quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:40 schreef Rockfire het volgende:
Zei Margriet nou in de laatste biecht "I am all gonna nail it" of zei ze "I am mole, gonna nail it"?
Dan wint degene die de meeste 'fouten' heeft gemaaktquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:58 schreef Bart884 het volgende:
Marlijn zal de Mol toch sowieso niet zijn? Geen van de 3 finalisten koos in de laatste test voor haar. Als ze het wel is, zou er geen winnaar zijn. Of begrijp ik het verkeerd??
Minste lijkt me dan tochquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan wint degene die de meeste 'fouten' heeft gemaakt
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:40 schreef Rockfire het volgende:
Zei Margriet nou in de laatste biecht "I am all gonna nail it" of zei ze "I am mole, gonna nail it"?
Teruggeluisterd, maar nee dat zei ze toch nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Het viel in ieder geval op dat ze heel onduidelijk sprak.
Ja, maar als iedereen op de verkeerde persoon stemt, moet je dus eigenlijk 'fouten' maken (als in: een antwoord geven dat eigenlijk niet op jouw mol slaat), om toevallig de vraag goed te beantwoordenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Minste lijkt me dan toch(in de test)
Dan bedoelen we hetzelfdequote:Op donderdag 26 februari 2015 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar als iedereen op de verkeerde persoon stemt, moet je dus eigenlijk 'fouten' maken (als in: een antwoord geven dat eigenlijk niet op jouw mol slaat), om toevallig de vraag goed te beantwoorden
Jammer.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:03 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Teruggeluisterd, maar nee dat zei ze toch niet
Klopt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:11 schreef Karstman het volgende:
En als het dan nog gelijk is gaat het op tijd, weten we uit het seizoen met Sanne Vogel uit m'm hoofd.
Kun je voor alle 3 iets op verzinnenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:13 schreef Xummon het volgende:
zinloos
Rik heeft een zin geloost (gedumpt/vergeten)?????
Nee, hij pakte een envelop.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rik pakte Jokers, ook zinloos als mol.
Vergeet de hints naar de witte bloemen niet. In de laatste aflevering heette een hotelkamer Ratu Malamquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:35 schreef Redefine het volgende:
Zowat alles aan Rik zijn gedrag en daden, maak hem de Mol. Hij heeft als enige geen geld, individueel, in de pot gebracht. Heeft het meeste geld uit de pot gehaald. Geeft vier keer een joker weg! En was als enige ontspannen bij de laatste executie. Als hij niet de Mol is, is hij denk ik wel een van de meest vreemde kandidaten in WIDM ooit.
Maar de laatste vier andere kandidaten zaten op Margriet en beide andere finalisten kozen haar als Mol. Dat is meestal veelzeggend. Daarnaast deed ze elke keer zo raar met haar handen/vingers bij de groepsfoto. Alsof ze Inge wilde kopiëren. En dan het als enige ontkennen dat je de Mol bent bij de verkiezing. En de uitspraak 'ik is de Mol i.p.v. Rik is de Mol.
Dat laatste doet weer aan Dennis denken, met zijn 'is ego de Mol?' In dat geval lijkt het er wel op alsof ze dit seizoen een soort best of Mollen hints/streken hebben willen samenstellen.
Als Mol doe je geld in de pot doen om de verdenkingen van jou weg te krijgen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:00 schreef Blik het volgende:
Het is wel een beetje een mindfuck, deze laatste aflevering. Zat lang op Margriet vanwege de verschillende hints die eigenlijk haar richting op zouden wijzen. Zoals de tekens met vingers en de bloemen bij ieder bericht van de Mol. Maar ik ben eigenlijk van Margriet afgestapt na de foto-opdracht, ik kan me niet voorstellen dat je daar als Mol geld zou verdienen, dat is ongeveer de makkelijkste opdracht om geen geld te pakken.
Maar nu, ik weet het niet meer. Op basis van geld en gedrag zeg ik Rik, op basis van hints zeg ik Margriet.
Marlijn is het zeker niet.
Denk dat het belangrijker voor een mol is om de pot zo laag mogelijk te houden, en deze actie gaat daar recht tegeninquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als Mol doe je geld in de pot doen om de verdenkingen van jou weg te krijgen.
Precies wat Chris zei: "daar trap ik niet in."
niets is wat het lijktquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Denk dat het belangrijker voor een mol is om de pot zo laag mogelijk te houden, en deze actie gaat daar recht tegenin
Hoewel we dat niet weten, denk ik dat het geld eerder steeds meer dan steeds minder zou zijn geworden. 500 euro is immers een relatief laag bedrag als er ook al jokers uitgegaan zijn en er nog kans is op een vrijstelling in de laatste ronde.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:45 schreef OmniRocket het volgende:
Ik heb vanaf het begin op Margriet gezeten.
Maar waarom zou de mol bij de tafelopdracht jokers pakken? De mol wil erin blijven zitten wanneer het geld gepakt kan gaan worden. De mol weet de regels van het spel en weet dat er geld op tafel gaat komen.
Als dat geld steeds meer wordt dan zou je als mol direct ¤500,- pakken, zoals Marlijn deed. Of hielp ze juist Rik als de Mol daarmee die ook dat geld gepakt zou hebben. Door de montage weet je niet hoe lang het geld er gelegen heeft en hoe lang het duurde voor er nieuwe jokers op tafel waren gekomen.
En als het geld steeds minder geworden zou zijn, dan zit Rik daar juist op te wachten.
De actie van Rik bij de logo-opdracht in de aflevering van vorige week ook. Margriet vroeg aan die typende man steeds of hij geld had en zag die envelop niet. Rik zag die envelop wel en pakte hem ook. Als hij dat niet had gedaan, had Margriet die envelop misschien niet eens gezien. Als mol zou je juist zorgen dat niemand dat ding ziet...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Denk dat het belangrijker voor een mol is om de pot zo laag mogelijk te houden, en deze actie gaat daar recht tegenin
Margriet was bij de namen-opdracht op dat eiland heel fanatiek aan het sturen om voor het hoogste aantal te gaan, wat later goed bleek te zijn. Daarnaast pakte ze zwaar onnodig het geld bij de foto-opdracht...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
De actie van Rik bij de logo-opdracht in de aflevering van vorige week ook. Margriet vroeg aan die typende man steeds of hij geld had en zag die envelop niet. Rik zag die envelop wel en pakte hem ook. Als hij dat niet had gedaan, had Margriet die envelop misschien niet eens gezien. Als mol zou je juist zorgen dat niemand dat ding ziet...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |