HOITJES!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie is die cowboy in de banner?
ongewassen horkquote:
die moet mij nog een CD opsturen...quote:
Okequote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
die moet mij nog een CD opsturen...
En nu?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien is het handiger om het aan hem te vragen en niet in dit topic te meldenquote:
Die krijg je zodra hipsters cd's gaan afspelen ipv lps.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
als ze maar geen faxen gaan sturen vind ik het bestquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:51 schreef wolfrolf het volgende:
Kan iemand Againzender even een CD opsturen?
Misschien is'ie naar het verkeerde adres gestuurd. Vraag even of Hoitjes 'm again zendt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:51 schreef wolfrolf het volgende:
Kan iemand Againzender even een CD opsturen?
godsammequote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien is'ie naar het verkeerde adres gestuurd. Vraag even of Hoitjes 'm again zendt.
Oke hahahahaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien is'ie naar het verkeerde adres gestuurd. Vraag even of Hoitjes 'm again zendt.
Eerst de casetteband!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die krijg je zodra hipsters cd's gaan afspelen ipv lps.
Fuck echt?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:07 schreef ChatGirl het volgende:
Bronson: Elbow komt naar Rock Werchter
quote:
twitter:Elbow twitterde op vrijdag 20-02-2015 om 16:10:34elbow will play Belgium's @RockWerchter festival on 25 June. Tickets available now: http://t.co/AJsTmBV6oN reageer retweet
Ik hoop dat Pinkpop ook op de lijst staat.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme. Maar dan gaan ze vast wel meer touren.![]()
Dat zou mooi zijn, want PP ziet er tot nu toe dit jaar verdraaid leuk uit.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik hoop dat Pinkpop ook op de lijst staat.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:19 schreef Bronson het volgende:
D
[..]
Dat zou mooi zijn, want PP ziet er tot nu toe dit jaar verdraaid leuk uit.
Gaan we dan samen vooraan staan met ons vlaggetje?quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gaan we dan samen vooraan staan met ons vlaggetje?
Ik had op z'n minst van jou een opmerking verwacht in de trant van: "Je mag wel m'n vlaggenstok vasthouden"quote:
Het knapt er allicht van opquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:33 schreef Pandaplint het volgende:
Alsof je wat kan slopen in Rotterdam
Dat duurt dus eeuwen voordat Againzender zijn cd krijgt.quote:
Jammer.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:04 schreef GlennQuagmire het volgende:
'Diggin' van Kovacs is 3FM Megahit
Fix Youquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:57 schreef ddx het volgende:
Wat een draken van nummers in dit uur.....
Kovacs, 3FM-kindje.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:04 schreef GlennQuagmire het volgende:
'Diggin' van Kovacs is 3FM Megahit
Echt een vrouwelijk kapselquote:
" niemand begrijpt mij behalve Linkin Park" Sprak de puber generatie van die tijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Fix You![]()
Snap de fascinatie met Linkin Park niet, maar zal wel een markt van boze kinderen voor zijn. Gaat wennen worden nu om weer ieder uur dezelfde recente nummers te horen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
" niemand begrijpt mij behalve Linkin Park" Sprak de puber generatie van die tijd.
Binnenkort luister ik ook niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel goeie opmerking dat Duitsers goeie worstenmakers zijn. Klopt immers.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:36 schreef ddx het volgende:
Was dat nou bedenksel van Fred of echt verhaal trouwens ?
Obama?quote:
twitter:Stepherd twitterde op vrijdag 20-02-2015 om 23:53:48“@Robstenders: Nu @BarackObama die van @WhiteHouse en @Skintooo & @Stepherd op #3FM” < 😭😭dit zijn happy tears reageer retweet
En het klinkt stiekem niet...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:46 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Dat is slecht, ben je er live, wil je eigen nummer van cd laten horen!
Zelfde kleding als met die foto met Michielquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zelfde kleding als met die foto met Michiel
Fotografisch geheugen jwtquote:
"De zoon van Prince"twitter:coen3fm twitterde op zaterdag 21-02-2015 om 20:51:04Kijken naar de zoon van Prince. @JettRebel rockt de @HMH hard!! http://t.co/D3ZinXvPds #3FM reageer retweet
Jett Rebel de zoon van Prince?!? Eerder een buitenechtelijk kind (dat door alle partijen ontkend word, DNA-tests noodzakelijk)...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:52 schreef Pino112 het volgende:
"De zoon van Prince"twitter:coen3fm twitterde op zaterdag 21-02-2015 om 20:51:04Kijken naar de zoon van Prince. @JettRebel rockt de @HMH hard!! http://t.co/D3ZinXvPds #3FM reageer retweet
![]()
![]()
GODVERDOMME. Echt. Maar goed, we kunnen het Coen verder ook niet kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:52 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
zou hij vanaf september nog Jett Rebel draaien op 538? Is niet echt een 538 artiestquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
GODVERDOMME. Echt. Maar goed, we kunnen het Coen verder ook niet kwalijk nemen.
Het begint genante vormen aan te nemen. Volgende week heeft iedere DJ het er iedere dag minstens 2x over. Heerlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:52 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Het begint genante vormen aan te nemen. Volgende week heeft iedere DJ het er iedere dag minstens 2x over. Heerlijk.
twitter:gerardekdom twitterde op zaterdag 21-02-2015 om 23:21:26Den teringh! WÁT! Een show van de legendarische @JettRebelNL in de HMH! 3uur lang knallen! I’m impressed! http://t.co/PNgdjeepS9 reageer retweet
dat had ik moeten weten! helaas moest ik werken dus had ik toch niet kunnen komen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:39 schreef wolfrolf het volgende:
goedenavond
Hoi rock ze deelden vanmiddag hier in t winkelcentrum gratis kleenex uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |