RLS / [WIDM 2015] De pot! Volg het geld..quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:23 schreef --3S-- het volgende:
Is er ergens een overzicht met hoeveel geld er per persoon is gewonnen? Ik kan niks vinden
Dankuquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:31 schreef kvd het volgende:
[..]
RLS / [WIDM 2015] De pot! Volg het geld..
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:40 schreef Rockfire het volgende:
Zei Margriet nou in de laatste biecht "I am all gonna nail it" of zei ze "I am mole, gonna nail it"?
Dan wint degene die de meeste 'fouten' heeft gemaaktquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:58 schreef Bart884 het volgende:
Marlijn zal de Mol toch sowieso niet zijn? Geen van de 3 finalisten koos in de laatste test voor haar. Als ze het wel is, zou er geen winnaar zijn. Of begrijp ik het verkeerd??
Minste lijkt me dan tochquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan wint degene die de meeste 'fouten' heeft gemaakt
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:40 schreef Rockfire het volgende:
Zei Margriet nou in de laatste biecht "I am all gonna nail it" of zei ze "I am mole, gonna nail it"?
Teruggeluisterd, maar nee dat zei ze toch nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Het viel in ieder geval op dat ze heel onduidelijk sprak.
Ja, maar als iedereen op de verkeerde persoon stemt, moet je dus eigenlijk 'fouten' maken (als in: een antwoord geven dat eigenlijk niet op jouw mol slaat), om toevallig de vraag goed te beantwoordenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Minste lijkt me dan toch(in de test)
Dan bedoelen we hetzelfdequote:Op donderdag 26 februari 2015 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar als iedereen op de verkeerde persoon stemt, moet je dus eigenlijk 'fouten' maken (als in: een antwoord geven dat eigenlijk niet op jouw mol slaat), om toevallig de vraag goed te beantwoorden
Jammer.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:03 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Teruggeluisterd, maar nee dat zei ze toch niet
Klopt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:11 schreef Karstman het volgende:
En als het dan nog gelijk is gaat het op tijd, weten we uit het seizoen met Sanne Vogel uit m'm hoofd.
Kun je voor alle 3 iets op verzinnenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:13 schreef Xummon het volgende:
zinloos
Rik heeft een zin geloost (gedumpt/vergeten)?????
Nee, hij pakte een envelop.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rik pakte Jokers, ook zinloos als mol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |