Dat is verstandig. 0-1 is niet eens zo'n slecht resultaat tegen Zenit, maar ik ben bang dat je dat niet goed gaat maken. Vooral omdat PSV eigenlijk alleen kan counteren, en nu juist, in een ver, koud rotland het spel moet gaan maken.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Dat is verstandig. 0-1 is niet eens zo'n slecht resultaat tegen Zenit, maar ik ben bang dat je dat niet goed gaat maken. Vooral omdat PSV eigenlijk alleen kan counteren, en nu juist, in een ver, koud rotland het spel moet gaan maken.
Als ze voor eigen publiek een showtje willen weggeven en je kunt leuk uitbreken is alles mogelijk. Maar je hebt natuurlijk gewoon goede kans dat ze heel afwachtend gaan spelen. Dan wordt het een moeilijk verhaal.
Maar m'n realistische verwachting, het zal er vast weer leuk uit gaan zien, lang 0-0, dan scoort Zenit gewoon weer 2 keer en bleek het allemaal hopeloos te zijn geweest.
Je kunt wel merken dat Ajax en Feijenoord voor het eerst dit seizoen een beter resultaat hebben gehaald dan PSV. Wat zal het toch weer lekker rustig zijn na komend weekend. Wat een gefrustreerde bende is dat toch.
Op donderdag 19 februari 2015 22:57 schreef tja77 het volgende: Je kunt wel merken dat Ajax en Feijenoord voor het eerst dit seizoen een beter resultaat hebben gehaald dan PSV. Wat zal het toch weer lekker rustig zijn na komend weekend. Wat een gefrustreerde bende is dat toch.
Ach, PSV wordt na jaren weer eens een keer kampioen, prima. En inderdaad, Ajax en Feyenoord vandaag Europees het betere resultaat behaald.
Op donderdag 19 februari 2015 22:57 schreef tja77 het volgende: Je kunt wel merken dat Ajax en Feijenoord voor het eerst dit seizoen een beter resultaat hebben gehaald dan PSV. Wat zal het toch weer lekker rustig zijn na komend weekend. Wat een gefrustreerde bende is dat toch.
Wel opvallend dat Feyenoord Europees gezien beter presteert dan PSV. Maar goed, volgens mij hebben Ajax en Feyenoord dan ook meer Europese ervaring .
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
"De scheidsrechter was een beetje partijdig", oordeelde Wijnaldum kort na afloop van de wedstrijd (0-1 nederlaag) tegenover de camera van FOX Sports. "Hij zei niets als ik hem erop aansprak. Ik denk dat hij geen Engels sprak", aldus de teleurgestelde Wijnaldum.
Die scheids was inderdaad wat partijdig. Ging ook vaak praten met Criscito.
Mwoah, beetje zwak als aanvoerder om je daarop te beroepen, maar daar ging het me niet om. Ik vind het met name komisch dat je na 90 minuten bedenkt dat hij misschien geen engels spreekt. Misschien vooral.
Mwoah, beetje zwak als aanvoerder om je daarop te beroepen, maar daar ging het me niet om. Ik vind het met name komisch dat je na 90 minuten bedenkt dat hij misschien geen engels spreekt. Misschien vooral.
Het is een frees uit een interview. Mag je toch vinden? Ik zie er geen kwaad in.
Toch wel een van de mooiere dagen in mijn leven. Wat een gekkenhuis was het die dag, wat een feest. Filmpje is die dag gezien vanuit Ajax perspectief
29 april 2007?
Was er toen bij in het stadion...weet nog dat die Vitesse keeper hem flipte en dat er een paar op oost moeite hadden om niet over het hekje te klimmen. Anders was alles anders gelopen.
wel raar dat sommige posts die over psv zijn ook ineens zijn verdwenen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat is dan per ongeluk gegaan, de bedoeling was enkel de posts over Feyenoord en de reacties daarop te verwijderen.
oh ik had het zelf verkeerd gezien, de beoogde post staat er wel. Mijn excuses
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op vrijdag 20 februari 2015 14:11 schreef Grrrrrrrr het volgende: Na er vorige week compleet naast gezeten te hebben met mijn voorspelling weet ik het nu écht zeker: 3 punten zondag.
Hopelijk winnen we zondag. Ik verwacht een lastige wedstrijd.
Op vrijdag 20 februari 2015 15:37 schreef BeamofLight het volgende: Als we hoog in de concentratie zitten dan moet het wellicht lukken. Er kloppen er daar bij dordt wel een paar hard op de deur.
Op vrijdag 20 februari 2015 15:37 schreef BeamofLight het volgende: Als we hoog in de concentratie zitten dan moet het wellicht lukken. Er kloppen er daar bij dordt wel een paar hard op de deur.
Trainer weg, dus het wordt een geval van uitersten.
0:25 Psv staat wel voor, maar dat maakt niet uit als ajax wint. Dit vent bij 1:04 "psv staat 5-1 voor". Meen je dat nou? draait zijn hoofd richting zijn vriendin vol ongeloof. Geweldig.
Blijven pareltjes dit soort filmpjes
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Op vrijdag 20 februari 2015 19:51 schreef tja77 het volgende: Voet Arias niet gebroken gelukkig. Blessure valt mee (verekking voetbanden). Mist wel sowieso het duel met Dordt. Brenet
Kan je net zogoed Narsingh achterin zetten en Bakkali... oh wacht.
0:25 Psv staat wel voor, maar dat maakt niet uit als ajax wint. Dit vent bij 1:04 "psv staat 5-1 voor". Meen je dat nou? draait zijn hoofd richting zijn vriendin vol ongeloof. Geweldig.
Het is echt bijna onmogelijk om die 12 punten nog in te halen. Ookal zou Ajax nu alles winnen (wat ik al niet zie gebeuren) en ookal zou PSV nog eventueel punten laten liggen, 12 punten is veel te veel voor deze fase van de competitie.
Op vrijdag 20 februari 2015 22:59 schreef CoLight het volgende: Het is echt bijna onmogelijk om die 12 punten nog in te halen. Ookal zou Ajax nu alles winnen (wat ik al niet zie gebeuren) en ookal zou PSV nog eventueel punten laten liggen, 12 punten is veel te veel voor deze fase van de competitie.
Volgensmij was het boilesen, die zei dat als ze volgende week winnen van psv en daarna alles winnen ze kampioen zijn.
Ik zie ze niet eens van PSV winnen. En ookal zouden ze winnen, dan zou PSV 3x moeten verliezen en dan zou Ajax alles moeten winnen. En als je dan nog een beetje pech hebt zit je dan nog met een verschil in doelsaldo. Geen reële kans dat Ajax kampioen wordt. Al hoop ik het stiekem wel.
Ik zie ze niet eens van PSV winnen. En ookal zouden ze winnen, dan zou PSV 3x moeten verliezen en dan zou Ajax alles moeten winnen. En als je dan nog een beetje pech hebt zit je dan nog met een verschil in doelsaldo. Geen reële kans dat Ajax kampioen wordt. Al hoop ik het stiekem wel.
Dat verschil in doelsaldo valt nog wel mee.Is nu +14 dacht ik bij 12 punten achterstand, mocht Ajax in het hypothetische geval in punten gelijk komen dan zouden ze minimaal 8 goals inlopen. Niet dat dat gaat gebeuren overigens.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Dat verschil in doelsaldo valt nog wel mee.Is nu +14 dacht ik bij 12 punten achterstand, mocht Ajax in het hypothetische geval in punten gelijk komen dan zouden ze minimaal 8 goals inlopen. Niet dat dat gaat gebeuren overigens.
Hoeft niet speciaal. Want als PSV bijvoorbeeld 3x met 1-0 zou verliezen, maar vervolgens wel 5x met 6-1 winnen, zou het doelsaldo van PSV alsnog flink omhoog gaan. Als Ajax dan vervolgens alles met 'slechts' 1 doelpunt verschil zou winnen, zou het doelsaldo van PSV alsnog veel hoger zijn. Gebeurt natuurlijk niet, maar in theorie zou dit een mogelijkheid zijn.
Hoeft niet speciaal. Want als PSV bijvoorbeeld 3x met 1-0 zou verliezen, maar vervolgens wel 5x met 6-1 winnen, zou het doelsaldo van PSV alsnog flink omhoog gaan. Als Ajax dan vervolgens alles met 'slechts' 1 doelpunt verschil zou winnen, zou het doelsaldo van PSV alsnog veel hoger zijn. Gebeurt natuurlijk niet, maar in theorie zou dit een mogelijkheid zijn.
Nee, 12 punten zijn 4 nederlagen van PSV en 4 overwinningen van Ajax. Dat zijn dus minimaal 8 doelpunten verschil. Zo moeilijk is het niet hoor. Maar in de praktijk zie ik Ajax op ca, 16 punten eindigen uiteindelijk.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Volgensmij was het boilesen, die zei dat als ze volgende week winnen van psv en daarna alles winnen ze kampioen zijn.
Ik dacht Moisander maar goed dat kunnen we wel vergeten, de kans dat Ajax in Eindhoven gaat winnen is ook wel klein, die echte vormcrisis is wel voorbij maar het is nog lang niet goed genoeg om een PSV te verslaan wat de punten niet eens nodig heeft.
Op zaterdag 21 februari 2015 09:39 schreef BeamofLight het volgende: lieve poppetjes van me. De TT kan na maandag veranderd worden in 14 punten. En na volgende week in 17. En dan pakken we de schaal in de Kuip. Mvg
Ajax en PSV winnen gewoon dit weekend. Volgende speelronde verwacht ik dat Ajax zal winnen van PSV, PSV komt dan net terug uit oost Europa. De weken erna zal het verschil tussen beide ploegen ongeveer hetzelfde blijven. Dus een punt of 9-10.
Op zaterdag 21 februari 2015 09:55 schreef tja77 het volgende: Ajax en PSV winnen gewoon dit weekend. Volgende speelronde verwacht ik dat Ajax zal winnen van PSV, PSV komt dan net terug uit oost Europa. De weken erna zal het verschil tussen beide ploegen ongeveer hetzelfde blijven. Dus een punt of 9-10.
Denk het ook niet, maar ligt ook een beetje aan de opstelling. Als Arias nog steeds geblesseerd is, dan speelt Brenet en dan krijg je het tegen iedere tegenstander lastig.
Denk het ook niet, maar ligt ook een beetje aan de opstelling. Als Arias nog steeds geblesseerd is, dan speelt Brenet en dan krijg je het tegen iedere tegenstander lastig.
In Amsterdam vond ik Ajax niet de mindere al was het gewoon een lesje in efficiëntie, nu ligt het alleen al qua zelfvertrouwen heel anders en PSV hoeft niet.
In Amsterdam vond ik Ajax niet de mindere al was het gewoon een lesje in efficiëntie, nu ligt het alleen al qua zelfvertrouwen heel anders en PSV hoeft niet.
Ajax werd al gedold door die matige ploeg uit Polen man Hadden gewoon 1-4 klop moeten krijgen net als tegen Red Bull.
Dat de beker door PSV gezien werd als onnodige troostprijs als je de landstitel wint, en dat Ajax een goed resultaat in de EL als laatste middel ziet om een verloren seizoen nog enigzins een beetje glans te geven.
Ballen best aardig, hadden 2 weken terug wel van ajax gewonnen
dat vind ik eigenlijk wel meevallen of tegenvallen, zo goed is het allemaal niet, Willems Depay en Guardado is toch ook geen hele lijst
Welke spelers van Ajax zouden bij PSV de voorkeur krijgen boven de speler die nu in de basis staat bij PSV? Klaassen? Cillesen? Dan houdt het een heel eind op.
Welke spelers van Ajax zouden bij PSV de voorkeur krijgen boven de speler die nu in de basis staat bij PSV? Klaassen? Cillesen? Dan houdt het een heel eind op.
Dat blijft altijd moeilijk, ze spelen ook iets anders maar behalve die 3 die ik noemde vind ik de rest niet beter dan wat er bij Ajax loopt
Dat blijft altijd moeilijk, ze spelen ook iets anders maar behalve die 3 die ik noemde vind ik de rest niet beter dan wat er bij Ajax loopt
Wijnaldum, Willems, Memphis, de Jong, Guardado, dat is de helft van je veldspelers die gewoon beter zijn. Als de rest van de spelers om het even is, dan is dat een flink verschil.
Dat de beker door PSV gezien werd als onnodige troostprijs als je de landstitel wint, en dat Ajax een goed resultaat in de EL als laatste middel ziet om een verloren seizoen nog enigzins een beetje glans te geven.
Wijnaldum, Willems, Memphis, de Jong, Guardado, dat is de helft van je veldspelers die gewoon beter zijn. Als de rest van de spelers om het even is, dan is dat een flink verschil.
Die jij beter vind, ik zie er maar 3 die ik beter vind, dan heeft Ajax er weer minimaal 2 die op hun positie beter zijn, wel is het zo dat PSV als team nu beter in elkaar zit, dat verklaart ook het verschil op de ranglijst.
El Ghazi >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Narsingh.
El Ghazi >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Narsingh.
Dit sowieso. Al stelt Frank de Boer zichzelf als rechtsbuiten op, dan nog is hij beter dan Narsingh. Maar verder is er niemand van Ajax die op dit moment beter in onze ploeg (met bijbehorende tactiek) past dan de huidige PSV-ers zelf.
dat vind ik eigenlijk wel meevallen of tegenvallen, zo goed is het allemaal niet, Willems Depay en Guardado is toch ook geen hele lijst
Depay speelt al wekenlang zo ongelofelijk slecht. Die heeft momenteel de grootste vormdip uit z'n carriere. Als je er dan toch drie moet noemen die het belangrijkst zijn voor PSV dan zijn het Guradado, Wijnaldum en de Jong. Waarvan de Jong in mijn ogen op dit moment het best is. Die kan zo ongelofelijk goed omschakelen.
Dit sowieso. Al stelt Frank de Boer zichzelf als rechtsbuiten op, dan nog is hij beter dan Narsingh. Maar verder is er niemand van Ajax die op dit moment beter in onze ploeg (met bijbehorende tactiek) past dan de huidige PSV-ers zelf.
Cillessen uiteraard en mogelijk Veltman. Klaassen op de plaats van Maher ook wel.
Van Ajax zou ik alleen Klaassen op dit moment willen hebben. En Kishna misschien. Die vind ik beter dan EL Ghazi. Die laatste komt op moj wat gekunsteld over. Heeft wel potentie. Bazoer vond ik tegen Legia wel lekker spelen. Maar daarvoor was dat ook wat armoedig.
Straalt 0 beleving vanuit. En dat gespeelde bad boy gedrag staat hem ook niet.
Dat had v/d Sar ook niet hoor de eerste jaren, uiteindelijk gaat het om ballen pakken en dat doet hij de laatste tijd toch weer heel aardig.
Kijk naar Courtois, die heeft ook een uitstraling als het debiele broertje van Ed de Goey maar is momenteel toch de beste ter wereld denk ik, mensen noemen altijd Neuer vanwege de uitstraling.
Dat had v/d Sar ook niet hoor de eerste jaren, uiteindelijk gaat het om ballen pakken en dat doet hij de laatste tijd toch weer heel aardig.
Kijk naar Courtois, die heeft ook een uitstraling als het debiele broertje van Ed de Goey maar is momenteel toch de beste ter wereld denk ik, mensen noemen altijd Neuer vanwege de uitstraling.
Pakt hij zoveel ballen ja?
Ik heb het niet per se over uitstraling. Meer over beleving. Dat mis ik.
Neuer is wat completer maar Courtois is een betere lijnkeeper inderdaad. Cillessen is ook vrij compleet maar is maar een heel beperkte lijnkeeper. Dat zie je dus bij de pingels.
Ben jij wel goed wijs? Hoe kun je in godsnaam neuer boven cillessen zetten? Cillessen die alles al heeft gewonnen in zijn glansrijke carrière vol gestopte penals.
Ben jij wel goed wijs? Hoe kun je in godsnaam neuer boven cillessen zetten? Cillessen die alles al heeft gewonnen in zijn glansrijke carrière vol gestopte penals.
Zwakzinnige heb je overal. Rome, dit topic, Syrie, Wilders stemmers. Feit is, we moeten boven dat minderwaardige volk staan. Wij zijn PSVers, wij zijn beter en wij zijn....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 21 februari 2015 17:37 schreef HL_Dog43 het volgende: Zwakzinnige heb je overal. Rome, dit topic, Syrie, Wilders stemmers. Feit is, we moeten boven dat minderwaardige volk staan. Wij zijn PSVers, wij zijn beter en wij zijn....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 21 februari 2015 17:37 schreef HL_Dog43 het volgende: Zwakzinnige heb je overal. Rome, dit topic, Syrie, Wilders stemmers. Feit is, we moeten boven dat minderwaardige volk staan. Wij zijn PSVers, wij zijn beter en wij zijn....
SPOILER
It takes one to know one.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op zaterdag 21 februari 2015 16:24 schreef StijnDa het volgende: Zullen we het anders maar over morgen hebben? Geen bijzondere wedstrijd ofzo, maar ja. Beter dan dit.
Op zaterdag 21 februari 2015 17:57 schreef Tyron het volgende: schattig dat wanneer jullie kampioen worden alsnog twee tt's op rij spendeert worden aan ajax
Kan me wel in Lans vinden hoor. Iedereen doet graag geloven dat het onze nieuwe god is voor de komende jaren, maar het valt reuze mee. Laatst was er nog een statistiekje waaruit bleek dat Zoet (ook procentueel) meer ballen pakte bijvoorbeeld. Hebben beide zo hun wedstrijden, en an sich is Cillessen misschien wat betrouwbaarder, maar zo speciaal is 'ie niet.
En het is een pleurisjong
Kan me wel in Lans vinden hoor. Iedereen doet graag geloven dat het onze nieuwe god is voor de komende jaren, maar het valt reuze mee. Laatst was er nog een statistiekje waaruit bleek dat Zoet (ook procentueel) meer ballen pakte bijvoorbeeld. Hebben beide zo hun wedstrijden, en an sich is Cillessen misschien wat betrouwbaarder, maar zo speciaal is 'ie niet.
En het is een pleurisjong
Zonder bron van de statistieken is je tekstje waardeloos.
Maar eh, PSV. Wat een kampioen dit jaar he. Hopen dat Guardado vastgelegd kan worden. Topprioriteit voor Brands. Rekik vind ik moeilijk. Ben meer onder de indruk van Isimat op dit moment. Vervangers voor Zoet en Narsingh moeten komen. Zoet heeft wel potentie maar vind hem dit jaar echt heel onzeker.
[ Bericht 15% gewijzigd door Lange_Lans op 21-02-2015 18:28:29 ]
Op zaterdag 21 februari 2015 18:22 schreef Lange_Lans het volgende: Maar eh, PSV. Wat een kampioen dit jaar he. Hopen dat Guardado vastgelegd kan worden. Topprioriteit voor Brands. Rekik vind ik moeilijk. Ben meer onder de indruk van Isimat op dit moment. Vervangers voor Zoet en Narsingh.
Vond Rekik en Bruma eigenlijk wel steeds lekkerder spelen samen.
Tegen Zenit werd inderdaad wel duidelijk dat je een paar plekken zeker moet versterken wil je hogerop komen. Memphis mag van mij ook weg. Zou zelfs een hele goede zet zijn. Veel geld en een speler kopen die wel in dienst van het team speelt. Ga je alleen maar op vooruit
En Zoet zit voor nu nog wel goed. Alleen vervangen voor een aanwijsbaar betere keeper. Ik zou er zo snel niet een weten in ieder geval.
Wijnaldum is een stuk belangrijker voor dit PSV imo. Zou hem graag nog een jaartje zien blijven, maar ik vrees ervoor. Maar denk dat zoiets dan wel zal gebeuren, ja. Is het middenveld toch iets beter in balans misschien
Vond Rekik en Bruma eigenlijk wel steeds lekkerder spelen samen.
Tegen Zenit werd inderdaad wel duidelijk dat je een paar plekken zeker moet versterken wil je hogerop komen. Memphis mag van mij ook weg. Zou zelfs een hele goede zet zijn. Veel geld en een speler kopen die wel in dienst van het team speelt. Ga je alleen maar op vooruit
Ik vind met name Bruma dit seizoen steeds beter spelen. Maar die jongen heeft 0 zelfkritiek. En dat moet je wel hebben om een beetje voetballer te worden. Lijkt alles ook heel koeltjes op te willen lossen. Nonchalance ten top. En hij kan niet met ruimte in de rug voetballen. Rekik vind ik dit seizoen niet beter dan vorig seizoen. Je zou daar iets van groei verwachten. Zoals bijvoorbeeld bij Arias of Hendrix. Narsingh moeten ze zo snel als mogelijk zien te slijten. En als er een zak geld voorbij komt zou ik van Maher ook afscheid nemen. Al kan dat wel nog wat worden wanneer je die bijvoorbeeld met Hendrix en Gudelj als voorste middenvelder zou posteren. Je zag dat toen Wijnaldum even geblesseerd was, dat hij toen heel aardig voetbalde.
Wijnaldum is een stuk belangrijker voor dit PSV imo. Zou hem graag nog een jaartje zien blijven, maar ik vrees ervoor. Maar denk dat zoiets dan wel zal gebeuren, ja. Is het middenveld toch iets beter in balans misschien
Die is weg. Liverpool, Atletico en PSG schijnen intersse te hebben. Als die over de brug komen ben je weg lijkt me. Al denk ik niext dat hij het bij die clubs gaat redden. Duitse competitie zou goed bij hem passen.
Ik vind met name Bruma dit seizoen steeds beter spelen. Maar die jongen heeft 0 zelfkritiek. En dat moet je wel hebben om een beetje voetballer te worden. Lijkt alles ook heel koeltjes op te willen lossen. Nonchalance ten top. En hij kan niet met ruimte in de rug voetballen. Rekik vind ik dit seizoen niet beter dan vorig seizoen. Je zou daar iets van groei verwachten. Zoals bijvoorbeeld bij Arias of Hendrix.
Als ik Bruma zelf mag geloven kijkt 'ie elke wedstrijd terug om zijn fouten te herkennen. Lijkt me lastig als je geen zelfkritiek hebt toch? Nonchalant blijft 'ie inderdaad wel, komt waarschijnlijk ook doordat hij niet al te slim is. Zie je ook aan zijn oerdomme overtredingen zo nu en dan.
Rekik vind ik wel verbeterd eigenlijk. Of nou ja.. verbeterd, rustiger. Zeker aantoonbaar strijdvaardig. Hou ik wel van. Maar ik snap wat je bedoelt.
quote:
Narsingh moeten ze zo snel als mogelijk zien te slijten. En als er een zak geld voorbij komt zou ik van Maher ook afscheid nemen. Al kan dat wel nog wat worden wanneer je diembijvoorbeeld met Hendrix en Gudelj als voorste middenvelder zou posteren. Je zag dat toen Wijnaldum even geblesseerd was, dat hij toen heel aardig voetbalde.
#ExitNarsingh sowieso. Hendrix met Guardado-Gudelj ervoor zou wel lekker zijn. Of Maher naast Gudelj/Guardado en een naar achter zetten. Misschien nog beter dan wat er nu is. Maar van Wijnaldum geniet ik elke wedstrijd weer. Fijne vent ook gewoon
Vind je trouwens ook niet dat Memphis maar beter gewoon verkocht kan worden? Gaan we helemaal niet op achteruit denk ik namelijk.
Ik vind met name Bruma dit seizoen steeds beter spelen. Maar die jongen heeft 0 zelfkritiek. En dat moet je wel hebben om een beetje voetballer te worden. Lijkt alles ook heel koeltjes op te willen lossen. Nonchalance ten top. En hij kan niet met ruimte in de rug voetballen. Rekik vind ik dit seizoen niet beter dan vorig seizoen. Je zou daar iets van groei verwachten. Zoals bijvoorbeeld bij Arias of Hendrix. Narsingh moeten ze zo snel als mogelijk zien te slijten. En als er een zak geld voorbij komt zou ik van Maher ook afscheid nemen. Al kan dat wel nog wat worden wanneer je die bijvoorbeeld met Hendrix en Gudelj als voorste middenvelder zou posteren. Je zag dat toen Wijnaldum even geblesseerd was, dat hij toen heel aardig voetbalde.
ik vind bruma niet beter aangezien hij nog steeds zo nu en dan echt slecht speelt en domme fouten maakt.
isimat daarentegen verbaast me positief de laatste paar wedstrijden. in elk geval vind ik hem tot nu toe stukken beter ogen dan bruma (en ook wel rekik).
Als ik Bruma zelf mag geloven kijkt 'ie elke wedstrijd terug om zijn fouten te herkennen. Lijkt me lastig als je geen zelfkritiek hebt toch? Nonchalant blijft 'ie inderdaad wel, komt waarschijnlijk ook doordat hij niet al te slim is. Zie je ook aan zijn oerdomme overtredingen zo nu en dan.
Rekik vind ik wel verbeterd eigenlijk. Of nou ja.. verbeterd, rustiger. Zeker aantoonbaar strijdvaardig. Hou ik wel van. Maar ik snap wat je bedoelt.
Tussen zeggen en doen zit een wereld van verschil. Ik ben niet overtuigd. Van Rekik evenmin.
quote:
#ExitNarsingh sowieso. Hendrix met Guardado-Gudelj ervoor zou wel lekker zijn. Of Maher naast Gudelj/Guardado en een naar achter zetten. Misschien nog beter dan wat er nu is. Maar van Wijnaldum geniet ik elke wedstrijd weer. Fijne vent ook gewoon
Vind je trouwens ook niet dat Memphis maar beter gewoon verkocht kan worden? Gaan we helemaal niet op achteruit denk ik namelijk.
Ik ben tot dit seizoen enorm kritisch geweest op Wijnaldum. Maar vind hem dit seizoen een verademing. Positief, sterk, voorop in de strijd.
Voor alle partijen is het beter dat Depay verkocht wordt. Gewoon naar Spurs gaan of zo. Wij 20 mio vangen en die Roemeen, of Bergwijn moet dit seizoen al kunnen laten zien dat hij meerwaarde heeft.
Tussen zeggen en doen zit een wereld van verschil. Ik ben niet overtuigd. Van Rekik evenmin.
Overtuigd ben ik zeker ook nog niet. Maar het is momenteel een zeer degelijk duo zeker voor eredivisie begrippen.
quote:
[..]
Voor alle partijen is het beter dat Depay verkocht wordt. Gewoon naar Spurs gaan of zo. Wij 20 mio vangen en die Roemeen, of Bergwijn moet dit seizoen al kunnen laten zien dat hij meerwaarde heeft.
Ik hoop, en denk dat we nog wel meer gaan vangen voor Deppie. In het buitenland leeft een nog grotere hype wat hem betreft. En met de nieuwe tv-gelden en achterlijke prijzen die toch al betaald worden kan je gewoon lekker gaan bluffen. Altijd wel een gek die 't uiteindelijk betaalt.
Welke Roemeen bedoel je? Voor die 2 komt het te vroeg. Moeten gewoon achter een aankoop een minuten maken.
ik vind bruma niet beter aangezien hij nog steeds zo nu en dan echt slecht speelt en domme fouten maakt.
isimat daarentegen verbaast me positief de laatste paar wedstrijden. in elk geval vind ik hem tot nu toe stukken beter ogen dan bruma (en ook wel rekik).
Ben het redelijk met je eens wb Isimat ja. Een pure verdediger zonder al die zeikerige poespas. Daar ben je uiteindelijk toch verdediger voor.
Overtuigd ben ik zeker ook nog niet. Maar het is momenteel een zeer degelijk duo zeker voor eredivisie begrippen.
[..]
Ik hoop, en denk dat we nog wel meer gaan vangen voor Deppie. In het buitenland leeft een nog grotere hype wat hem betreft. En met de nieuwe tv-gelden en achterlijke prijzen die toch al betaald worden kan je gewoon lekker gaan bluffen. Altijd wel een gek die 't uiteindelijk betaalt.
Welke Roemeen bedoel je? Voor die 2 komt het te vroeg. Moeten gewoon achter een aankoop een minuten maken.
Isimat is een type ballenpaker en gewoon direct afgeven aan een middenvelder, meer heb je niet nodig. Een aderlating van wat we jaren acherin hebben staan, als je hem niet haalt dan snap ik het niet meer met Brands.
Op zondag 22 februari 2015 01:29 schreef HL_Dog43 het volgende: Morgen gewoon weer een zakelijke 2-0 winst. Wellicht nog billen knijpen tegen het einde. <_< Zoals gewoonlijk dus.
Je speelt tegen Dordrecht hè, niet tegen Groningen ofzo
Op zondag 22 februari 2015 01:29 schreef HL_Dog43 het volgende: Morgen gewoon weer een zakelijke 2-0 winst. Wellicht nog billen knijpen tegen het einde. <_< Zoals gewoonlijk dus.
12 punten los op de nr 2, je speelt tegen fucking Dordrecht en dan zeg je dit. Man man man.
Thuis tegen Dordrecht kan je die 3 punten toch wel met pen vast opschrijven
Tuurlijk. Tip-ex genoeg hier.
Nee, dat is wel een zekerheidje. Maar dat kan ook een zakelijke 2-0 zijn met billenknijpen. Er moet nu niet gedaan worden of PSV iedere pot makkelijk heeft gewonnen. De enige die ik me dit seizoen voor de geest kan halen is GAE thuis. Zelfs NAC thuis was het eerste halfuur erg moeizaam.
Nee, dat is wel een zekerheidje. Maar dat kan ook een zakelijke 2-0 zijn met billenknijpen. Er moet nu niet gedaan worden of PSV iedere pot makkelijk heeft gewonnen. De enige die ik me dit seizoen voor de geest kan halen is GAE thuis. Zelfs NAC thuis was het eerste halfuur erg moeizaam.
Ja daar was ik super enthousiast over toen hij naar Eindhoven kwam, was er van overtuigd dat hij de nieuwe rechtsbuiten van NL ging worden (Robben speelde op links in het NL elftal). Valt zwaar tegen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Op zaterdag 21 februari 2015 09:39 schreef BeamofLight het volgende: lieve poppetjes van me. De TT kan na maandag veranderd worden in 14 punten. En na volgende week in 17. En dan pakken we de schaal in de Kuip. Mvg
Nee man, dit jaar niet. Schuimbekkende Bokito's die tegen de wand beuken Die worden helemaal gek, zelf 15 jaar geen landstitel en dan PSV die bij je kampioen wordt
Op zondag 22 februari 2015 16:29 schreef tompsv18 het volgende: Matig wedstrijdje eigenlijk. Wel een redelijke score uiteindelijk. Isimat lekker laten staan, ook al komt Rekik terug.
Nee man, dit jaar niet. Schuimbekkende Bokito's die tegen de wand beuken Die worden helemaal gek, zelf 15 jaar geen landstitel en dan PSV die bij je kampioen wordt
Met een uitblinkende Wijnaldum, dat zou het extra mooi maken.
Met een half oog naar W2- Ajax zitten kijken, maar W2 had nog zomaar kunnen winnen ook. Ajax speelde zeker de 2e helft vrij beroerd. Ik ben benieuwd zondag, Ajax moet winnen, dus PSV kan counteren (of ja, reactievoetbal spelen). Dat kan nog leuk worden.
Op zondag 22 februari 2015 16:38 schreef tja77 het volgende: Met een half oog naar W2- Ajax zitten kijken, maar W2 had nog zomaar kunnen winnen ook. Ajax speelde zeker de 2e helft vrij beroerd. Ik ben benieuwd zondag, Ajax moet winnen, dus PSV kan counteren (of ja, reactievoetbal spelen). Dat kan nog leuk worden.
Ajax gaat PSV niet in de kaart spelen. Die hebben geleerd van de thuiswedstrijd.
Ik vind dat ze maar bar weinig hebben bijgeleerd maar het lijkt me logisch dat Ajax het voorzichtiger aanpakt dit keer
Weet het nog niet. AZ en Feyenoord hijgen ze in de nek en PSV staat op een zga onoverbrugbare afstand. Ajax moet, PSV niet. Daarnaast is Ajax 'arrogant' genoeg om altijd hun eigen spel te (willen) spelen, dus ik kijk er niet raar van op als ze gewoon weer hetzelfde spelen. Met hier en daar een aanpassing natuurlijk.
Op zondag 22 februari 2015 17:19 schreef Lange_Lans het volgende: Ik mis de gebruikelijke Ajax trollen ineens. Wat raar dat ze zich nu ineens niet laten zien. Zal een reden hebben.
Ik heb die Feyenoorder Oldie al een tijdje niet meer gezien. God, wat mis ik die man
Op zondag 22 februari 2015 17:19 schreef Lange_Lans het volgende: Ik mis de gebruikelijke Ajax trollen ineens. Wat raar dat ze zich nu ineens niet laten zien. Zal een reden hebben.
hahahaha een beetje winnen van fc dordrecht en straks kampioen worden
wedstrijd op zich. Maar normaal gezien mag dat geen probleem opleveren. Als ik vandaag de verdediging van Ajax ook weer zie... Man man man. Maar zoals gezegd, wedstrijd op zich. Invloed op het kampioenschap zal het iig niet hebben.
Op zondag 22 februari 2015 20:06 schreef Doublepain het volgende: Volgende week winnen en dat Ajax de week erop verliest, 20 punten verschil kampioen worden
Volgende week winnen, en Ajax de week erna punten verspelen in en tegen Heerenveen, en dit scenario kan een feit worden..
Gini, Jetro, Depay, Bruma en Rekik die helemaal door het lint gaan in Rotterdam omdat ze weten dat ze de juiste keuze hebben gemaakt. Feyenoord is al jaren geen topclub meer, ze teren nog steeds op Wim van Hanegem. Zielig.
Op zondag 22 februari 2015 20:35 schreef FL_Freak het volgende: Zul je net zien dat Feyenoord uit dat Feyenoord ineens weer een top wedstrijd speelt en PSV verliest
Dan nog lachen we ze uit, met hun zielige prijzenkastje Die dag is gewoon win-win.
Gini, Jetro, Depay, Bruma en Rekik die helemaal door het lint gaan in Rotterdam omdat ze weten dat ze de juiste keuze hebben gemaakt. Feyenoord is al jaren geen topclub meer, ze teren nog steeds op Wim van Hanegem. Zielig.
Weer eens iets te vieren in Rotterrrrrrdam... sinds.... 15 jaar(?). Met een gratis optreden van Lange Frans erbij.. De nostalgie.. heerlijk
Op zondag 22 februari 2015 20:35 schreef FL_Freak het volgende: Zul je net zien dat Feyenoord uit dat Feyenoord ineens weer een top wedstrijd speelt en PSV verliest
Dan gebeurt het een speelronde later - midden in mijn tentamens -. No biggie
Op zondag 22 februari 2015 20:57 schreef Geo4kant het volgende: Interesseert mij niet waar 'we' spelen, Guardado verdient het om de winnende te maken voor het kampioenschap
Guardado verdient een contract voor het leven. Laat dat eerst maar even geregeld worden
Vandaag ook weer één van de weinige uitblinkers idd, mensen die geilen op wijngum kwamen iig weer bedrogen uit. Ondertussen 250+(?) eredivisewedstrijden in de benen, al jaren basisspeler bij PSV, op zijn favoriete positie achter de spitsen en dan nog compleet onzichtbaar zijn. Welke club verlost ons aub voor veel te veel geld van dat rampgeval?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Op zondag 22 februari 2015 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende: Vandaag ook weer één van de weinige uitblinkers idd, mensen die geilen op wijngum kwamen iig weer bedrogen uit. Ondertussen 250+(?) eredivisewedstrijden in de benen, al jaren basisspeler bij PSV, op zijn favoriete positie achter de spitsen en dan nog compleet onzichtbaar zijn. Welke club verlost ons aub voor veel te veel geld van dat rampgeval?
Niet dat vandaag zijn beste wedstrijd was, maar wat is dit voor onzin? Deze man is zo belangrijk voor PSV dit seizoen... Manman
Buiten dat.. Met Gudelj zal het middenveld waarschijnlijk wel beter in balans zijn ja.
Op zondag 22 februari 2015 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende: Vandaag ook weer één van de weinige uitblinkers idd, mensen die geilen op wijngum kwamen iig weer bedrogen uit. Ondertussen 250+(?) eredivisewedstrijden in de benen, al jaren basisspeler bij PSV, op zijn favoriete positie achter de spitsen en dan nog compleet onzichtbaar zijn. Welke club verlost ons aub voor veel te veel geld van dat rampgeval?