Onderstaande blu-rays voor 3 Euro per stuk, tenzij anders vermeld:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderstaande blu-rays voor 3 Euro per stuk, tenzij anders vermeld:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderstaande PlayStation2 games voor 2 Euro per stuk, tenzij anders vermeld:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderstaande XBOX 360 games voor 8 Euro samen.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderstaande dvd's voor 1 Euro per stuk:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderstaande dvd-boxen voor 5 Euro per stuk:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderstaande Nike Reax Run 8 schoenen voor 30 Euro.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderstaande All Star HI Maroon schoenen voor 30 Euro.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderstaande Ray-Ban Justin (RB4165) rubber black, grey gradient, medium voor 60 Euro.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderstaande "sandwich maker" (nieuw - merkloos) voor 10 Euro.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderstaande Nudie Jeans Grim Tim (org. slub ecru emo), maat 29/32 voor 40 Euro.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderstaande Princess laptop trolley New York (nieuw) voor 30 Euro.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is de originele zwart-wit versie. Alfred Hitchcock's Psycho. Die 2 films kan ik verzenden voor 8 Euro inclusief.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:50 schreef robin007bond het volgende:
Interesse in:
- Das leben der anderen
- Psycho (mits het de film uit 1960 is)
Gone with the wind is wel een mooie klassieker. Je moet er van houden, maar je kunt niet ontkennen dat het een knap staaltje filmtechniek is voor die tijd (1939). Je moet er wel even de tijd voor nemen, om en nabij de 4 uur speelduur.quote:Zitten er nog klassiekers bij waarvan je zegt, die kan je niet missen?
Hmm, in Gone with the Wind lees ik dat sommige mensen vinden dat slavernij erin wordt verheerlijkt, dat weerhoudt me er een beetje van.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:08 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Het is de originele zwart-wit versie. Alfred Hitchcock's Psycho. Die 2 films kan ik verzenden voor 8 Euro inclusief.
[..]
Gone with the wind is wel een mooie klassieker. Je moet er van houden, maar je kunt niet ontkennen dat het een knap staaltje filmtechniek is voor die tijd (1939). Je moet er wel even de tijd voor nemen, om en nabij de 4 uur speelduur.
Ik hou het voorlopig even op 8 Euro incl. verzending.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, in Gone with the Wind lees ik dat sommige mensen vinden dat slavernij erin wordt verheerlijkt, dat weerhoudt me er een beetje van.
Psycho + Das Leben der Anderen is prima.
Wat vind je van €7 en een kussmiley?
Voor beide titels samen vraag ik 8 Euro incl. verzending. Indien akkoord, graag PM.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:14 schreef Furia-Aurum het volgende:
Gravity en Silver Linings Playbook heb ik wel interesse in.
dan zie je mijn brommert op 11 minuten volgensquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:32 schreef Take2 het volgende:
Interesse in Simonik stuur je een pb...
Voor 4,76 Euro ben je het baasje. Indien akkoord, graag gegevens doorsturen per DM/PM.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:02 schreef FreedonNadd het volgende:
Leisure suit Larry, 1,2,3,5 en 6 voor 4 inclusief verzenden?
Wat mij betreft akkoord. Schoenen worden toch niet gedragen en dat is zonde. Stuur maar een PM met gegevens, ik reageer hierop met mijn bankgegevens.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:51 schreef HeatWave het volgende:
All Star HI Maroon schoenen voor 30 Euro.
incl verzend?
Checkquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:00 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Wat mij betreft akkoord. Schoenen worden toch niet gedragen en dat is zonde. Stuur maar een PM met gegevens, ik reageer hierop met mijn bankgegevens.
5,76 € incl. verzending?quote:
Ja, prima. Stuur maar een pm met adresgegevens.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:07 schreef YuckFou het volgende:
Rituals car ding&Hama lijstje voor 20,- incl verzenden?
1+1+1+3+3+6,95 = 15,95 Euro. Afronden op 15 Euro inclusief verzending?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:03 schreef summer2bird het volgende:
Interesse in
Mooi weer de leeuw
De leeuw zingt
X-men
One flew over the cuckoos nest
The green mile
Prijs incl verzenden?
Even over nagedacht en ik doe het niet, geen plek in de portemonnee.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:29 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
1+1+1+3+3+6,95 = 15,95 Euro. Afronden op 15 Euro inclusief verzending?
Geen probleem. Mocht je in de nabije weken een loterij winnen, dan hoor ik het wel.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Even over nagedacht en ik doe het niet, geen plek in de portemonnee.
Succes met de verkoop!
donequote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:31 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Ja, prima. Stuur maar een pm met adresgegevens.
@Lt.Surge, Take2, robin007bond: Joepie!
Voor 22€ incl. hebben we een deal.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:43 schreef Aaap het volgende:
The prestige
Fear and loathing in Las Vegas
The Green mile
Falling down
One flew over the cuckoo's nest
warrior
20,- inclusief?
Deal, PMquote:Op zondag 22 februari 2015 18:03 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Voor 22€ incl. hebben we een deal.
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:32 schreef HeatWave het volgende:
All stars netjes binnen in de doos.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:32 schreef YuckFou het volgende:
Pakketje binnen, alles 100% en wat niet 100% was werd keurig over bericht, 5* voor Perenijsje
Geen dank!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Envelop netjes ontvangen, bedankt!
Als alles in 1 enveloppe past, dan mag je ze hebben voor 10€ incl. verzending. Phantasmagoria bevat 7 cd's, dus ik moet even checken of het gaat passen. Indien akkoord, graag PM.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:05 schreef Monsie het volgende:
Ik wil wel hebben:
Blade runner
I am legend
Phantasmagoria
6 euro ex?
Door omstandigheden niet thuis tijdens bezorgen, vandaag alles netjes ontvangenquote:Op maandag 23 februari 2015 17:31 schreef Perenijsje het volgende:
De spulletjes voor CherryLips, Aaap, YuckFou, Furia-Aurum en FreedonNadd zijn vandaag verstuurd.
Mooi zo. Lekker een momentje voor jezelf. Beentjes omhoog, bakkie popcorn erbij..quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:13 schreef Aaap het volgende:
[..]
Door omstandigheden niet thuis tijdens bezorgen, vandaag alles netjes ontvangen
Alles netjes ontvangen, kon alleen niet tijdig hier een bericht plaatsen. Thanks!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:31 schreef Perenijsje het volgende:
De spulletjes voor CherryLips, Aaap, YuckFou, Furia-Aurum en FreedonNadd zijn vandaag verstuurd.
FYI: Het gaat om deze Immortals en niet om deze.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop