Ik denk het ook, maar het komt niet naar voren uit het verhaal. Tevens een terugval van 100k naar 56k in 2015 zou ook niet best zijn. In je cashflow. Dat je winst dusdanig dropt omdat je investeringen doet is begrijpelijk, maar dit is heel bijzonder.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:41 schreef Scooper het volgende:
Ik doe die Emely-PC ook niet. De website staat vól met spelfouten en de webshop is ook maar vaag. Komt allemaal een beetje louge op mij over eigenlijk.
[..]
Ik denk dat hij de k bedoeld, maar nu de m van Mille gebruikt?
Toevallig doe ik ook iets in hosting. En dat is tientjes of honderdjes werk inderdaad. En die website/webshop kan nooit meer gekost hebben dan 1000 euro.quote:Serieus, je SSL certificaat en webhosting benoemen als investering? Dat is tientjes werk. Waar is die 35K heen?
De eerste ¤ 25.000,- is al binnen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:01 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Project zal wel zo vol zitten, zoals altijd. Het lijkt wel of er hordes mensen zijn die niet eens kijken naar het project maar gewoon 100/200/300 ergens in knallen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:04 schreef didi80 het volgende:
[..]
De eerste ¤ 25.000,- is al binnen.
Yep. En het resultaat zal zijn dat dit soort projecten op termijn klapt en die mensen hun geld kwijt zijn. Gevolg: slechte naam van crowdfunding met alle gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:04 schreef didi80 het volgende:
[..]
De eerste ¤ 25.000,- is al binnen.
VWO highschool, Cairoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:41 schreef Scooper het volgende:
Ik doe die Emely-PC ook niet. De website staat vól met spelfouten en de webshop is ook maar vaag. Komt allemaal een beetje louge op mij over eigenlijk.
[..]
Ik denk dat hij de k bedoeld, maar nu de m van Mille gebruikt?
[..]
Serieus, je SSL certificaat en webhosting benoemen als investering? Dat is tientjes werk. Waar is die 35K heen?
Zag ik nu ook pas, dan begrijp ik die drang richting Egyptequote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
VWO highschool, Cairo![]()
Wel weer idioot (en jammer) dat zelfs zo'n project weer relatief makkelijk vol gaat lopen.
Het hoeft niet, begin is altijd relatief snel zie ook 9476quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:17 schreef Blik het volgende:
[..]
En al op 30k. Die zit vol voor 13:00
Jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het hoeft niet, begin is altijd relatief snel zie ook 8476Die gaat lang niet relatief zo snel omhoog als deze, dat verschil zie je hopelijk wel. Misschien niet om 13:00 vol, maar begin van de middag zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazeker. Hij loopt ook zo volquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:22 schreef Blik het volgende:
[..]
Die gaat lang niet relatief zo snel omhoog als deze, dat verschil zie je hopelijk wel. Misschien niet om 13:00 vol, maar begin van de middag zeker
ik denk het: mijn gevoel is meer unheimisch 😎.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:51 schreef Coelho het volgende:
Ben ik de enige die bij dat soort gasten het unheimliche gevoel heeft dat ze cashen en vervolgens met de noorderzon vertrekken?
Neequote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:51 schreef Coelho het volgende:
Ben ik de enige die bij dat soort gasten het unheimliche gevoel heeft dat ze cashen en vervolgens met de noorderzon vertrekken?
Da's het zelfdequote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:56 schreef Camogli het volgende:
[..]
ik denk het: mijn gevoel is meer unheimisch 😎.
En vol....
Voor 13 uur dus
2015-02-20 12:57:04quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:56 schreef Camogli het volgende:
[..]
ik denk het: mijn gevoel is meer unheimisch 😎.
En vol....
Voor 13 uur dus
Waarom? laat de mensen maar hun geld in de shit projecten steken. Houden ze minder over voor de projecten waarin wij ook willen investeren.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:21 schreef leolinedance het volgende:
Ik baal er gewoon van dat zo'n shitproject in no-time vol zit
De slechte naam die je opbouwt als ze defaulten is zo jammerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:27 schreef Goesten het volgende:
[..]
Waarom? laat de mensen maar hun geld in de shit projecten steken. Houden ze minder over voor de projecten waarin wij ook willen investeren.
Ik denk zelf dat een slechte naam alleen betekend dat er minder mensen gaan investeren.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:33 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
De slechte naam die je opbouwt als ze defaulten is zo jammer
Ben het wel met je redenering eens. Waar zijn de projecten gebleven van >9% en/of 12/24 maanden? Het lijkt gemiddeld wel 60 maanden a 8% te zijn geworden.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:38 schreef Goesten het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat een slechte naam alleen betekend dat er minder mensen gaan investeren.
Denk dat er aan de lener kant weinig zal veranderen.
Minder aanbod betekend hogere rente, en ze lopen misschien wat minder vol.
Dus van mij mogen er best een paar "slechte" projecten klappen (hoezo alleen aan je eigen denken)
Nog steeds is 8% rente gewoon formidabel als je het vergelijkt met de 1,6 op je spaarrekening.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:58 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ben het wel met je redenering eens. Waar zijn de projecten gebleven van >9% en/of 12/24 maanden? Het lijkt gemiddeld wel 60 maanden a 8% te zijn geworden.
Misschien wel even leuk om met jullie te delen, gemiddelde per project:quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nog steeds is 8% rente gewoon formidabel als je het vergelijkt met de 1,6 op je spaarrekening.
Die ziet er goed uit in de eerste indruk. Eigenlijk gek dat je met een balans van ca. 2 miljoen geen 50k kunt vinden voor een schuur/berging....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:44 schreef Tha_Duck het volgende:
Die Rouveen is wel een aardig bedrijf als ik het zo zie.
Inderdaad. Wel jammer van de erg korte looptijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:44 schreef Tha_Duck het volgende:
Die Rouveen is wel een aardig bedrijf als ik het zo zie.
Ik zit er ook in. De wat kortere looptijd is ook wel eens prettig, met al die projecten van >5 jaar, toch? Of bedoel je de fee/rente verhouding?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:52 schreef leolinedance het volgende:
In deze tijd van vele baggerprojecten en snel moeten reageren toch maar voor ¤500,- gedaan
Ja dat bedoel ik. En ik heb liever dat de projecten waar ik echt vertrouwen in heb een wat langere looptijd hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:53 schreef aborren het volgende:
[..]
Ik zit er ook in. De wat kortere looptijd is ook wel eens prettig, met al die projecten van >5 jaar, toch? Of bedoel je de fee/rente verhouding?
Die andere twee waren ook duidelijk minder. Als ik vanavond tijd heb, dan kijk ik er nog even rustig naar.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:58 schreef Coelho het volgende:
Ja, en dan kom je als verzorgende of brillenverkoper tegelijk online met een boertje, en dan heb je zelf 1% vol waar hij binnen 10 minuten zijn geld bij elkaar heeft. Da's motiverend...!
Tja, als die max 100 projecten regel eraf was had ik niet zoveel problemen met 60 maanden. Ik begreep van wat ik gelezen heb dat ze drukker zijn met die 40k limiet dan met de 100 projecten limiet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:44 schreef vehkah het volgende:
ook ik heb het loonbedrijf meegepakt, knappe rente met korte looptijd.
Ik wil geen 60 mnd projecten hebben lopen.
Waarom vind je dat te lang?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:44 schreef vehkah het volgende:
ook ik heb het loonbedrijf meegepakt, knappe rente met korte looptijd.
Ik wil geen 60 mnd projecten hebben lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |