Dat is verstandig. 0-1 is niet eens zo'n slecht resultaat tegen Zenit, maar ik ben bang dat je dat niet goed gaat maken. Vooral omdat PSV eigenlijk alleen kan counteren, en nu juist, in een ver, koud rotland het spel moet gaan maken.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Dat is verstandig. 0-1 is niet eens zo'n slecht resultaat tegen Zenit, maar ik ben bang dat je dat niet goed gaat maken. Vooral omdat PSV eigenlijk alleen kan counteren, en nu juist, in een ver, koud rotland het spel moet gaan maken.
Als ze voor eigen publiek een showtje willen weggeven en je kunt leuk uitbreken is alles mogelijk. Maar je hebt natuurlijk gewoon goede kans dat ze heel afwachtend gaan spelen. Dan wordt het een moeilijk verhaal.
Maar m'n realistische verwachting, het zal er vast weer leuk uit gaan zien, lang 0-0, dan scoort Zenit gewoon weer 2 keer en bleek het allemaal hopeloos te zijn geweest.
Je kunt wel merken dat Ajax en Feijenoord voor het eerst dit seizoen een beter resultaat hebben gehaald dan PSV. Wat zal het toch weer lekker rustig zijn na komend weekend. Wat een gefrustreerde bende is dat toch.
Op donderdag 19 februari 2015 22:57 schreef tja77 het volgende: Je kunt wel merken dat Ajax en Feijenoord voor het eerst dit seizoen een beter resultaat hebben gehaald dan PSV. Wat zal het toch weer lekker rustig zijn na komend weekend. Wat een gefrustreerde bende is dat toch.
Ach, PSV wordt na jaren weer eens een keer kampioen, prima. En inderdaad, Ajax en Feyenoord vandaag Europees het betere resultaat behaald.
Op donderdag 19 februari 2015 22:57 schreef tja77 het volgende: Je kunt wel merken dat Ajax en Feijenoord voor het eerst dit seizoen een beter resultaat hebben gehaald dan PSV. Wat zal het toch weer lekker rustig zijn na komend weekend. Wat een gefrustreerde bende is dat toch.
Wel opvallend dat Feyenoord Europees gezien beter presteert dan PSV. Maar goed, volgens mij hebben Ajax en Feyenoord dan ook meer Europese ervaring .
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
"De scheidsrechter was een beetje partijdig", oordeelde Wijnaldum kort na afloop van de wedstrijd (0-1 nederlaag) tegenover de camera van FOX Sports. "Hij zei niets als ik hem erop aansprak. Ik denk dat hij geen Engels sprak", aldus de teleurgestelde Wijnaldum.
Die scheids was inderdaad wat partijdig. Ging ook vaak praten met Criscito.
Mwoah, beetje zwak als aanvoerder om je daarop te beroepen, maar daar ging het me niet om. Ik vind het met name komisch dat je na 90 minuten bedenkt dat hij misschien geen engels spreekt. Misschien vooral.
Mwoah, beetje zwak als aanvoerder om je daarop te beroepen, maar daar ging het me niet om. Ik vind het met name komisch dat je na 90 minuten bedenkt dat hij misschien geen engels spreekt. Misschien vooral.
Het is een frees uit een interview. Mag je toch vinden? Ik zie er geen kwaad in.
Toch wel een van de mooiere dagen in mijn leven. Wat een gekkenhuis was het die dag, wat een feest. Filmpje is die dag gezien vanuit Ajax perspectief
29 april 2007?
Was er toen bij in het stadion...weet nog dat die Vitesse keeper hem flipte en dat er een paar op oost moeite hadden om niet over het hekje te klimmen. Anders was alles anders gelopen.
wel raar dat sommige posts die over psv zijn ook ineens zijn verdwenen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat is dan per ongeluk gegaan, de bedoeling was enkel de posts over Feyenoord en de reacties daarop te verwijderen.
oh ik had het zelf verkeerd gezien, de beoogde post staat er wel. Mijn excuses
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op vrijdag 20 februari 2015 14:11 schreef Grrrrrrrr het volgende: Na er vorige week compleet naast gezeten te hebben met mijn voorspelling weet ik het nu écht zeker: 3 punten zondag.
Hopelijk winnen we zondag. Ik verwacht een lastige wedstrijd.
Op vrijdag 20 februari 2015 15:37 schreef BeamofLight het volgende: Als we hoog in de concentratie zitten dan moet het wellicht lukken. Er kloppen er daar bij dordt wel een paar hard op de deur.
Op vrijdag 20 februari 2015 15:37 schreef BeamofLight het volgende: Als we hoog in de concentratie zitten dan moet het wellicht lukken. Er kloppen er daar bij dordt wel een paar hard op de deur.
Trainer weg, dus het wordt een geval van uitersten.
0:25 Psv staat wel voor, maar dat maakt niet uit als ajax wint. Dit vent bij 1:04 "psv staat 5-1 voor". Meen je dat nou? draait zijn hoofd richting zijn vriendin vol ongeloof. Geweldig.
Blijven pareltjes dit soort filmpjes
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Op vrijdag 20 februari 2015 19:51 schreef tja77 het volgende: Voet Arias niet gebroken gelukkig. Blessure valt mee (verekking voetbanden). Mist wel sowieso het duel met Dordt. Brenet
Kan je net zogoed Narsingh achterin zetten en Bakkali... oh wacht.
0:25 Psv staat wel voor, maar dat maakt niet uit als ajax wint. Dit vent bij 1:04 "psv staat 5-1 voor". Meen je dat nou? draait zijn hoofd richting zijn vriendin vol ongeloof. Geweldig.
Het is echt bijna onmogelijk om die 12 punten nog in te halen. Ookal zou Ajax nu alles winnen (wat ik al niet zie gebeuren) en ookal zou PSV nog eventueel punten laten liggen, 12 punten is veel te veel voor deze fase van de competitie.
Op vrijdag 20 februari 2015 22:59 schreef CoLight het volgende: Het is echt bijna onmogelijk om die 12 punten nog in te halen. Ookal zou Ajax nu alles winnen (wat ik al niet zie gebeuren) en ookal zou PSV nog eventueel punten laten liggen, 12 punten is veel te veel voor deze fase van de competitie.
Volgensmij was het boilesen, die zei dat als ze volgende week winnen van psv en daarna alles winnen ze kampioen zijn.
Ik zie ze niet eens van PSV winnen. En ookal zouden ze winnen, dan zou PSV 3x moeten verliezen en dan zou Ajax alles moeten winnen. En als je dan nog een beetje pech hebt zit je dan nog met een verschil in doelsaldo. Geen reële kans dat Ajax kampioen wordt. Al hoop ik het stiekem wel.
Ik zie ze niet eens van PSV winnen. En ookal zouden ze winnen, dan zou PSV 3x moeten verliezen en dan zou Ajax alles moeten winnen. En als je dan nog een beetje pech hebt zit je dan nog met een verschil in doelsaldo. Geen reële kans dat Ajax kampioen wordt. Al hoop ik het stiekem wel.
Dat verschil in doelsaldo valt nog wel mee.Is nu +14 dacht ik bij 12 punten achterstand, mocht Ajax in het hypothetische geval in punten gelijk komen dan zouden ze minimaal 8 goals inlopen. Niet dat dat gaat gebeuren overigens.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Dat verschil in doelsaldo valt nog wel mee.Is nu +14 dacht ik bij 12 punten achterstand, mocht Ajax in het hypothetische geval in punten gelijk komen dan zouden ze minimaal 8 goals inlopen. Niet dat dat gaat gebeuren overigens.
Hoeft niet speciaal. Want als PSV bijvoorbeeld 3x met 1-0 zou verliezen, maar vervolgens wel 5x met 6-1 winnen, zou het doelsaldo van PSV alsnog flink omhoog gaan. Als Ajax dan vervolgens alles met 'slechts' 1 doelpunt verschil zou winnen, zou het doelsaldo van PSV alsnog veel hoger zijn. Gebeurt natuurlijk niet, maar in theorie zou dit een mogelijkheid zijn.
Hoeft niet speciaal. Want als PSV bijvoorbeeld 3x met 1-0 zou verliezen, maar vervolgens wel 5x met 6-1 winnen, zou het doelsaldo van PSV alsnog flink omhoog gaan. Als Ajax dan vervolgens alles met 'slechts' 1 doelpunt verschil zou winnen, zou het doelsaldo van PSV alsnog veel hoger zijn. Gebeurt natuurlijk niet, maar in theorie zou dit een mogelijkheid zijn.
Nee, 12 punten zijn 4 nederlagen van PSV en 4 overwinningen van Ajax. Dat zijn dus minimaal 8 doelpunten verschil. Zo moeilijk is het niet hoor. Maar in de praktijk zie ik Ajax op ca, 16 punten eindigen uiteindelijk.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Volgensmij was het boilesen, die zei dat als ze volgende week winnen van psv en daarna alles winnen ze kampioen zijn.
Ik dacht Moisander maar goed dat kunnen we wel vergeten, de kans dat Ajax in Eindhoven gaat winnen is ook wel klein, die echte vormcrisis is wel voorbij maar het is nog lang niet goed genoeg om een PSV te verslaan wat de punten niet eens nodig heeft.
Op zaterdag 21 februari 2015 09:39 schreef BeamofLight het volgende: lieve poppetjes van me. De TT kan na maandag veranderd worden in 14 punten. En na volgende week in 17. En dan pakken we de schaal in de Kuip. Mvg
Ajax en PSV winnen gewoon dit weekend. Volgende speelronde verwacht ik dat Ajax zal winnen van PSV, PSV komt dan net terug uit oost Europa. De weken erna zal het verschil tussen beide ploegen ongeveer hetzelfde blijven. Dus een punt of 9-10.
Op zaterdag 21 februari 2015 09:55 schreef tja77 het volgende: Ajax en PSV winnen gewoon dit weekend. Volgende speelronde verwacht ik dat Ajax zal winnen van PSV, PSV komt dan net terug uit oost Europa. De weken erna zal het verschil tussen beide ploegen ongeveer hetzelfde blijven. Dus een punt of 9-10.
Denk het ook niet, maar ligt ook een beetje aan de opstelling. Als Arias nog steeds geblesseerd is, dan speelt Brenet en dan krijg je het tegen iedere tegenstander lastig.
Denk het ook niet, maar ligt ook een beetje aan de opstelling. Als Arias nog steeds geblesseerd is, dan speelt Brenet en dan krijg je het tegen iedere tegenstander lastig.
In Amsterdam vond ik Ajax niet de mindere al was het gewoon een lesje in efficiëntie, nu ligt het alleen al qua zelfvertrouwen heel anders en PSV hoeft niet.
In Amsterdam vond ik Ajax niet de mindere al was het gewoon een lesje in efficiëntie, nu ligt het alleen al qua zelfvertrouwen heel anders en PSV hoeft niet.
Ajax werd al gedold door die matige ploeg uit Polen man Hadden gewoon 1-4 klop moeten krijgen net als tegen Red Bull.
Dat de beker door PSV gezien werd als onnodige troostprijs als je de landstitel wint, en dat Ajax een goed resultaat in de EL als laatste middel ziet om een verloren seizoen nog enigzins een beetje glans te geven.
Ballen best aardig, hadden 2 weken terug wel van ajax gewonnen