Gezellig... Maar waarom worden hier die begrafenissen altijd zolang uitgesteld..., al die extra kosten... In Spanje bv is het vaak al de volgende dag of de dag erna.. Maar niet later ... Terwijl daar nu tegenwoordig ook gewoon alles gekoeld ligtquote:
Soms is het nodig, kinderen wonen in het buitenland of familieleden zijn op vakantie etc. etc.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezellig... Maar waarom worden hier die begrafenissen altijd zolang uitgesteld..., al die extra kosten... In Spanje bv is het vaak al de volgende dag of de dag erna.. Maar niet later ... Terwijl daar nu tegenwoordig ook gewoon alles gekoeld ligt
Ja maar hoe lang ....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Soms is het nodig, kinderen wonen in het buitenland of familieleden zijn op vakantie etc. etc.
ahquote:
Maar des te eerder het over is des te beter ...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet wat de uiterste houdbaarheidsdatum is
Ja , dat wel....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar des te eerder het over is des te beter ...
36uur is 1.5 dag dus datquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ah![]()
Volgens de wet mag de begrafenis of crematie niet eerder plaatsvinden dan 36 uur na het overlijden en uiterlijk op de zesde dag na die van het overlijden. Begraven of cremeren binnen 36 uur mag alleen met toestemming van de Officier van Justitie. Voor het begraven of cremeren na de zesde dag (uitstel) is toestemming van de burgemeester nodig. Een verzoek om uitstel kan bijvoorbeeld gedaan worden als een nabestaande niet tijdig aanwezig kan zijn in verband met verblijf in het buitenland.
https://dloket.kampen.nl/(...)an-begraven-cremeren
weten we dat ook weer
ligt er aan hoeveel honger je hebtquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Net bij Humberto...
Sex of spaghetti met kaas?
Weekend of werken?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, gesloopt van een dienst. Hectiek alom, maar wel prettig gewerkt met collega
Gewoon eerst sexquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ligt er aan hoeveel honger je hebtkan erna ook ....
Dan heb je erna extra trekquote:
Lekker voetjes omhoog dan .... wijntje erbij...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, gesloopt van een dienst. Hectiek alom, maar wel prettig gewerkt met collega
Ga nu maar eens kiezen....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon eerst sex
[..]
Dan heb je erna extra trek
ik mag morgen weer en die dienst is veel zwaarder. Heb ook aangegeven dat ik daar niet meer ingezet wil worden, daar sloop ik mijn lijf helemaal.quote:
Jij zat toch in de zorg?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik mag morgen weer en die dienst is veel zwaarder. Heb ook aangegeven dat ik daar niet meer ingezet wil worden, daar sloop ik mijn lijf helemaal.
Dan eet ik eerst alles eromheen op ..... EN dan ga ik uitbuikenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga nu maar eens kiezen....![]()
[ afbeelding ]
nee, klopt, je hebt het goed. Nu even geen wijn, morgen weerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij zat toch in de zorg?Of haal ik weer iets door elkaar?
en die dame mag het bord afwassen zeker?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan eet ik eerst alles eromheen op ..... EN dan ga ik uitbuiken
Zijn dat langere shifts of gewoon omdat er in het weekend minder personeel is ?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik mag morgen weer en die dienst is veel zwaarder. Heb ook aangegeven dat ik daar niet meer ingezet wil worden, daar sloop ik mijn lijf helemaal.
Dat is zwaar met jouw problemenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, klopt, je hebt het goed. Nu even geen wijn, morgen weer
ik heb bewust de keuze voor dit werk gemaakt, ik was kantoorwerk zo beu en zo als invaller kan ik redelijk mijn eigen rooster bepalen en ik geef van steeds meer locaties aan dat ze me te zwaar worden. Toevallig dus nu 2 zulke diensten achter elkaar, maar dat komt eigenlijk nooit meer voor, er zit af en toe nog zo'n zware dienst tussen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is zwaar met jouw problemenmijn vriendin kreeg toen een baan met meer kantoorwerk,
die liep door een ongeluk een hernia op...
Heb je wel eens met je baas gepraat? Misschien is er een plaatsje op een andere plek daar,quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
De locatie van morgen is een locatie waar er volgens mij maar 1 kan lopen, de rest allemaal in rolstoelen en dan verdeeld over 3 grote verdiepingen, ik loop me daar helemaal het leplazarus en ik hoop maar dat er een paar niet thuis zijn. Ik werk liever op locaties waar het wat meer om het begeleiden en minder om het verzorgen gaat. Op de locatie van vandaag heb ik tot anderhalf jaar geleden vast gewerkt, maar daar zitten er ook steeds meer in rolstoel, ze worden ouder en kunnen steeds minder zelf.
oh... las ik te laat, vergeet mijn post dan maarquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb bewust de keuze voor dit werk gemaakt, ik was kantoorwerk zo beu en zo als invaller kan ik redelijk mijn eigen rooster bepalen en ik geef van steeds meer locaties aan dat ze me te zwaar worden. Toevallig dus nu 2 zulke diensten achter elkaar, maar dat komt eigenlijk nooit meer voor, er zit af en toe nog zo'n zware dienst tussen.
Dan idd maar even aangeven dat je dat soort diensten niet meer wilt... Als ze daar tenminste flexibel in zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
De locatie van morgen is een locatie waar er volgens mij maar 1 kan lopen, de rest allemaal in rolstoelen en dan verdeeld over 3 grote verdiepingen, ik loop me daar helemaal het leplazarus en ik hoop maar dat er een paar niet thuis zijn. Ik werk liever op locaties waar het wat meer om het begeleiden en minder om het verzorgen gaat. Op de locatie van vandaag heb ik tot anderhalf jaar geleden vast gewerkt, maar daar zitten er ook steeds meer in rolstoel, ze worden ouder en kunnen steeds minder zelf.
in principe zijn ze daar best flexibel in, ze willen ook graag dat ik nog lang voor ze blijf werken. Soms zijn er weinig andere diensten, dan moet het een keertje.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan idd maar even aangeven dat je dat soort diensten niet meer wilt... Als ze daar tenminste flexibel in zijn
klinkt als mijn grote voorbeeld..... NOT. Iets jonger, prima, maar nee, ik zit echt niet te wachten op 20 jaar jonger.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:30 schreef chufi het volgende:
DDM nu op TLC Cougar love .. een programma met Patricia Paay
Het gaat niet over haar zelf maar andere vrouwenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
klinkt als mijn grote voorbeeld..... NOT. Iets jonger, prima, maar nee, ik zit echt niet te wachten op 20 jaar jonger.
Geen leuke Opa dus...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:33 schreef sacha het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit?
ik hoop dat ie de boot weer mist
Geen bolognese saus?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga nu maar eens kiezen....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou best een bord spaghetti weg kunnen werken nu, of een frietje pindasaus, of een zak chips
Ik snap wat je bedoeld ...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:36 schreef sacha het volgende:
[..]
het is een Opa maar dan ben je nog geen Opa...
Maar wat komt ie dan doen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:36 schreef sacha het volgende:
[..]
het is een Opa maar dan ben je nog geen Opa...
ik had me al een tijdje niet gewogen en vanmorgen zag ik dat het best weinig wasquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had vandaag geen zin om door de regen naar de supermarkt te lopen. Gelukkig maar, anders zou ik nu vanalles naar binnen gaan proppen en dan verdwijnen die paar kilo's teveel nooit
nou idd. Ik kan iets van 10 spijkerbroeken niet meer aan, dus dat moet veranderen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had me al een tijdje niet gewogen en vanmorgen zag ik dat het best weinig wasdus dan
is het wel weer goed denk ik dan maar....
Bij mij zakte die juist van mijn kont dus toen dacht ik, ik zal maar weer eens op die weegschaal gaanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou idd. Ik kan iets van 10 spijkerbroeken niet meer aan, dus dat moet veranderen.
daarom is stretch zo handig. die zakken niet te snel en in nood rekken ze een beetje met je mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou idd. Ik kan iets van 10 spijkerbroeken niet meer aan, dus dat moet veranderen.
iets gerichter bewegen zou waarschijnlijk ook wel helpen, maar het snelste gaat het als ik eens flink minder met chocolaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:44 schreef FANN het volgende:
Komt omdat ik weer vaker wandel en ik heb een hometrainer voor als ik niet naar buiten kan
Ja dat helpt ook wel denk ik ...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
iets gerichter bewegen zou waarschijnlijk ook wel helpen, maar het snelste gaat het als ik eens flink minder met chocola
mislukt bij mij steeds. Ik kom er nu bijvoorbeeld achter dat de soep nog op het fornuis staat.quote:
veel te veel, 200 gram gaat me vrij makkelijk afquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat helpt ook wel denk ik ...
Hoeveel eet je van die zooi per dag dan?
Koken is niet mijn hobby, maar ik doe het wel... maar simpel, uren in de keuken staan vind ik hélemaal niksquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
mislukt bij mij steeds. Ik kom er nu bijvoorbeeld achter dat de soep nog op het fornuis staat.
hoeveel is 200 gram? in repen zeg maar?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
veel te veel, 200 gram gaat me vrij makkelijk af
Koken vind ik wel leuk om te doen, maar dat wisselt wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Koken is niet mijn hobby, maar ik doe het wel... maar simpel, uren in de keuken staan vind ik hélemaal niks![]()
Alleen schoonmaken hou ik wel weer goed bij, maar dat komt meer omdat ik niet van een vies huis hou, dat is zoooooooooooo ongezellig en daar wordt ik nerveus van
Ik snap niet wat je zegtquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:51 schreef drakin het volgende:
Dit was pompoensoep en ik kan er niks meer aan veranderen, ik ben aan het reizen nu. Dus die soep sms of app ik mijn zoon wel over.
Zo gaat het bij mij ookquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:51 schreef sacha het volgende:
ik heb af en toe een aanval en dan is het huis weer schoon
2 repen Milka, of 1 reep uit zo'n grote verpakking van de Aldiquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
hoeveel is 200 gram? in repen zeg maar?
Ik wacht nog steeds op die aanvalquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:51 schreef sacha het volgende:
ik heb af en toe een aanval en dan is het huis weer schoon
Dat ik in de trein zit en de soep nog thuis op het fornuis staat.quote:
Per dag ?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
2 repen Milka, of 1 reep uit zo'n grote verpakking van de Aldi
Of één grote Chocoladeletter dusquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mormonen of mijn moedah komt langsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij ookzullen de hormonen wel zijn
OK zoiets begreep ik ook, maar nog op het vuur en waren je kids thuis?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat ik in de trein zit en de soep nog thuis op het fornuis staat.
Ik vind zelf die tony chocolony erg lekkerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ook die zou ik nu wel lustenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Worstenbrood gebakken.
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat je een lange draaisessie nacht tegemoet gaat .....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Worstenbrood gebakken.
[ afbeelding ]
Da's niet slim... maar zoon is wel thuis hoop ik?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoop dat het vuur uit is. Maar als dat miet zo was had ik het zelf wel geroken voor ik wegging.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
OK zoiets begreep ik ook, maar nog op het vuur en waren je kids thuis?
Is het uit met Sas?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:53 schreef drakin het volgende:
die Griek heeft ook nergens last van ...quote:
Zoon krijgt wel eens een aanval om de afwas te doen. Meer helass nog niet.quote:
Heb je ze alle 8 opgevreten?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het waren er eigenlijk acht, zit ff vol nu.
Zijn de 2 jaar al om?quote:
Fahaaaaaanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je ze alle 8 opgevreten?kelere...
Nee 2 maar, daarna foto gemaakt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Kun je tellen? 6 Er missen 2 die proef je dan meestal even of het wel goed is en zo...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... ik dacht alquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee 2 maar, daarna foto gemaakt.
De afwas staat er nog.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoon krijgt wel eens een aanval om de afwas te doen. Meer helass nog niet.
Het ging weer te snel voor mequote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je tellen? 6 Er missen 2 die proef je dan meestal even of het wel goed is en zo...
als ie stiekem met mijn moedah gaat bellen bel ik de dokterquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die heeft jou nog.. En als ie slim is belt ie stiekem je moeder om langs te komen
2,5 is het langste en daar heb ik nog spijt van.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Is 2 jaar het langste dat je ooit uitgehouden hebt met een vent dan?
Ok dan zal ie het ook wel niet doen ....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:01 schreef sacha het volgende:
[..]
als ie stiekem met mijn moedah gaat bellen bel ik de dokter
Is die ene man die Opa komt spelenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:01 schreef sacha het volgende:
[..]
als ie stiekem met mijn moedah gaat bellen bel ik de dokter
Bij mij is hij vanmiddag gedaan en toen ik mee wilde helpen stuurde mijn zoon me de keuken uit.quote:
Die kon zeker geen worstenbrood bakken?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
2,5 is het langste en daar heb ik nog spijt van.
serieus?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
2,5 is het langste en daar heb ik nog spijt van.
idd. Nooit gevraagd ook trouwens. Zal zo Sas even vragen hoe goed hij dasrin is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kon zeker geen worstenbrood bakken?
2,5 jaar teveel, ga er verdet niet op in. Heb er wel een lieve zoon aan over.quote:
Oké, was het niet voor niks dus....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:07 schreef drakin het volgende:
[..]
2,5 jaar teveel, ga er verdet niet op in. Heb er wel een lieve zoon aan over.
Ga gewoon je gang verder ... En we wensen je gewoon het beste toe... Voor Sas kunnen we niet instaan.. slechts dat ie zich natuurlijk voorbarig blijft gedragenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:07 schreef drakin het volgende:
[..]
2,5 jaar teveel, ga er verdet niet op in. Heb er wel een lieve zoon aan over.
Het moet behoorlijk erg zijn voor ik het uitmask en Sas heeft nog niks ergs voor elkaar gekregen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, want Drakin maakt het dan toch uit?en misschien wil Sas dat niet ofzo...
weetikveel...
Wie en waar?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
FANN ze zitten ons weer te vergelijken.
Kom dan maar weer hier Choco... Hebben we jullie lekker bij elkaarquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
FANN ze zitten ons weer te vergelijken.
Sas is hartstikke lief en ik ben bijna bij hemquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga gewoon je gang verder ... En we wensen je gewoon het beste toe... Voor Sas kunnen we niet instaan.. slechts dat ie zich natuurlijk voorbarig blijft gedragen
Misschien halen jullie de 10 jaar wel, je weetmaarnooitquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Het moet behoorlijk erg zijn voor ik het uitmask en Sas heeft nog niks ergs voor elkaar gekregen.
Kunnen jullie dat wel aan dan, 2 vrouwen die heel veel tikken?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom dan maar weer hier Choco... Hebben we jullie lekker bij elkaar
Dan halen jullie de 3 vast welquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Sas is hartstikke lief en ik ben bijna bij hem
quote:
Meer tikken dan dat jij tikt? Namen graagquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kunnen jullie dat wel aan dan, 2 vrouwen die heel veel tikken?
*tiktikquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer tikken dan dat jij tikt? Namen graag
twee laptops naast elkaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zou 1 persoon dagelijks 1000 postings maken op FOK!
Da's best wel heul veel.
Ik bedoel FANN, las net dat wij beide een heel topic alleen vol geluld zouden krijgen dus ik bedoelde FANN.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer tikken dan dat jij tikt? Namen graag
Ik geniet gewoon van elke dag en tel de tijd niet meer zo als ik deed in het begin. Nu is gewoon nu en daar neem ik het van.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien halen jullie de 10 jaar wel, je weetmaarnooit
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik geniet gewoon van elke dag en tel de tijd niet meer zo als ik deed in het begin. Nu is gewoon nu en daar neem ik het van.
Ik krijg er een beetje de kriebels van, maar wil het je natuurlijk niet verbieden.quote:
Die gordijnen waren me niet opgevallen, het handje trok alle aandacht.quote:
Volgende keer zorg je dat je een andere afspraak hebt als excuurquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:18 schreef Deisyy het volgende:
Blij dat ik eindelijk thuis ben, had vanavond aansluitend op mijn werk een personeelsetentje en daar was werkelijk waar geen reet aan. Het eten was heerlijk, maar op een enkele uitzondering waren er alleen maar oninteressante mensen.
wat zonde van je tijdquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:18 schreef Deisyy het volgende:
Blij dat ik eindelijk thuis ben, had vanavond aansluitend op mijn werk een personeelsetentje en daar was werkelijk waar geen reet aan. Het eten was heerlijk, maar op een enkele uitzondering waren er alleen maar oninteressante mensen.
quote:
Dusdanig sociaal "vrijwillig" dat je er niet onderuit kon of leek het vantevoren nog wat?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:18 schreef Deisyy het volgende:
wisten ze dat wel van zichzelf?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:18 schreef Deisyy het volgende:
Dat moet je ook niet doen, dat werkt averechtsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje de kriebels van, maar wil het je natuurlijk niet verbieden.
Ik hou dat niet bij hoor Choco 2 SC's, ik ben helemaal over mijn stuur nuquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik bedoel FANN, las net dat wij beide een heel topic alleen vol geluld zouden krijgen dus ik bedoelde FANN.
Bek volstoppen, knop op oostindisch doof en af en toe even ja knikken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:18 schreef Deisyy het volgende:
Het eten was heerlijk, maar op een enkele uitzondering waren er alleen maar oninteressante mensen.
Succes ...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:23 schreef FANN het volgende:t
[..]
Have fun! Ik ga effe een toetje eten ofzo, ik moet weer wat zoets hebben
Het gaat nu vrij vlot, ik begin al fouten te maken. Hebben anderen gelijk weer wat te doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hou dat niet bij hoor Choco 2 SC's, ik ben helemaal over mijn stuur nu
jammer genoeg van de Postbodequote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Is die ene man die Opa komt spelen, jouw vader of de vader van de postbode?
Dan ga ik daar nog maar niet kijkenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het gaat nu vrij vlot, ik begin al fouten te maken. Hebben anderen gelijk weer wat te doen.![]()
En nee joh, moet je niet van over je stuur raken.Is maar een beetje gebabbel.
We hebben jaarlijks zo'n etentje en deden dit al jaren in dezelfde zaak en natuurlijk met hetzelfde personeel (met een kleine wijziging af en toe) en dat was altijd best gezellig, sfeervol en vertrouwd in dat leuke Rotterdamse restaurant, dat op die avond dan gesloten was voor andere klanten.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dusdanig sociaal "vrijwillig" dat je er niet onderuit kon of leek het vantevoren nog wat?
Zou ik in jouw geval niet doen, anders lig jij dadelijk ook over je stuur heen, dat willen we niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ga ik daar nog maar niet kijken
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:28 schreef FANN het volgende:
ik heb een griesmeelpuddinkie me bessensaus
Van Mona? Die zijn ook lekker, doet me denken aan vroeger.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:28 schreef FANN het volgende:
ik heb een griesmeelpuddinkie me bessensaus
Jij hebt gewoon al die kerels uit lopen horen over hun vrouwen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben jaarlijks zo'n etentje en deden dit al jaren in dezelfde zaak en natuurlijk met hetzelfde personeel (met een kleine wijziging af en toe) en dat was altijd best gezellig, sfeervol en vertrouwd in dat leuke Rotterdamse restaurant, dat op die avond dan gesloten was voor andere klanten.
Vanavond was het dus in een ander restaurant en het eten was voortreffelijk, maar er was geen sfeer en na al die jaren van tijd, aandacht en interesse steken in de echtgenotes van mijn collega's (want de meeste van mijn collega's zijn mannen), kwam ik er vanavond achter dat dat eigenlijk altijd éénrichtingverkeer is geweest. Ikke, ikke, ikke, hoorde ik alleen maar en was blij dat ik naar huis kon.
Jah....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Van Mona? Die zijn ook lekker, doet me denken aan vroeger.
Neequote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon al die kerels uit lopen horen over hun vrouwen?
Het lekkerst is zelfgemaakte en dan met een velquote:
En jij bent nog jongquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou ik in jouw geval niet doen, anders lig jij dadelijk ook over je stuur heen, dat willen we niet.![]()
Mij wordt het ook even teveel, even 5 minuten pauze.
Klinkt als voortschrijdend inzicht van jouw kant, want wrs is dat altijd al zo geweest.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:28 schreef Deisyy het volgende:
Vanavond was het dus in een ander restaurant en het eten was voortreffelijk, maar er was geen sfeer en na al die jaren van tijd, aandacht en interesse steken in de echtgenotes van mijn collega's (want de meeste van mijn collega's zijn mannen), kwam ik er vanavond achter dat dat eigenlijk altijd éénrichtingverkeer is geweest. Ikke, ikke, ikke, hoorde ik alleen maar en was blij dat ik naar huis kon.
Ah.... van die saaie truttekoppen dusquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NeeOp zo'n personeelsavond probeerde ik dan altijd sociaal te doen met de echtgenotes van mijn collega, terwijl ze zelf ook maar niet een beetje moeite nemen iets bij te dragen.
Waarschijnlijk heeft ze andere zorgen die ze daar niet kwijt kan ...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klinkt als voortschrijdend inzicht van jouw kant, want wrs is dat altijd al zo geweest.
Je wordt nu echt volwassen en dan ga je steeds meer het kaf van het koren scheiden.
Op zich wel jammer, maar je houdt in mijn ervaring wel de echt waardevolle mensen over.
Als mijn moeder het maakte, vochten mijn zussen altijd om de velletjes, maar ik lustte dan juistquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lekkerst is zelfgemaakte en dan met een vel
Dit klinkt als een wijze levensles, maar het is wel zo, momenteel kan ik maar slecht tegen mensen die niets bijdragen en alleen maar over zichzelf kunnen praten, maar dat zal ook wel een beetje aan mezelf liggen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klinkt als voortschrijdend inzicht van jouw kant, want wrs is dat altijd al zo geweest.
Je wordt nu echt volwassen en dan ga je steeds meer het kaf van het koren scheiden.
Op zich wel jammer, maar je houdt in mijn ervaring wel de echt waardevolle mensen over.
uhuhquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kan hij toch koffie zetten eten maken en dat soort dingen ..
zonder vel en vooral zo weinig melk gebruiken dat je de pudding met mes en vork moet eten. En hoe mijn oma de saus voor elkaar kreeg zal altijd een mysterie blijvenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ligt ook al weer een tijdje onder het maaslander gras?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:33 schreef sacha het volgende:
[..]
zou trouwens een knap kunstje zijn als het mijn vader zou zijn die morgen op bezoek komt
Die is er niet meer dus? Had ik nog niet begrepen hoor Sasquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:33 schreef sacha het volgende:
[..]
zou trouwens een knap kunstje zijn als het mijn vader zou zijn die morgen op bezoek komt
Nu kan ik voorlopig niet slapen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Godverquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kan me er alles bij voorstellenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit klinkt als een wijze levensles, maar het is wel zo, momenteel kan ik maar slecht tegen mensen die niets bijdragen en alleen maar over zichzelf kunnen praten, maar dat zal ook wel een beetje aan mezelf liggen.
Velletjes op eten en drinken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zorgen laat ik op zo'n avondje altijd thuisquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze andere zorgen die ze daar niet kwijt kan ...
de chocomelk net ff te lang opwarmen in de magnetron en dan zo'n stukje vel tegenkomen, brrrrrrrrquote:
Maar tis er weinig leuker op geworden ...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zorgen laat ik op zo'n avondje altijd thuis
Mijn moeder maakte zelf Bramensaus, dát was pas lekkerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zonder vel en vooral zo weinig melk gebruiken dat je de pudding met mes en vork moet eten. En hoe mijn oma de saus voor elkaar kreeg zal altijd een mysterie blijven
Maar ik had nog niets eens verteld dat ik de pudding ook nog het liefst met klontjes hebquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nu kan ik voorlopig niet slapen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de chocomelk net ff te lang opwarmen in de magnetron en dan zo'n stukje vel tegenkomen, brrrrrrrr
Ik vond velletjes ook altijd viesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de chocomelk net ff te lang opwarmen in de magnetron en dan zo'n stukje vel tegenkomen, brrrrrrrr
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik had nog niets eens verteld dat ik de pudding ook nog het liefst met klontjes heb
Velletjes op warme chocolademelk en die dan met je vinger uit je beker vissenquote:
Nou Dees... maak het nog ergerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik had nog niets eens verteld dat ik de pudding ook nog het liefst met klontjes heb
OMG.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Velletjes op warme chocolademelk en die dan met je vinger uit je beker vissen
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik een kutavond, jullie een kutavond
Ze hebben je nog nooit uitgeprobeerd?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zeg tegen mijn mannen vaak dat ze mij niet mogen storen tenzij mijn vader belt
Mwa... een velletje en een klontje gaat mijn avond niet bederven, maar als je er bonkjesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik een kutavond, jullie een kutavond
ff quotenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie jou naam in het blauw, maar verder is alles normaal hier.
Je houdt van rustig...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zeg tegen mijn mannen vaak dat ze mij niet mogen storen tenzij mijn vader belt
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:38 schreef sacha het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook en soms krijg ik rechtsonder een melding dat er 3 nieuwe posts zijn en dan komt er niets.quote:
Je moet er wel op klikkenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook en soms krijg ik rechtsonder een melding dat er 3 nieuwe posts zijn en dan komt er niets.
nee, het duurde wel vrij lang voordat ze begrepen dat ik een grapje maaktequote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben je nog nooit uitgeprobeerd?
grapjes zijn soms ook lastigquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:43 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, het duurde wel vrij lang voordat ze begrepen dat ik een grapje maakte
Dat snap ik dan wel weerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:43 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, het duurde wel vrij lang voordat ze begrepen dat ik een grapje maakte
Die 3 nieuwe posts heb ik niet omdat update uitstaat.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook en soms krijg ik rechtsonder een melding dat er 3 nieuwe posts zijn en dan komt er niets.
en dan een Aap die de telefoon aanneemt en zegt: ik ga mama niet roepen want jij bent mijn Opa nietquote:
Oh mijn god ...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:48 schreef sacha het volgende:
[..]
en dan een Aap die de telefoon aanneemt en zegt: ik ga mama niet roepen want jij bent mijn Opa niet
Ik zou aardig in de war raken van jullie geloof ikquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:48 schreef sacha het volgende:
[..]
en dan een Aap die de telefoon aanneemt en zegt: ik ga mama niet roepen want jij bent mijn Opa niet
Moet ik even langskomen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
Gaat een beetje de verkeerde kant op in de uto sc.
Wat heb je nou weer gedaan?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
Hebben BDS en Pezu fittie?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
Zitten jullie weer te cammen of zo ?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
Ik moet zeker in de vorige sc lezen wat er mis ging?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat dus en volgens mij worden het er meer.
Neuh, want dan was er ook geen fittie geweest.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zitten jullie weer te cammen of zo ?
Je weet maar nooitquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neuh, want dan was er ook geen fittie geweest.![]()
Tenminste, dat denk ik dan.
Samenvatting: BDS wenst PeZu kanker toe.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet zeker in de vorige sc lezen wat er mis ging?
BDS boos op Pezu, beschuldigd hem van zuigen, maar pezu zuigt heel vaak dus tja, ik lees daar inmiddels al flink overheen. En toen ging BDS schelden en nu een discussie.quote:
Dat stukje had ik net gelezen ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Samenvatting: BDS wenst PeZu kanker toe.
Klink alsof jij een beetje ziekjes gaat worden... misschien toch wat teveel hooi op je vorkquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Op mijn werk was het snikheet en nu lig ik te bibberen
Die is een stuk korter.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Samenvatting: BDS wenst PeZu kanker toe.
Alleen al door diequote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
BDS boos op Pezu, beschuldigd hem van zuigen, maar pezu zuigt heel vaak dus tja, ik lees daar inmiddels al flink overheen. En toen ging BDS schelden en nu een discussie.![]()
Oh en BDS was al een paar dagen afwezig in de SC dus er zat al iets dwars.
Maar ja, dan vul ik nu natuurlijk heel veel dingen in voor anderen.
Je hebt griep.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat is altijd zo vervelend als dat gebeurt. Extra dekken om je heen slaan of extra kleding aan doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:52 schreef Doedezemaar het volgende:
*kippensoepje klaarzet*quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Inderdaad, algemeen bekend ook, dus proberen je niet druk te maken. Maar ja, dat zeg ik, degene die ook nog regelmatig hapt op zijn getrol, of andere trollen.quote:
Ik ken iemand die heeft al voor de derde keer griep deze winter.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh nee, niet weer, heb het met kerst al gehad
Tja, wat een lettertje voor verschil kan maken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kenker, aids en ebola mag dan allemaal weer wel.
Lang leve FOK!
Inderdaad, sommige users moet je niet te serieus nemen en af en toe overheen scrollen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad, algemeen bekend ook, dus proberen je niet druk te maken. Maar ja, dat zeg ik, degene die ook nog regelmatig hapt op zijn getrol, of andere trollen.
oh getsie, die zal wel helemaal uitgeput en lamgeslagen zijn. de griepprik doet dit jaar z'n werk niet goed, al had ik nog een vrij milde variant te pakken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heeft al voor de derde keer griep deze winter.
Klopt. Wat bij mij trouwens nog steeds het geval is. Niets mis hier.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:53 schreef Deisyy het volgende:
Maar nu ik je toch spreek, normaal gesproken waren de usernaam en de naam van het topic in een quote-alert toch altijd blauw?
Juist, dat is wat ik in ieder geval heb geleerd de afgelopen maanden hier.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, sommige users moet je niet te serieus nemen en af en toe overheen scrollen.
Bij mij is het af en toe allemaal zwartquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt. Wat bij mij trouwens nog steeds het geval is. Niets mis hier.
Dat was me nog nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En in de ene SC staat in de quote blauwe letters en in de andere SC staan er zwarte letters
Kijk! Zwarte tekst in de quote-alert!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt. Wat bij mij trouwens nog steeds het geval is. Niets mis hier.
Ik denk dat ik iets vreemds op het spoor ben.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat was me nog nooit opgevallen.
Vreemd en ook best wel boeiend, want waarom is dat dan zo?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets vreemds op het spoor ben.
Check ik out in BUGs of zoquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets vreemds op het spoor ben.
Daar ben ik nog niet achter (en daar zal ik waarschijnlijk ook nooit achter komen).quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vreemd en ook best wel boeiend, want waarom is dat dan zo?
Waarschijnlijk niet. Zo vervelend als je iets wilt weten en je kan er niet achter komen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet achter (en daar zal ik waarschijnlijk ook nooit achter komen).
Bij mij is Deisyy nu blauw.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
Waarschijnlijk niet. Zo vervelend als je iets wilt weten en je kan er niet achter komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij mij is Deisyy nu blauw.
Dat valt best mee, ik moest nog rijden vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
[..]
Wat ziet dat er raar uit bij jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg jij dat wel vaker tegen mannen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat ziet dat er raar uit bij jou?
Wat zeg jij meestal tegen mannen ?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg jij dat wel vaker tegen mannen?
Zal ik vast wel vaker gedaan hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg jij dat wel vaker tegen mannen?
[..]
Hier snap ik al helemaal niks van, volgens mij is bij mij alles normaal, maar ik hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al een diazapammetje op dat kan ook schelen![]()
Ach gos, micro, dat is naar voor je. Geen wonder dat je dan niet meer aan seks doet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
3,5 centimeter. Dan krijg je dat. Sorry.
Neuken?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zeg jij meestal tegen mannen ?
tegen wie heb je het nu?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
Kijk nu wat je doet, je laat me lelijke dingen zeggen KT.
Daar kan ie wel tegen en af en toe moet dat ook gewoonquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
Kijk nu wat je doet, je laat me lelijke dingen zeggen KT.
Ik ben een undercover-modquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier snap ik al helemaal niks van, volgens mij is bij mij alles normaal, maar ik heb
al een diazapammetje op dat kan ook schelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |