Gezellig... Maar waarom worden hier die begrafenissen altijd zolang uitgesteld..., al die extra kosten... In Spanje bv is het vaak al de volgende dag of de dag erna.. Maar niet later ... Terwijl daar nu tegenwoordig ook gewoon alles gekoeld ligtquote:
Soms is het nodig, kinderen wonen in het buitenland of familieleden zijn op vakantie etc. etc.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezellig... Maar waarom worden hier die begrafenissen altijd zolang uitgesteld..., al die extra kosten... In Spanje bv is het vaak al de volgende dag of de dag erna.. Maar niet later ... Terwijl daar nu tegenwoordig ook gewoon alles gekoeld ligt
Ja maar hoe lang ....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Soms is het nodig, kinderen wonen in het buitenland of familieleden zijn op vakantie etc. etc.
ahquote:
Maar des te eerder het over is des te beter ...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet wat de uiterste houdbaarheidsdatum is
Ja , dat wel....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar des te eerder het over is des te beter ...
36uur is 1.5 dag dus datquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ah![]()
Volgens de wet mag de begrafenis of crematie niet eerder plaatsvinden dan 36 uur na het overlijden en uiterlijk op de zesde dag na die van het overlijden. Begraven of cremeren binnen 36 uur mag alleen met toestemming van de Officier van Justitie. Voor het begraven of cremeren na de zesde dag (uitstel) is toestemming van de burgemeester nodig. Een verzoek om uitstel kan bijvoorbeeld gedaan worden als een nabestaande niet tijdig aanwezig kan zijn in verband met verblijf in het buitenland.
https://dloket.kampen.nl/(...)an-begraven-cremeren
weten we dat ook weer
ligt er aan hoeveel honger je hebtquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Net bij Humberto...
Sex of spaghetti met kaas?
Weekend of werken?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, gesloopt van een dienst. Hectiek alom, maar wel prettig gewerkt met collega
Gewoon eerst sexquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ligt er aan hoeveel honger je hebtkan erna ook ....
Dan heb je erna extra trekquote:
Lekker voetjes omhoog dan .... wijntje erbij...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, gesloopt van een dienst. Hectiek alom, maar wel prettig gewerkt met collega
Ga nu maar eens kiezen....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon eerst sex
[..]
Dan heb je erna extra trek
ik mag morgen weer en die dienst is veel zwaarder. Heb ook aangegeven dat ik daar niet meer ingezet wil worden, daar sloop ik mijn lijf helemaal.quote:
Jij zat toch in de zorg?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik mag morgen weer en die dienst is veel zwaarder. Heb ook aangegeven dat ik daar niet meer ingezet wil worden, daar sloop ik mijn lijf helemaal.
Dan eet ik eerst alles eromheen op ..... EN dan ga ik uitbuikenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga nu maar eens kiezen....![]()
[ afbeelding ]
nee, klopt, je hebt het goed. Nu even geen wijn, morgen weerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij zat toch in de zorg?Of haal ik weer iets door elkaar?
en die dame mag het bord afwassen zeker?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan eet ik eerst alles eromheen op ..... EN dan ga ik uitbuiken
Zijn dat langere shifts of gewoon omdat er in het weekend minder personeel is ?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik mag morgen weer en die dienst is veel zwaarder. Heb ook aangegeven dat ik daar niet meer ingezet wil worden, daar sloop ik mijn lijf helemaal.
Dat is zwaar met jouw problemenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, klopt, je hebt het goed. Nu even geen wijn, morgen weer
ik heb bewust de keuze voor dit werk gemaakt, ik was kantoorwerk zo beu en zo als invaller kan ik redelijk mijn eigen rooster bepalen en ik geef van steeds meer locaties aan dat ze me te zwaar worden. Toevallig dus nu 2 zulke diensten achter elkaar, maar dat komt eigenlijk nooit meer voor, er zit af en toe nog zo'n zware dienst tussen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is zwaar met jouw problemenmijn vriendin kreeg toen een baan met meer kantoorwerk,
die liep door een ongeluk een hernia op...
Heb je wel eens met je baas gepraat? Misschien is er een plaatsje op een andere plek daar,quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
De locatie van morgen is een locatie waar er volgens mij maar 1 kan lopen, de rest allemaal in rolstoelen en dan verdeeld over 3 grote verdiepingen, ik loop me daar helemaal het leplazarus en ik hoop maar dat er een paar niet thuis zijn. Ik werk liever op locaties waar het wat meer om het begeleiden en minder om het verzorgen gaat. Op de locatie van vandaag heb ik tot anderhalf jaar geleden vast gewerkt, maar daar zitten er ook steeds meer in rolstoel, ze worden ouder en kunnen steeds minder zelf.
oh... las ik te laat, vergeet mijn post dan maarquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb bewust de keuze voor dit werk gemaakt, ik was kantoorwerk zo beu en zo als invaller kan ik redelijk mijn eigen rooster bepalen en ik geef van steeds meer locaties aan dat ze me te zwaar worden. Toevallig dus nu 2 zulke diensten achter elkaar, maar dat komt eigenlijk nooit meer voor, er zit af en toe nog zo'n zware dienst tussen.
Dan idd maar even aangeven dat je dat soort diensten niet meer wilt... Als ze daar tenminste flexibel in zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
De locatie van morgen is een locatie waar er volgens mij maar 1 kan lopen, de rest allemaal in rolstoelen en dan verdeeld over 3 grote verdiepingen, ik loop me daar helemaal het leplazarus en ik hoop maar dat er een paar niet thuis zijn. Ik werk liever op locaties waar het wat meer om het begeleiden en minder om het verzorgen gaat. Op de locatie van vandaag heb ik tot anderhalf jaar geleden vast gewerkt, maar daar zitten er ook steeds meer in rolstoel, ze worden ouder en kunnen steeds minder zelf.
in principe zijn ze daar best flexibel in, ze willen ook graag dat ik nog lang voor ze blijf werken. Soms zijn er weinig andere diensten, dan moet het een keertje.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan idd maar even aangeven dat je dat soort diensten niet meer wilt... Als ze daar tenminste flexibel in zijn
klinkt als mijn grote voorbeeld..... NOT. Iets jonger, prima, maar nee, ik zit echt niet te wachten op 20 jaar jonger.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:30 schreef chufi het volgende:
DDM nu op TLC Cougar love .. een programma met Patricia Paay
Het gaat niet over haar zelf maar andere vrouwenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
klinkt als mijn grote voorbeeld..... NOT. Iets jonger, prima, maar nee, ik zit echt niet te wachten op 20 jaar jonger.
Geen leuke Opa dus...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:33 schreef sacha het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit?
ik hoop dat ie de boot weer mist
Geen bolognese saus?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga nu maar eens kiezen....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou best een bord spaghetti weg kunnen werken nu, of een frietje pindasaus, of een zak chips
Ik snap wat je bedoeld ...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:36 schreef sacha het volgende:
[..]
het is een Opa maar dan ben je nog geen Opa...
Maar wat komt ie dan doen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:36 schreef sacha het volgende:
[..]
het is een Opa maar dan ben je nog geen Opa...
ik had me al een tijdje niet gewogen en vanmorgen zag ik dat het best weinig wasquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had vandaag geen zin om door de regen naar de supermarkt te lopen. Gelukkig maar, anders zou ik nu vanalles naar binnen gaan proppen en dan verdwijnen die paar kilo's teveel nooit
nou idd. Ik kan iets van 10 spijkerbroeken niet meer aan, dus dat moet veranderen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had me al een tijdje niet gewogen en vanmorgen zag ik dat het best weinig wasdus dan
is het wel weer goed denk ik dan maar....
Bij mij zakte die juist van mijn kont dus toen dacht ik, ik zal maar weer eens op die weegschaal gaanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou idd. Ik kan iets van 10 spijkerbroeken niet meer aan, dus dat moet veranderen.
daarom is stretch zo handig. die zakken niet te snel en in nood rekken ze een beetje met je mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou idd. Ik kan iets van 10 spijkerbroeken niet meer aan, dus dat moet veranderen.
iets gerichter bewegen zou waarschijnlijk ook wel helpen, maar het snelste gaat het als ik eens flink minder met chocolaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:44 schreef FANN het volgende:
Komt omdat ik weer vaker wandel en ik heb een hometrainer voor als ik niet naar buiten kan
Ja dat helpt ook wel denk ik ...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
iets gerichter bewegen zou waarschijnlijk ook wel helpen, maar het snelste gaat het als ik eens flink minder met chocola
mislukt bij mij steeds. Ik kom er nu bijvoorbeeld achter dat de soep nog op het fornuis staat.quote:
veel te veel, 200 gram gaat me vrij makkelijk afquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat helpt ook wel denk ik ...
Hoeveel eet je van die zooi per dag dan?
Koken is niet mijn hobby, maar ik doe het wel... maar simpel, uren in de keuken staan vind ik hélemaal niksquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
mislukt bij mij steeds. Ik kom er nu bijvoorbeeld achter dat de soep nog op het fornuis staat.
hoeveel is 200 gram? in repen zeg maar?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
veel te veel, 200 gram gaat me vrij makkelijk af
Koken vind ik wel leuk om te doen, maar dat wisselt wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Koken is niet mijn hobby, maar ik doe het wel... maar simpel, uren in de keuken staan vind ik hélemaal niks![]()
Alleen schoonmaken hou ik wel weer goed bij, maar dat komt meer omdat ik niet van een vies huis hou, dat is zoooooooooooo ongezellig en daar wordt ik nerveus van
Ik snap niet wat je zegtquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:51 schreef drakin het volgende:
Dit was pompoensoep en ik kan er niks meer aan veranderen, ik ben aan het reizen nu. Dus die soep sms of app ik mijn zoon wel over.
Zo gaat het bij mij ookquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:51 schreef sacha het volgende:
ik heb af en toe een aanval en dan is het huis weer schoon
2 repen Milka, of 1 reep uit zo'n grote verpakking van de Aldiquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
hoeveel is 200 gram? in repen zeg maar?
Ik wacht nog steeds op die aanvalquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:51 schreef sacha het volgende:
ik heb af en toe een aanval en dan is het huis weer schoon
Dat ik in de trein zit en de soep nog thuis op het fornuis staat.quote:
Per dag ?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
2 repen Milka, of 1 reep uit zo'n grote verpakking van de Aldi
Of één grote Chocoladeletter dusquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mormonen of mijn moedah komt langsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij ookzullen de hormonen wel zijn
OK zoiets begreep ik ook, maar nog op het vuur en waren je kids thuis?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat ik in de trein zit en de soep nog thuis op het fornuis staat.
Ik vind zelf die tony chocolony erg lekkerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ook die zou ik nu wel lustenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Worstenbrood gebakken.
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat je een lange draaisessie nacht tegemoet gaat .....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Worstenbrood gebakken.
[ afbeelding ]
Da's niet slim... maar zoon is wel thuis hoop ik?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoop dat het vuur uit is. Maar als dat miet zo was had ik het zelf wel geroken voor ik wegging.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
OK zoiets begreep ik ook, maar nog op het vuur en waren je kids thuis?
Is het uit met Sas?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:53 schreef drakin het volgende:
die Griek heeft ook nergens last van ...quote:
Zoon krijgt wel eens een aanval om de afwas te doen. Meer helass nog niet.quote:
Heb je ze alle 8 opgevreten?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het waren er eigenlijk acht, zit ff vol nu.
Zijn de 2 jaar al om?quote:
Fahaaaaaanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je ze alle 8 opgevreten?kelere...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |