Ach ja, mierenneuker in de marge inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
6 tientjes, is ook de moeite niet om het 2 weken vast te houden
Als ze een paar miljoen ¤ per jaar aan projecten weg zetten, is het wel degelijk de moeite waard om elk project 2 weken vast te houden...quote:Op maandag 23 februari 2015 15:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Weet het niet, maar als je over zulke bedragen praat dan krijg je never nooit niet 1.5%.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:10 schreef bleyenburg het volgende:
vorig jaar: slordige ¤ 30 miljoen.2 weken tegen 1,5% vasthouden....
Is maar 35 euri, ze krijgen maar 0.6% op een zakelijke spaarrekening.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je zou nog kunnen kijken naar crowdaboutnow, lendahand, duurzaaminvesteren, collin, greencrowd...quote:Op maandag 23 februari 2015 17:22 schreef Monolith het volgende:
Zijn Geld voor elkaar en Kapitaal op maat nou eigenlijk de enige twee echt interessante of zijn er nog andere platformen die ook de moeite waard zijn om in de gaten te houden?
Toch leuk dat ik mee doe aan 1 van de beste projecten van 2014.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:37 schreef mrbombastic het volgende:
De 13 beste projecten van 2014
http://www.nu.nl/ondernem(...)jecten-van-2014.html
Ik in twee. Maar vind ze af en toe en beetje random gekozenquote:Op maandag 23 februari 2015 19:45 schreef didi80 het volgende:
[..]
Toch leuk dat ik mee doe aan 1 van de beste projecten van 2014.
Ja ik ookquote:Op maandag 23 februari 2015 20:02 schreef Goesten het volgende:
[..]
Ik in twee. Maar vind ze af en toe en beetje random gekozen
Ik ook in 1tje namelijk Hillblock maar die heb ik wel 2 keer, de 1e batch die bijna afloopt en de 3de batch,quote:Op maandag 23 februari 2015 19:45 schreef didi80 het volgende:
[..]
Toch leuk dat ik mee doe aan 1 van de beste projecten van 2014.
Ja, ook dat nog.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:26 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Lekker met terugwerkende kracht?
Ik geef mij op voor mailtjes van GvE niet ongevraagd voor KoM. Het is gewoon spam op deze manier. Zoiets "aan" kunnen zetten prima maar ongevraagd mee opgezadeld worden hou ik niet van.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:39 schreef eenjongen... het volgende:
Nou, we moeten niet te negatief doen vind ik. Feedback, zowel positief of negatief is oke. Hij doet zijn best voor een mooie site.
Inderdaadquote:Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef Makrolon het volgende:
Nou, dan heeft ie een foutje gemaakt. Tjongejonge, om daar al die ophef over te maken... Hij doet t voor alsnog allemaal gratis. Genoeg reden om gewoon op een rustige manier opbouwende kritiek te geven lijkt me...
Overigens heb ik ook liever dat het uitgezet kan worden. Ben nog geen gebruiker van kom.
Vanuit juridisch oogpunt zou je moeten kiezen voor opt in.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:58 schreef st1ppy het volgende:
[..]
Excuses voor de mailtjes, er komt nog een opt-out optie per platform.
Dat bedacht ik mij net ook, ik zal by default de kom uit zetten. Zowiezo staan voor nu de mailtjes voor kom uit.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:02 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Vanuit juridisch oogpunt zou je moeten kiezen voor opt in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |