quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:01 schreef Cholula het volgende:
Wat leuk die aandacht Danaa!
Wij hebben vandaag de taken in huis heel goed verdeeld: ik lig op de bank enis aan het strijken. De draagdoeken heeft hij al netjes onder handen genomen en nu staat hij grinnikend en met een glimlach de babykleertjes te strijken.
SET = mijn Steun En Toeverlaatquote:
jeuk kan lekker zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:27 schreef -Spring het volgende:
Het ís natuurlijk ook wel een verschrikkelijke jeukterm, DJMO.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:41 schreef Cholula het volgende:
Over jeuk, wat ik las was is STD. Ik denk in plaatjes en zag je al in de trein zitten met een SOA.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:27 schreef -Spring het volgende:
Het ís natuurlijk ook wel een verschrikkelijke jeukterm, DJMO.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:41 schreef Cholula het volgende:
Over jeuk, wat ik las was is STD. Ik denk in plaatjes en zag je al in de trein zitten met een SOA.
Ja, echt bizar! Het is vooral die 3 die er nu voor staat waar ik zo van onder de indruk ben geloof ikquote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:08 schreef Selvaria het volgende:
Twist 30 weken! Wat gaat het nu hard he?
Dit inderdaad!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:22 schreef pessie het volgende:
vanaf volgende week zit je in de enkele cijfers.
Hehe, ja pas maar op!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
Twist al 30 weken? Wat ga je hard! Straks haal je me nog in...
Jouw weken zijn nu in principe al voorbij!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:38 schreef Danaa het volgende:
Dames, ja, deze dag voelt speciaal!! Net de deur uitgeweest en de aandacht is overweldigend! Haha allemaal enthousiaste mensen.
Die Twist, jouw weken vliegen ook voorbij!
Nog 9 weken, nog 8 weken ipv nog 10,11,12 weken...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:31 schreef Limone het volgende:
Ik snap de enkele cijfers niet..![]()
Gefeliciteerd Danaa!!spannend hoor!
Er is heel veel tegenstrijdige info inderdaad, maar aangezien je (denk ik) geen hele zwaardvis hebt opgegeten zal het allemaal prima loslopen. En nu weet je dat je het beter kan laten.quote:Op zondag 22 februari 2015 05:16 schreef Jagärtrut het volgende:
thanks. Veel informatie spreekt elkaar tegen. Voedingscentrum zegt dat je het niet moet eten. Maar goed, het zal vast meevallen.
En het is hier nog maar 22.15, maar zo inderdaad naar bed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |