Ah ik heb de jury van de website van het programma afgehaald. Ik zal maandag even opletten wie er nu in de jury zitten en eventueel de OP daarop aanpassenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:54 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik dacht in een preview op SBS ook Joe Bastianich te zien.
ja vind je? ik vind die juryleden juist leuk, die joe is echt zon lompe gastquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:20 schreef computergirl het volgende:
zal deze leuk worden? Ik vind de amerikaanse versie de minst leuke dus weet het nog niet zo.
de kandidaten zijn zo nepperigquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:04 schreef boik het volgende:
[..]
ja vind je? ik vind die juryleden juist leuk, die joe is echt zon lompe gast
ja oke, het blijven wel Amerikanen natuurlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
de kandidaten zijn zo nepperig
haha dat vond ik hem op de foto alquote:Op maandag 23 februari 2015 18:29 schreef computergirl het volgende:
Ik vind die blauwharige kerel nu al rete irritant.
Als het maar niet die blonde neppert isquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:31 schreef Karina het volgende:
Tijdens plaatjes zoeken voor de OP heb ik trouwens wel al toevallig gezien wie er gaat winnenMaar ik zeg niks natuurlijk.
Ik ook. Daar zou ik denk ik heel snel ruzie mee krijgen. Doe normaal man, achterlijke mongool.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:29 schreef computergirl het volgende:
Ik vind die blauwharige kerel nu al rete irritant.
Ik zeg niks.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als het maar niet die blonde neppert is
Oh, goed idee, ik ga ook even googelen. Vind het altijd wel fijn om het van tevoren te weten. Dat kijkt leuker.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:31 schreef Karina het volgende:
Tijdens plaatjes zoeken voor de OP heb ik trouwens wel al toevallig gezien wie er gaat winnenMaar ik zeg niks natuurlijk.
Vind ik stiekem eigenlijk ook wel leuk. Dan zie je iets fout gaan of diegene als laatste eindigen bij een proef en dan denk je: wat grappig dat hij/zij toch gaat winnen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:38 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh, goed idee, ik ga ook even googelen. Vind het altijd wel fijn om het van tevoren te weten. Dat kijkt leuker.
Alsof TV programmas sowieso al niet meer tijd besteden aan degene die uiteindelijk wint.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:38 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh, goed idee, ik ga ook even googelen. Vind het altijd wel fijn om het van tevoren te weten. Dat kijkt leuker.
Je bedoelt dat coke-konijn?quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als het maar niet die blonde neppert is
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |