Staat in de mail en is volgens mij heel makkelijk te doen.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:49 schreef Tha_Duck het volgende:
Hoe kom ik van die gvmailer meuk af? Kan mijn account niet wissen en mail adres niet aanpassen. Constant die spam over nieuwe dingen irriteert me.
Ik heb in de betreffende mail omschreven hoe je je uit kunt schrijven van de nieuwsbrief en de platform updates.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:49 schreef Tha_Duck het volgende:
Hoe kom ik van die gvmailer meuk af? Kan mijn account niet wissen en mail adres niet aanpassen. Constant die spam over nieuwe dingen irriteert me.
Welke projecten zijn dat? Ik heb het de afgelopen dagen niet helemaal goed gecheckt, dus geen idee of ik dat ook heb.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:02 schreef Camogli het volgende:
Ik heb een aantal projecten die hun terugbetaling van eind februari nog niet hebben voldaan. Zal begin volgende week wel gebeuren, maar tis wel te laat...
Er zijn iedere maand wel een paar projecten waarvan de betalingen een paar dagen"te laat" binnen komen. Dit hoeft niet per definitie te betekenen dat de lener te laat heeft betaald maar kan ook zitten in de verwerking door GvE welke ook 1 a 2 werkdagen in beslag neemt.quote:Op maandag 2 maart 2015 08:32 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Welke projecten zijn dat? Ik heb het de afgelopen dagen niet helemaal goed gecheckt, dus geen idee of ik dat ook heb.
het gaat bij mij om 7 projecten, waaronder HIN-verzekeringen. Ik maak me nog geen zorgen trouwens; het zal te maken hebben met de korte februarimaand. Alle bolletjes in mijn overzicht op de site van GvE staan ook nog op groen.quote:Op maandag 2 maart 2015 08:32 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Welke projecten zijn dat? Ik heb het de afgelopen dagen niet helemaal goed gecheckt, dus geen idee of ik dat ook heb.
Hier ook. Zijn de projecten die normaal gesproken hun betaling doen rond de 30e van de maand. Dan kom je in februari dus niet uit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:02 schreef Camogli het volgende:
Ik heb een aantal projecten die hun terugbetaling van eind februari nog niet hebben voldaan. Zal begin volgende week wel gebeuren, maar tis wel te laat...
sympathiek. Wel krap in 2015 blijkbaar, maar ik ga er klein in.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:11 schreef µ het volgende:
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=9159
Melkveehouderij
Landbouwgrond is erg weinig waard.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:11 schreef Piet__Piraat het volgende:
Anderzijds blijft de vraag naar melk echt wel bestaan en heb je voor 60 koeien ook wel wat grond nodig. Als de toko op de fles gaat, heb je altijd de grond nog.
Echtgenote lijkt een kinderopvang te hebben volgens Google. Echter geen eigen website, dus geen idee of deze nog bestaat.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:19 schreef Justme7005 het volgende:
Op de grond en de gebouwen zal waarschijnlijk hypotheek rusten. Bij een gedwongen bedrijfsbeëeindiging zal dat geen zekerheid bieden voor de crowdfunders. Vreemd is ook dat er niets gezegd wordt over of de echtgenote een betaalde baan heeft. Verder kan het heel goed zijn dat senior nog meehielp op het bedrijf en daar ook mee ophoudt. Ondanks dat ik het een heel sympathied roject vind laat ik hem voorbij gaan. Teveel risico vind ik.
Ja, maar zijn vrouw is toch geen mede vennoot? "Mijn vader en ik hebben samen een VOF opgericht. Mijn vader trekt zich aan het eind van het jaar met zijn 79 jaar, terug. Dan ben ik de enige eigenaar."quote:Op maandag 2 maart 2015 11:40 schreef noppenkoning het volgende:
met een VOF ben je toch juist wel prive aansprakelijk bij schulden?
Dit is er alweer 1 die meer gaat produceren nu het melk quotum afgeschaft is. Ik dacht dat er eind vorig jaar ook al een veehouder was die hier kapitaal voor nodig had. Volgens mij gaat dat nooit lang goed toch? Als iedereen meer gaat produceren daalt de prijs en gaan er vanzelf een paar failliet? Of is de vraag naar melk zo groot?quote:Op maandag 2 maart 2015 10:11 schreef µ het volgende:
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=9159
Melkveehouderij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |