Nicequote:
quote:
O je viert je verjaardag dit weekend? Nicequote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
20 is wellicht wat overdreven idd, maar het is mijn feestje he?.
Fijne zaal vind ik wel.quote:
Afzeiken? Nee, okéquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je passief-agressief hem zit af te zeiken?
HW mag van mij ddrinken wat ie wil, als ie de stad Rome maar heel laat!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je passief-agressief hem zit af te zeiken?
Yeps, vanavond met wat mensen de kroeg in, verwacht opzich geen enorme kolerezooi, maar je weet het nooitquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]Denk niet dat ze dat hier kunnen waarderen. Maar laat ik zeggen: Ik wist niet dat ik dat kon
[..]
O je viert je verjaardag dit weekend? Nice
Ik ben geen kakkerlakquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HW mag van mij ddrinken wat ie wil, als ie de stad Rome maar heel laat!
Ach, what's in a namequote:
Same here, zal gooit ie er 50 in.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HW mag van mij ddrinken wat ie wil, als ie de stad Rome maar heel laat!
Niet tegen monumenten pissen!!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, vanavond met wat mensen de kroeg in, verwacht opzich geen enorme kolerezooi, maar je weet het nooit.
Is dit een doodsverwensing tettertje?quote:
Die zijn er niet echt in de buurtquote:
Godverdommequote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dit een doodsverwensing tettertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |