Die ziet er goed uit in de eerste indruk. Eigenlijk gek dat je met een balans van ca. 2 miljoen geen 50k kunt vinden voor een schuur/berging....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:44 schreef Tha_Duck het volgende:
Die Rouveen is wel een aardig bedrijf als ik het zo zie.
Inderdaad. Wel jammer van de erg korte looptijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:44 schreef Tha_Duck het volgende:
Die Rouveen is wel een aardig bedrijf als ik het zo zie.
Ik zit er ook in. De wat kortere looptijd is ook wel eens prettig, met al die projecten van >5 jaar, toch? Of bedoel je de fee/rente verhouding?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:52 schreef leolinedance het volgende:
In deze tijd van vele baggerprojecten en snel moeten reageren toch maar voor ¤500,- gedaan
Ja dat bedoel ik. En ik heb liever dat de projecten waar ik echt vertrouwen in heb een wat langere looptijd hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:53 schreef aborren het volgende:
[..]
Ik zit er ook in. De wat kortere looptijd is ook wel eens prettig, met al die projecten van >5 jaar, toch? Of bedoel je de fee/rente verhouding?
Die andere twee waren ook duidelijk minder. Als ik vanavond tijd heb, dan kijk ik er nog even rustig naar.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:58 schreef Coelho het volgende:
Ja, en dan kom je als verzorgende of brillenverkoper tegelijk online met een boertje, en dan heb je zelf 1% vol waar hij binnen 10 minuten zijn geld bij elkaar heeft. Da's motiverend...!
Tja, als die max 100 projecten regel eraf was had ik niet zoveel problemen met 60 maanden. Ik begreep van wat ik gelezen heb dat ze drukker zijn met die 40k limiet dan met de 100 projecten limiet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:44 schreef vehkah het volgende:
ook ik heb het loonbedrijf meegepakt, knappe rente met korte looptijd.
Ik wil geen 60 mnd projecten hebben lopen.
Waarom vind je dat te lang?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:44 schreef vehkah het volgende:
ook ik heb het loonbedrijf meegepakt, knappe rente met korte looptijd.
Ik wil geen 60 mnd projecten hebben lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |