twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 20-02-2015 om 23:50:44VIDEO: Fire raging in the 300m high "Torch" tower in #Dubaihttp://t.co/J1XVEjCX92 - @AytenPasayigit reageer retweet
twitter:rConflictNews twitterde op zaterdag 21-02-2015 om 00:06:34More video of the Tourch tower in Dubai on fire - @CyrilleSekretevhttp://t.co/woENb4pOLU reageer retweet
Waarschijnlijk begon ergens een klein vlammetjequote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is een brandje buitencategorie lijkt het. Over meerdere verdiepingen ook. Vraag mij toch af wat de oorzaak daarvan is...
Meerdere kanten van het gebouw ookquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is een brandje buitencategorie lijkt het. Over meerdere verdiepingen ook. Vraag mij toch af wat de oorzaak daarvan is...
Moslims.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is een brandje buitencategorie lijkt het. Vraag mij toch af wat de oorzaak daarvan is...
Schuld van de joden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blusdeken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:20 schreef Ceberut het volgende:
Hmm, dat gaat niet meer goed komen denk ik. Hoe blus je zoiets?
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:21 schreef Studiotje het volgende:
Kunnen ze er niet even een schep zand op gooien? Genoeg daar in de buurt.
Kan het pasvuur op scheveningen nog een puntje aan zuigen.quote:
3.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat vroeg ik me ook af, al googlend vond ik zo snel wel dat het dus wel allemaal residential is. Maar geen idee hoeveel er daadwerkelijk inzaten. Hopelijk heeft iedereen op tijd weg kunnen komen.quote:
De bewonerscommissievergadering die een nieuwe voorzitter moest kiezen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:48 schreef valentijn101 het volgende:
is er al bekend of de bewoners er uit zijn?
Brandende brokstukken zijn naar beneden gevallenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:55 schreef valentijn101 het volgende:
Hoe kan het op meerdere plaatsen branden. Moderne skyscrapers hebben toch compartimenten?
brand onderaan begon later denk ik, door naar beneden vallend puin.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:55 schreef valentijn101 het volgende:
Hoe kan het op meerdere plaatsen branden. Moderne skyscrapers hebben toch compartimenten?
Is het dat gebouw links, maar dan van achter op de cam zichtbaar?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.skylinewebcams(...)ai/dubai-marina.html
Live webcam weliswaar niet enorm dichtbij
Klinkt logisch.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Brandende brokstukken zijn naar beneden gevallen
Of op meerdere plaatsen brand ontstaan
Als het goed is zijn er stijgleidingenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat zijn al flink wat verdiepingen in de fik![]()
Maar inderdaad, hoe blusje zoiets. Enige manier om water daar te krijgen zou met een heli zijn? Maar daar heb je ook weinig aan qua gericht blussen.
Een sprinklerinstallatie doet denk weinig meer als het al zodanig in de hens staat..
'Gecontroleerd' uit laten branden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |