quote:
quote:
quote:
Maakt niet uit, ik link ze allebeiquote:
quote:
Okquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:39 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maakt niet uit, ik link ze allebei
piet pak eerst even een bak koffie je bent telkens te laat.quote:
Daar gaat koffie niet meer helpen vrees ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:45 schreef z80 het volgende:
[..]
piet pak eerst even een bak koffie je bent telkens te laat.
quote:
wel moeilijk steeds dubbele linkjes maken (omdat sommigen zelfs aan koffie niet genoeg hebbenquote:
wat een rotmuziek die Goldsboro... even een betere Honey zoekenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:48 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
[..]
wel moeilijk steeds dubbele linkjes maken (omdat sommigen zelfs aan koffie niet genoeg hebben)
Gaan we verder weer met deze.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:48 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
[..]
wel moeilijk steeds dubbele linkjes maken (omdat sommigen zelfs aan koffie niet genoeg hebben)
Oja, die is er ook nog (altijd apart die solo-acties van Michael's broers)quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:50 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
wat een rotmuziek die Goldsboro... even een betere Honey zoeken
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:50 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
wat een rotmuziek die Goldsboro... even een betere Honey zoeken
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Mooi nummer.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Soul II Soul - Back To Life:quote:
quote:
Amy Winehouse - Back To Black:quote:
quote:
The Pretenders - Back On The Chain Gang HQ Music:quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 14:52 schreef aloa het volgende:
[..]
The Pretenders - Back On The Chain Gang HQ Music:
quote:
quote:
quote:
quote:
Grappig, in mijn post twee Engelse woorden en 1 Nederlands en jij besluit het Nederlandse woord te vertalen.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |