Die zou er wel passen ja, lekker gek doenquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga alleen als Loveless gezellig meegaat. Hopelijk komen we dan de Zoon van Prince tegen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:12 schreef Stofje het volgende:
Nou jongens, de trailer voor Beyond. Zeg het maar:
Spannend.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:12 schreef Stofje het volgende:
omgquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:12 schreef Stofje het volgende:
Gru-we-lijkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:12 schreef Stofje het volgende:
Tjah, 1 mio+ toch zekerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:13 schreef TheVulture het volgende:
Wat zou Anouk dit festivalseizoen in totaal verdienen?
quote:Eén van de grootste Britse rockers Paul Weller en Neerlands laatste hitmachine Chef'Special zijn op 28 juni aanwezig op de 35e editie van Parkpop. Naast Weller en Chef's Special zullen ook The Elementary Penguins, Orange Skyline en Bongo Botrako hun opwachting maken in het Haagse Zuiderpark.
Dat schurkt wel heel dicht tegen de BKS-data aan... ik blijf hoop houdenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Staan toch leuke dingen op het affiche:
https://www.inmusicfestival.com/program/2015
Daar gaan nog wel aardig wat kosten (Band, management, agent, etc vanaf. Dan komt de belatingdienst nog even.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat ze minimaal een 100.000/150.000 EUR vraagt... maar da's gebaseerd op haar Pinkpop-tarief als dat zou kloppen... dus dan kom je inderdaal al snel boven het miljoen uit
Kan ze daarna mooi weer een kind op de wereld zetten
Oei, moeilijk tof.quote:
The Kooks is ook wel beetje aan het afzakken, dat laatste album was niet je van het.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
Netjes, hadden beiden niet mistaan op Werchter. Alhoewel The Kooks zo te zien meer dan één Belgisch festival doen.
Kooks niks mis mee hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
The Kooks is ook wel beetje aan het afzakken, dat laatste album was niet je van het.
Maar Cactus heeft meestal wel goede namen.
nee ik vind ze ook altijd best leuk hoor. Maar dat laatste album is nou niet echt een succes geworden.quote:
Laatste albumpje Kaiser Chiefs was wel wat beter dan alle voorgaande meuk. Maar dat is een beetje de categorie 'leuk voor 's middags met een pilsje in de hand'. Niet echt namen waar je een kaartje voor koopt lijkt me, maar hebben genoeg hitjes om vaak er wel een feestje van te maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Kooks zijn een beetje passe. Net als The Wombats, de Kaiser Chiefs, dat soort zooi
Wel voor mij!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
nee ik vind ze ook altijd best leuk hoor. Maar dat laatste album is nou niet echt een succes geworden.
Die vind ik allemaal wel heel tofquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Kooks zijn een beetje passe. Net als The Wombats, de Kaiser Chiefs, dat soort zooi
Dat geldt voor bijna alle britse acts die tussen 2005 en 2008 zijn komen opzetten. Alleen Editors en Franz Ferdinand hebben dat overleefd. De eerste is een serieuze headliner (hoewel vooral in NL/BE), die laatste een aanvulling voor elk festival op de grote stages.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laatste albumpje Kaiser Chiefs was wel wat beter dan alle voorgaande meuk. Maar dat is een beetje de categorie 'leuk voor 's middags met een pilsje in de hand'. Niet echt namen waar je een kaartje voor koopt lijkt me, maar hebben genoeg hitjes om vaak er wel een feestje van te maken.
Tsja het zijn meestal toch bands waar je snel op uitgekeken bent imo. Het is veel leuk voor tussendoor muziek. Maar op een festival hebben al deze acts wel hun charme hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geldt voor bijna alle britse acts die tussen 2005 en 2008 zijn komen opzetten. Alleen Editors en Franz Ferdinand hebben dat overleefd. De eerste is een serieuze headliner (hoewel vooral in NL/BE), die laatste een aanvulling voor elk festival op de grote stages.
Maar in Engeland kunnen ze allemaal nog wel mee. De bands die eerder kwamen hebben ze toch verslagen. The Strokes, The Libertines, zelfs Interpol...
Ik vergat de Arctic Monkeys nog. Die hebben het ook wel overleefd.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tsja het zijn meestal toch bands waar je snel op uitgekeken bent imo. Het is veel leuk voor tussendoor muziek. Maar op een festival hebben al deze acts wel hun charme hoor.
Vooral Franz Ferdinand zijn bazen
Coldplay, Keane, Snow Patrol ...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vergat de Arctic Monkeys nog. Die hebben het ook wel overleefd.
Er was ook gewoon ZOVEEL
Franz Ferdinand, Bloc Party, Maximo Park, Babyshambles, Dirty Pretty Things, The Kooks, The Pigeon Detectives, The Wombats...
Coldplay begon voor 2005 en Snow Patrol was in eerste instantie meer post-grunge. (Pas in 2008 werd het meer indie) Keane is wel een redelijke suggestie nog.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Coldplay, Keane, Snow Patrol ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |