Inderdaad, de groene dot die rechtsboven / noordoost van de andere groene dot staat zou 'de' mirador kunnen zijn (meest waarschijnlijk).quote:Op zondag 22 februari 2015 16:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik hem ook:
[ afbeelding ]
rechts de open plek vlakbij de 2 Miradors.
Interessante vraag; hebben Kris en Lisanne bij de 2e Mirador ook foto's gemaakt?
Laatste die we hebben op de 1e Mirador is _500. Eerste in de "tunnel" is _505... Zouden dus 4 foto's tussen 13:00 en 13:20 gemaakt moeten zijn, op die 2e Mirador?
Ik heb hem ingetekend langs de Pianista, zo heb ik het begrepen. Als je bronnen hebt voor hoe het pad precies loopt; graag natuurlijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:39 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Zijn er aanwijzingen dat de oranje route bestaat als pad, en welke dan?
De sinaproc zoekkaart geeft aanwijzing dat er oostelijk van de mirador ook nog een overgang zou kunnen zijn, op weg naar de rode route naar hut 13 o.a.
Maar de oranje route loopt westelijk.
Mata houdt voor zijn theorie de zuidelijkste groene stip aan als lokatie waar de foto's gemaakt zijn.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:43 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Inderdaad, de groene dot die rechtsboven / noordoost van de andere groene dot staat zou 'de' mirador kunnen zijn (meest waarschijnlijk).
Die 2 Miradors komen van Gorraays GPS-data.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:43 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Inderdaad, de groene dot die rechtsboven / noordoost van de andere groene dot staat zou 'de' mirador kunnen zijn (meest waarschijnlijk).
Misschien heb ik iets gemist, maar waar komt een 2e mirador vandaan? Is dat een hypothese of een feit?
En bestaat de nu grijze lijn wel als pad?
Dit is alleen een interessante vraag voor degenen die de theorie aanhangen dat de foto's bij M1 zijn gemaakt. Wie dat zijn? Jij. En Gorraay? Wie nog meer?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Interessante vraag; hebben Kris en Lisanne bij de 2e Mirador ook foto's gemaakt?
Objectionquote:Op zondag 22 februari 2015 16:47 schreef El_Matador het volgende:
Dat zouden Kris en Lisanne namelijk ook gedaan kunnen hebben.
Heeft Baru het ooit over 2 miradors gehad? Ik heb steeds een mirador gehoord, met blik naar twee oceanen. Da's juist de sensatie.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, die punten die hij heeft staan in zijn plaatje kan je gewoon invoeren op GE en op HERE en dan krijg je de plekken te zien.
Nee, niet dat ik weet.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:52 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Heeft Baru het ooit over 2 miradors gehad? Ik heb steeds een mirador gehoord, met blik naar twee oceanen. Da's juist de sensatie.
Dat vind ook interessante vragen.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:51 schreef jackie12 het volgende:
Wat ik vooral interessant vind is:
- Waarom deden Kris en Lisanne de Pianista? (wie vertelde hen dit?)
- Waar haalde zij de info vandaan?
- Welke info was er destijds te vinden via Google of bij de taalschool?
- hoe kunnen zij binnen 2 uur boven komen op de top zonder fout te lopen?
quote:
Als M1 en M2 heel dicht bij elkaar moeten zijn, dan zie ik op je kaart toch een afstand van 200 meter. Dat zou dan niet echt kloppen.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:43 schreef El_Matador het volgende:
Een iets duidelijker plaatje van de gevolgde route. Zie de 2 quebrada 1's, zou goed zijn die ook te kunnen plotten op de kaart. De Pianista is oranje, waar dat dal doorloopt en de trail de rode klim maakt, wordt ie grijs.
[ afbeelding ]
Ja, die afstand volgt direct uit de harde data. Ik verzin die niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:57 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Als M1 en M2 heel dicht bij elkaar moeten zijn, dan zie ik op je kaart toch een afstand van 200 meter. Dat zou dan niet echt kloppen.
De ouders hebben daar gefilmd en hebben aangetoond dat je maar één terugweg hebt vanaf de 2eQ. Dat is via 1eQ, tunnel, Mirador. Daarom begrijp ik niet dat je oppert dat K&L vanaf de 2eQ misschien via een andere route teruggelopen zouden kunnen hebben.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:47 schreef El_Matador het volgende:
Of je terug zou kunnen lopen over de Pianista vanaf de 2e quebrada (dus niet langs de 1e, de "tunnel" en de Miradors) zou wel een goeie vraag zijn.
M.i. komen de lijnen volgens de GPS data uit (vrijwel exact) op de locatie M2 en is de rest hypothese of erger. De mirador volgens Baru's GPS invoeging op zijn BING kaart:quote:Op zondag 22 februari 2015 15:09 schreef 11en30 het volgende:
Voor mij niet te volgen maar ik probeer het nog een keer.
- M2 is de mirador volgens Baru
- jij had (o.a.) M2 gekozen als lokatie van de foto's
- toen kwam Gorraay met gps en M1
- toen switchte je naar M1 als lokatie voor de mirador van de foto's
Waarom zou Baru een andere mirador aanwijzen als "de" mirador die op alle foto's en video's staat?
Is dat zo? Dat heb ik niet van ze gehoord.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:00 schreef RapaNui het volgende:
[..]
De ouders hebben daar gefilmd en hebben aangetoond dat je maar één terugweg hebt vanaf de 2eQ. Dat is via 1eQ, tunnel, Mirador. Daarom begrijp ik niet dat je oppert dat K&L vanaf de 2eQ misschien via een andere route teruggelopen zouden kunnen hebben.
2 Boompjes? De afstand tussen jouw miradors is groter dan matteo's hele paddock.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:54 schreef El_Matador het volgende:
Het is technologische biasing; omdat we nu een enorme zoom hebben worden 2 boompjes ineens onderscheiden en 2 vlakbij elkaar liggende Miradors dus ook.
Klopt, daar komen de lijnen uit en die had ik ook als Mirador.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:02 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
M.i. komen de lijnen volgens de GPS data uit (vrijwel exact) op de locatie M2 en is de rest hypothese of erger. De mirador volgens Baru's GPS invoeging op zijn BING kaart:
http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=2
Niet "mijn Miradors".quote:Op zondag 22 februari 2015 17:06 schreef 11en30 het volgende:
De afstand tussen jouw miradors is groter dan matteo's hele paddock.
De afstand tussen M1 en M2.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet "mijn Miradors".
Bovendien zou ik met die bewering eens langs Hans Anders gaan.
Die is zo'n 220 meter.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:11 schreef 11en30 het volgende:
[..]
De afstand tussen M1 en M2.
Ik vertrouw meer op Baru (die ook de foto's kent) dan op een anonieme gps-toerist die niet thuis is in het terrein en niet eens weet wat hij daar gelogd heeft, zéker niet "hier zijn de foto's van K en L gemaakt".
Ca. 200 meter, mijn paddock is wel wat groter!quote:Op zondag 22 februari 2015 17:06 schreef 11en30 het volgende:
[..]
2 Boompjes? De afstand tussen jouw miradors is groter dan matteo's hele paddock.
Ik zie het anders. Jij past anonieme data in je onzinverhaal.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vertrouw ook op Baru, maar die "anonieme GPS-toerist" wegzetten als onzindata omdat het niet in je verhaal past, lijkt me ook belachelijk. Misschien dat Gorraay dat eerste punt (M1) kan ophelderen?
Mijn werk afdoen als "onzinverhaal". Je hebt geen idee waar je over praat en blijft maar zuigen en zieken als een 12-jarige over "stemmen, nee jij hebt gelijk".quote:Op zondag 22 februari 2015 17:16 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik zie het anders. Jij past anonieme data in je onzinverhaal.
hou ff op met dat gemekker > tiaquote:Op zondag 22 februari 2015 17:16 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik zie het anders. Jij past anonieme data in je onzinverhaal.
Dat is de hele essentie van hun video! Ze hebben het vaak geuit: er is maar één pad. Ze hebben het pad ook beschreven als <verzonken (in de grond)>. Dat geldt met name voor het gebied bij de quebrada's. Het pad bij de paddock is omgeven door prikkeldraad (daar is het trouwens ook verzonken).quote:Op zondag 22 februari 2015 17:03 schreef El_Matador het volgende:
Is dat zo? Dat heb ik niet van ze gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |