Ach ja, mierenneuker in de marge inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
6 tientjes, is ook de moeite niet om het 2 weken vast te houden
Als ze een paar miljoen ¤ per jaar aan projecten weg zetten, is het wel degelijk de moeite waard om elk project 2 weken vast te houden...quote:Op maandag 23 februari 2015 15:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Weet het niet, maar als je over zulke bedragen praat dan krijg je never nooit niet 1.5%.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:10 schreef bleyenburg het volgende:
vorig jaar: slordige ¤ 30 miljoen.2 weken tegen 1,5% vasthouden....
Is maar 35 euri, ze krijgen maar 0.6% op een zakelijke spaarrekening.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je zou nog kunnen kijken naar crowdaboutnow, lendahand, duurzaaminvesteren, collin, greencrowd...quote:Op maandag 23 februari 2015 17:22 schreef Monolith het volgende:
Zijn Geld voor elkaar en Kapitaal op maat nou eigenlijk de enige twee echt interessante of zijn er nog andere platformen die ook de moeite waard zijn om in de gaten te houden?
Toch leuk dat ik mee doe aan 1 van de beste projecten van 2014.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:37 schreef mrbombastic het volgende:
De 13 beste projecten van 2014
http://www.nu.nl/ondernem(...)jecten-van-2014.html
Ik in twee. Maar vind ze af en toe en beetje random gekozenquote:Op maandag 23 februari 2015 19:45 schreef didi80 het volgende:
[..]
Toch leuk dat ik mee doe aan 1 van de beste projecten van 2014.
Ja ik ookquote:Op maandag 23 februari 2015 20:02 schreef Goesten het volgende:
[..]
Ik in twee. Maar vind ze af en toe en beetje random gekozen
Ik ook in 1tje namelijk Hillblock maar die heb ik wel 2 keer, de 1e batch die bijna afloopt en de 3de batch,quote:Op maandag 23 februari 2015 19:45 schreef didi80 het volgende:
[..]
Toch leuk dat ik mee doe aan 1 van de beste projecten van 2014.
Ja, ook dat nog.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:26 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Lekker met terugwerkende kracht?
Ik geef mij op voor mailtjes van GvE niet ongevraagd voor KoM. Het is gewoon spam op deze manier. Zoiets "aan" kunnen zetten prima maar ongevraagd mee opgezadeld worden hou ik niet van.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:39 schreef eenjongen... het volgende:
Nou, we moeten niet te negatief doen vind ik. Feedback, zowel positief of negatief is oke. Hij doet zijn best voor een mooie site.
Inderdaadquote:Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef Makrolon het volgende:
Nou, dan heeft ie een foutje gemaakt. Tjongejonge, om daar al die ophef over te maken... Hij doet t voor alsnog allemaal gratis. Genoeg reden om gewoon op een rustige manier opbouwende kritiek te geven lijkt me...
Overigens heb ik ook liever dat het uitgezet kan worden. Ben nog geen gebruiker van kom.
Vanuit juridisch oogpunt zou je moeten kiezen voor opt in.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:58 schreef st1ppy het volgende:
[..]
Excuses voor de mailtjes, er komt nog een opt-out optie per platform.
Dat bedacht ik mij net ook, ik zal by default de kom uit zetten. Zowiezo staan voor nu de mailtjes voor kom uit.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:02 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Vanuit juridisch oogpunt zou je moeten kiezen voor opt in.
Dat betwijfel ik. Het betreft hier een mailinglijst waar mensen zich bewust voor inschrijven om notificaties over crowdfunding projecten te ontvangen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:02 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Vanuit juridisch oogpunt zou je moeten kiezen voor opt in.
Met die notificaties is niks mis, maar je hebt je ingeschreven om notificaties over crowdfundingprojecten op GVE te krijgen. Niet om óók e-mails van mutaties op allerlei andere crowdfundingplatforms te krijgen. Voor dat laatste heb je geen toestemming gegeven. Als je die ook had gewild, dan had je dat zelf in de instellingen even aan moeten vinken. Uiteraard had de maker wel alle gebruikers een nieuwsbrief mogen sturen om ze te informeren over de nieuwe mogelijkheid. Enfin, de websitemaker heeft al aangegeven dat hij dit aan wil passen en - ook gelet op het karakter van de website - lijkt me dat meer dan voldoende. Hij is gewoon enthousiast en trots. En dat is begrijpelijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Het betreft hier een mailinglijst waar mensen zich bewust voor inschrijven om notificaties over crowdfunding projecten te ontvangen.
Is het een wedstrijd dan? Het zat immers al langer in de pijplijn, gezien ik het platform er al uniform op ingericht hadquote:
Zo heel veel spannender is er op dit moment ook niet op crowdfund gebied. het is maar stilletjes met projectenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef CaLeX het volgende:
kan dat in pm?
Ik ben dat gezeik over die mailer een klein beetje zat als ik eerlijk ben
Beste CaLeX,quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef CaLeX het volgende:
kan dat in pm?
Ik ben dat gezeik over die mailer een klein beetje zat als ik eerlijk ben
Waarom is het topic alweer gesloten?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:56 schreef st1ppy het volgende:
[..]
Beste CaLeX,
je hebt helemaal gelijk, dit topic is er voor om inhoudelijk de projecten te bespreken. Om die reden heb ik dan ook een nieuw topic aangemaakt, welke ruimte bied om te discussiëren over de crowdfunding tools.
Bij deze dus ook een oproep aan die mensen die vragen, suggesties of opmerkingen hebben over tools zoals die van xzaz of gvemailer, dan kunnen jullie terecht op http://forum.fok.nl/topic/2199932
Ik zou met het openen van het topic een plek voor mijzelf hebben gecreeerd, terwijl het oprecht mijn intentie was om ideeen te bespreken voor/over wat voor platform dan ook. Het topic is dus gesloten door een moderator .quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:48 schreef Goesten het volgende:
[..]
Waarom is het topic alweer gesloten?
Was wel benieuwd of het mogelijk was en wat je idee er over was
Je deed het wel ook vrij slecht eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:14 schreef st1ppy het volgende:
[..]
Ik zou met het openen van het topic een plek voor mijzelf hebben gecreeerd, terwijl het oprecht mijn intentie was om ideeen te bespreken voor/over wat voor platform dan ook. Het topic is dus gesloten door een moderator .
Hmm, dat kan ik me dan niet herinneren. Ik ben deze reeks begonnen en volgens mij waren er geen problemen op het beginquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je deed het wel ook vrij slecht eerlijk gezegd.![]()
Volgens mij is het 1e topic van dit Crowdfund topic ook eerst weer gesloten omdat ze dachten dat het spam was ofzo![]()
Dit topic hebben we toen nog vanuit het aandelen/aex topic opgezet meen ik omdat men daar weer moe van dat CF gedoe werd en toen is dit topic gestart en inmiddels is het een goed lopend topic geworden
Volgens mij moet je je buitenlands vermogen ook gewoon opgeven in box 3. Of je nu doet crowdfunden of sparen maakt geen verschilquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:30 schreef Cruseder4 het volgende:
Hoe zit het trouwens met als Nederlander crowdfunding financieren in Engeland? Ik geloof dat er in Engeland geen (?) belastingen over crowdfunding wordt geheven maar wordt er dan wel nog in NL belasting over geheven? Verder dacht ik zelf nog aan valutawaarde schommelingen als risico, maar verder nog iets?
Voordat je er aan begint, zou je even de algemene voorwaarden van de platforms in Engeland moeten lezen. Vaak (toen ik er naar heb gekeken +- 1 jaar geleden) moest je in Engeland wonen e.d.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:30 schreef Cruseder4 het volgende:
Hoe zit het trouwens met als Nederlander crowdfunding financieren in Engeland? Ik geloof dat er in Engeland geen (?) belastingen over crowdfunding wordt geheven maar wordt er dan wel nog in NL belasting over geheven? Verder dacht ik zelf nog aan valutawaarde schommelingen als risico, maar verder nog iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |