD3N7.jpg
Jawel. Baru heeft de mirador gewonnen. Matteo de paddock. Jij nog niks.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is dat toch met claimen en stemmen? Het is geen verkiezing, geen "zoveel stemmen winnen".
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:52 schreef 11en30 het volgende:
Jawel. Baru heeft de mirador gewonnen. Matteo de paddock. Jij nog niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |