abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149885667
Zal ik vanavond beginnen dan? Houd jij je reputatie goed, krijg ik een zondagskindje :). Ik moet trouwens nog een strijk doen, dus nu is nog geen optie.
pi_149889153
Dames, ja, deze dag voelt speciaal!! Net de deur uitgeweest en de aandacht is overweldigend! Haha allemaal enthousiaste mensen.

Die Twist, jouw weken vliegen ook voorbij!
pi_149889736
Half alles gelezen..

Ik ben echt verschrikkelijk extreem moe. Net ruim 2,5 uur liggen slapen. Ben zo slap als n vaatdoek.
pi_149889861
Wat leuk die aandacht Danaa!

Wij hebben vandaag de taken in huis heel goed verdeeld: ik lig op de bank en (8> is aan het strijken. De draagdoeken heeft hij al netjes onder handen genomen en nu staat hij grinnikend en met een glimlach de babykleertjes te strijken. O+
  zaterdag 21 februari 2015 @ 16:22:49 #80
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_149890518
Danaa gefeliciteerd met je mijlpaal der mijlpalen!

Ingee, had ik het dus toch mis :7 Je zult wel nieuwsgierig zijn naar je kleintje onderhand O+

Klumsy, L vandaag al 2! En ook gefeliciteerd voor de overige jarigen!

DJMO, wat is de SDT?

Ik was gisteren 30 weken. Ik was gisteren vooral in de modus "en dan moet ik nog 10 weken", ik moet echt continu omdenken. Deze week was er iemand die zei, vanaf volgende week zit je in de enkele cijfers *; . Dat is een betere zienswijze ^O^
Hormonaal ben ik zeker. Gisteravond/vannacht de ene huilbui na de andere. Niet leuk en zeer slecht voor de nachtrust en het helpt ook nog es helemaal niets.

Nu mezelf motiveren om nog suiker te halen. Ik dacht dat ik nog had en wil graag muffins bakken voor morgen, dan vieren we alvast een beetje mijn middelste haar verjaardag *;

Bij de eerste lekte ik niet in de kraamweek (de bv kwam pas echt op gang nadat de kv weg was) en bij de 2de heb ik helemaal niet gelekt O+
pi_149894010
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:01 schreef Cholula het volgende:
Wat leuk die aandacht Danaa!

Wij hebben vandaag de taken in huis heel goed verdeeld: ik lig op de bank en (8> is aan het strijken. De draagdoeken heeft hij al netjes onder handen genomen en nu staat hij grinnikend en met een glimlach de babykleertjes te strijken. O+
O+

Ik kreeg net een tsr tijdens het uitzoeken van de babykleertjes op zolder. :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 februari 2015 @ 18:49:51 #82
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149894351
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:22 schreef pessie het volgende:
DJMO, wat is de SDT?

SET = mijn Steun En Toeverlaat ;)

*even verder bijlezen .. kom net terug, tussenstop gemaakt in amsterdam voor die steuntjes, is het een onmogelijke, oude, maat die ze echt nergens meer verkopen. Dan zelf maar wat in elkaar fabriceren. Eenmaal thuis eerst kokend heet gedoucht, was door en door koud .. wat een k*tweer zeg.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_149895517
Het ís natuurlijk ook wel een verschrikkelijke jeukterm, DJMO.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 februari 2015 @ 19:29:24 #84
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149895602
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:27 schreef -Spring het volgende:
jeuk kan lekker zijn :P O-)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_149896044
Over jeuk, wat ik las was is STD. Ik denk in plaatjes en zag je al in de trein zitten met een SOA.
pi_149896620
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:41 schreef Cholula het volgende:
Over jeuk, wat ik las was is STD. Ik denk in plaatjes en zag je al in de trein zitten met een SOA.
:D
S. 2014
J. 2016
pi_149896900
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:27 schreef -Spring het volgende:
_O_

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:41 schreef Cholula het volgende:
_O_
pi_149897026
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:08 schreef Selvaria het volgende:
Twist 30 weken! Wat gaat het nu hard he? :o
Ja, echt bizar! Het is vooral die 3 die er nu voor staat waar ik zo van onder de indruk ben geloof ik :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:22 schreef pessie het volgende:

vanaf volgende week zit je in de enkele cijfers *; .
Dit inderdaad! :Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
Twist al 30 weken? Wat ga je hard! Straks haal je me nog in...
Hehe, ja pas maar op! ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:38 schreef Danaa het volgende:
Dames, ja, deze dag voelt speciaal!! Net de deur uitgeweest en de aandacht is overweldigend! Haha allemaal enthousiaste mensen.

Die Twist, jouw weken vliegen ook voorbij!
Jouw weken zijn nu in principe al voorbij! ;) Ben zo benieuwd wanneer jullie mannetje zich aandiend! O+
pi_149897775
Ik snap de enkele cijfers niet.. :@

Gefeliciteerd Danaa!! *O* spannend hoor!
pi_149897964
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:31 schreef Limone het volgende:
Ik snap de enkele cijfers niet.. :@

Gefeliciteerd Danaa!! *O* spannend hoor!
Nog 9 weken, nog 8 weken ipv nog 10,11,12 weken... ;)
S. 2014
J. 2016
pi_149897968
9, 8, 7, 6 weken te gaan ;)
pi_149898100
Oohja |:( Dat bedacht ik net zelf ook al! Nooit zo over nagedacht.
pi_149898786
Ik hoef er nog maar 9! *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_149898984
Bijgelezen.. :D

Ego post:
Gisteren mijn neefje alvast mogen voelen (door de buik van mijn zusje). Het leek wel of hij helemaal zijn billen zo draaide in mijn handpalm O+ Sooooooooooo cute!! O+ Mijn eigen popcorn was ook aanwezig O+ We konden tijdens de spelletjes babybump doen ipv een doodnormale boks 8-)

Vandaag lekker met mijn meneer op pad geweest om wat dingetjes te scoren voor de babykamer en de normale boodschapjes voor de week. We zitten nadat hij de lelijke plakplaat olifantjes, berenplaatjes ed los kon laten super op een lijn. Beetje natuurlijke en rustige tinten en hout. We gaan morgen ook weer lekker saampjes aan de klus.

Ik heb vandaag wel onwijs last van mijn onderrug, maar na een dag slenteren op hakken en niet echt lekker ontspannen kunnen lopen door de regen is dat niet zo heel gek.

En oh damned.. geen pyjama gespot waar ik niet gelijk bij het aanblik al jeuk van krijg.
Ik las iets over nachthemden (daar passen mijn borsten nooit in..) en iets over onesies die zijn heel onhandig als je moet plassen en zulks. Lijkt me ook niet zo handig in je kraamweek :P
Schudden voor gebruik
pi_149899059
Jeej voor de uitgerekende datum van Danaa!

Merk je al ietsiepietsie?

Jeej voor je 1 digits volgende week! Dan klinkt het ook al zo dichtbij.

Jeej voor cholula die ineens in de 37 weken zit met dat sportieve lijf! Wat is dat mega rap gegaan.. voor mijn beleving zaten we samen nog een paar maanden geleden in WOHTS :')
Schudden voor gebruik
pi_149911238
oh man, ik ben gestresst op dit moment.

Ik ben net uit eten geweest, en heb zwaardvis gegeten. Geen idee dat ik dat eigenlijk echt niet mag eten, omdat het hele hoge hoeveelheden kwik heeft. Nu ben ik enorm gestresst over de schade voor de baby.

Rationeel weet ik dat het allemaal wel mee zal vallen, maar emotioneel vind ik dat lastig te behappen. Ik kan ook niet even met de Duutser bellen, want die slapat nu natuurlijk....Argh...
pi_149911255
http://www.allesoverkinde(...)ken_zwangerschap.htm

Het eten van maximaal 2 porties per week van roofvissen zoals zwaardvis, snoekbaars, haai, koningsmakreel en verse tonijn levert geen gevaar op, meer kun je beter niet doen.

En nu lekker slapen :*
S. 2014
J. 2016
pi_149911259
thanks. Veel informatie spreekt elkaar tegen. Voedingscentrum zegt dat je het niet moet eten. Maar goed, het zal vast meevallen.

En het is hier nog maar 22.15, maar zo inderdaad naar bed...
pi_149911262
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 05:16 schreef Jagärtrut het volgende:
thanks. Veel informatie spreekt elkaar tegen. Voedingscentrum zegt dat je het niet moet eten. Maar goed, het zal vast meevallen.

En het is hier nog maar 22.15, maar zo inderdaad naar bed...
Er is heel veel tegenstrijdige info inderdaad, maar aangezien je (denk ik) geen hele zwaardvis hebt opgegeten zal het allemaal prima loslopen. En nu weet je dat je het beter kan laten.
De beeb zal er iig geen problemen door ondervinden.

:*
S. 2014
J. 2016
pi_149911353
Jager, t zal vast wel meevallen hoor. Ik heb ook wel eens wat gegeten, waarvan ik er achteraf achter kwam dat t niet mocht.

Geen slapeloze nacht hiervan overhouden hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')