quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:40 schreef BarrieBufkes het volgende:
Maffiapak is al een klacht opzich.
Helemaal met je eensch. Ik moest gewoon weer even met de neus op de feiten gedrukt worden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:38 schreef nattermann het volgende:
Terecht natuurlijk. Carnaval in Brabant!
Ach gijquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:40 schreef BarrieBufkes het volgende:
Maffiapak is al een klacht opzich.
* ArnieAlberts wenst nooit iemand wat toe, maar soms...quote:
Damn, dat had mijn collega laatst ook bij de AH to go naast mijn werk, haar briefje van 50 werd niet geaccepteerd dus ik wisselde dat om met mijn briefje van 50 en die werd wel...quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:46 schreef Midnight_snack het volgende:
Ja leuk is dat, ik stond zelf ook een keer voor lul met een nep briefje van 20 in een overvolle Appie Heijn.
"Hier, neem deze maar, deze doet het wel"quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Damn, dat had mijn collega laatst ook bij de AH to go naast mijn werk, haar briefje van 50 werd niet geaccepteerd dus ik wisselde dat om met mijn briefje van 50 en die werd wel...
Nee. Neeeee. Kut, nee.Fijn, ik weet nu hoe ik aan dat briefje kwam. Briefje wat ik 3 maanden had was gewoon echt, daags ervoor tijdens het doen van een goede daad keihard in de reet genaaid worden en omwisselen met een vals briefje (wat, face it, gewoon de stomste actie ever is, koekoek).
That's it, ik ben voortaan een klootzak, kan me niks gebeuren meer.
Waar achter?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:52 schreef Catkiller het volgende:
En dat briefje heb je achter gelaten?
In die kroeg..quote:
Ik heb het niet achter gelaten, zij hebben het achter gehouden. Heb het wel nog in mijn handen gehad; ze hadden er wat water overheen gesodemieterd en de inkt begon al uit te lopen, even wat verfrommelen en het had de kwaliteit van wc-papier. Then again, ik was toen bezopen als een pispaal dus de herinnering kan her en der wat afwijken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:52 schreef Catkiller het volgende:
En dat briefje heb je achter gelaten?
HOPPA 🐸quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:55 schreef DeJori het volgende:
Had je maar een kiel aan moeten doen, dan hadden ze je geld niet gecontroleerd.
Min of meer in kortere bewoording. Ik vond het een nietszeggend momentje dus ik was het al glad vergeten, zij vroeg nog 'weetje het zeker?' en ik hield hem in het licht, zag alle hologrammen en beveiligingen zitten dus ik dacht ja why not...quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:53 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
"Hier, neem deze maar, deze doet het wel"![]()
Hmm ok. Als het zo slecht was maakt het weinig uit, moet niet hebben dat ze het van jou af pakken en dan zelf nog ergens proberen uit te geven. Al kon het slechter en hadden ze ook de politie er bij laten komen en dan zit je daar weer mee.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb het niet achter gelaten, zij hebben het achter gehouden. Heb het wel nog in mijn handen gehad; ze hadden er wat water overheen gesodemieterd en de inkt begon al uit te lopen, even wat verfrommelen en het had de kwaliteit van wc-papier. Then again, ik was toen bezopen als een pispaal dus de herinnering kan her en der wat afwijken.
Dat sowieso, maar een anti-klacht is geloof ik tegenwoordig banwaardig tochquote:
Ook daar zeg je weer iets (sorry als dit verhaal door bijkomende details steeds ongeloofwaardiger wordt maar dit is de eerste keer dat ik het online uitschrijf, 3 dagen later kan ik het eigenlijk nog altijd niet bevatten), maar toen ik eenmaal buiten stond kwam wel de politie aangelopen. Hoorde later van de uitsmijter dat de barmensen gasten met vals geld gerust mogen vasthouden om aangifte tegen te doen waarna de politie ze oplaadt en meeneemt, dus misschien nog geluk gehad?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hmm ok. Als het zo slecht was maakt het weinig uit, moet niet hebben dat ze het van jou af pakken en dan zelf nog ergens proberen uit te geven. Al kon het slechter en hadden ze ook de politie er bij laten komen en dan zit je daar weer mee.
Eh ja, je probeerde immers met vals geld te betalen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ook daar zeg je weer iets (sorry als dit verhaal door bijkomende details steeds ongeloofwaardiger wordt maar dit is de eerste keer dat ik het online uitschrijf, 3 dagen later kan ik het eigenlijk nog altijd niet bevatten), maar toen ik eenmaal buiten stond kwam wel de politie aangelopen. Hoorde later van de uitsmijter dat de barmensen gasten met vals geld gerust mogen vasthouden om aangifte tegen te doen waarna de politie ze oplaadt en meeneemt, dus misschien nog geluk gehad?
Nope, ik dacht er wel die zelfde nacht al over om een facebookberichtje te sturen maar die was sowieso zwaar druk met bartending tijdens carnaval. Misschien dalijk nog even doen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:03 schreef Dingflofbips het volgende:
Heeft je oud klasgenoot nog wat gemeld?
Je bent strafbaar als je het uit geeft dus dat mag wel ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ook daar zeg je weer iets (sorry als dit verhaal door bijkomende details steeds ongeloofwaardiger wordt maar dit is de eerste keer dat ik het online uitschrijf, 3 dagen later kan ik het eigenlijk nog altijd niet bevatten), maar toen ik eenmaal buiten stond kwam wel de politie aangelopen. Hoorde later van de uitsmijter dat de barmensen gasten met vals geld gerust mogen vasthouden om aangifte tegen te doen waarna de politie ze oplaadt en meeneemt, dus misschien nog geluk gehad?
Er zit nog een heel groot grijs gebied tussen een klootzak zijn en een briefje van 50 ruilen voor eentje, waarvan je net ziet dat deze niet geaccepteerd wordt. Maar ze had vast een heel lief gezicht.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Damn, dat had mijn collega laatst ook bij de AH to go naast mijn werk, haar briefje van 50 werd niet geaccepteerd dus ik wisselde dat om met mijn briefje van 50 en die werd wel...
Nee. Neeeee. Kut, nee.Fijn, ik weet nu hoe ik aan dat briefje kwam. Briefje wat ik 3 maanden had was gewoon echt, daags ervoor tijdens het doen van een goede daad keihard in de reet genaaid worden en omwisselen met een vals briefje (wat, face it, gewoon de stomste actie ever is, koekoek).
That's it, ik ben voortaan een klootzak, kan me niks gebeuren meer.
Klopt, ik persoonlijk doop het bij deze tot de "je bent een ongelofelijke randdebiel"-zone en daar bevond ik me in door te wisselen. Is ook gewoon zwaar stom, maar ik was van mening "dat die apparatuur ook wel vaak een false positive afgeven". Niet dus, fuck my life.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:07 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Er zit nog een heel groot grijs gebied tussen een klootzak zijn en een briefje van 50 ruilen voor eentje, waarvan je net ziet dat deze niet geaccepteerd wordt.
Die is je nu wel een zeer uitgebreide pijpbeurt schuldig.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Klopt, ik persoonlijk doop het bij deze tot de "je bent een ongelofelijke randdebiel"-zone en daar bevond ik me in door te wisselen. Is ook gewoon zwaar stom, maar ik was van mening "dat die apparatuur ook wel vaak een false positive afgeven". Niet dus, fuck my life.
Plottwist, het biljet bleek ook gewoon echt te zijn en de barman dacht de dronken TS wel even makkelijk oor aan te naaienquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Heb ik ook eens gehad, dat biljet naar de bank gebracht en volgens hun was het biljet gewoon echt
Barmensen
En dát was serieus het eerste dat door mijn hoofd spookte.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:15 schreef vanBommel6 het volgende:
[..]
Plottwist, het biljet bleek ook gewoon echt te zijn en de barman dacht de dronken TS wel even makkelijk oor aan te naaien
lolnopequote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:54 schreef Thezappa het volgende:
ts had een ketting met nep briefjes van 50¤ om en snapt niet waarom dit gebeurde
Juist daarom vond ik het hatelijk dat ze me niet eens geloofden en als een crimineel behandelden onder het mom van "Ah joh ga iemand anders besodemieteren"quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:46 schreef Diesell het volgende:
Ik snap je 4e klacht niet helemaal..
Je kan toch gewoon teruggaan naar het cafe als je zin hebt? Ze horen blij te zijn met klanten, en een nep briefje kan iedereen overkomen.
Ik zou me er absoluut niet voor schamen als ik niks fout heb gedaan. Particulieren hebben nou eenmaal geen scan- machine. Het is kut maar het kan gebeuren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:46 schreef Midnight_snack het volgende:
Ja leuk is dat, ik stond zelf ook een keer voor lul met een nep briefje van 20 in een overvolle Appie Heijn.
quote:
Dat is, als je een vriendin hebt, niet echt een prestatie te noemenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar een anti-klacht is geloof ik tegenwoordig banwaardig toch
En dan is er een X een probleek bij de banken voor een dag of 2 en heb jij 5 euro op zak... Ik heb altijd ergens in huis 200 euro cash en als ik pin is dat ook vaak de Snelkeuze a 70 euro.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:26 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik snap niet waarom mensen überhaupt 50 euro biljetten op zak hebben. Hoe vaak heb je dat nodig? Als ik ga shoppen en ik koop veel, dan pin ik wel. Dan ga ik niet speciaal daarvoor met biljetten van 50 en 100 euro rondlopen.
Ik heb alleen biljetten van 5, 10 en soms 20 euro in m'n portemonnee zitten.
Valsemunterij word 'ietsje' zwaarder bestraft...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:46 schreef Diesell het volgende:
Ik snap je 4e klacht niet helemaal..
Je kan toch gewoon teruggaan naar het cafe als je zin hebt? Ze horen blij te zijn met klanten, en een nep briefje kan iedereen overkomen.
Dit is allemaal de schuld van de politie.. als ze zulke de criminelen nou gewoon in stukje sneden en als blikvoer verkochten (dan zijn ze nog eenmaal ergens goed voor) , dan zouden er ook minder nep geld gemaakt worden. Maar nee als ze je voor zoiets pakken krijg je waarschijnlijk weekje taakstraf
Oh, daar heb ik geen last van hoor. Ik heb niet iedere dag mijn geld nodig, en ik ga ook niet iedere dag naar de winkel.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:30 schreef BierKist het volgende:
[..]
En dan is er een X een probleek bij de banken voor een dag of 2 en heb jij 5 euro op zak... Ik heb altijd ergens in huis 200 euro cash en als ik pin is dat ook vaak de Snelkeuze a 70 euro.
Dat kan, ik heb liever wat achter de hand.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen last van hoor. Ik heb niet iedere dag mijn geld nodig, en ik ga ook niet iedere dag naar de winkel.
Dat kan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:37 schreef BierKist het volgende:
[..]
Dat kan, ik heb liever wat achter de hand.
Off topic: Daten?
Ik ben AdoraBelle ja. Of ik op Belle lijk kan ik niet over oordelen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:45 schreef BierKist het volgende:
[..]
Wanneer jij en Adorable bent en op Belle lijkt ben ik nieuwsgierig.
Foto dm'en mag altijd. Ik ben heel lief, sexy en heb een duitse hamster genaamd 'Ben'quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben AdoraBelle ja. Of ik op Belle lijk kan ik niet over oordelen.
Jij eerst.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:51 schreef BierKist het volgende:
[..]
Foto dm'en mag altijd. Ik ben heel lief, sexy en heb een duitse hamster genaamd 'Ben'
Dan wacht ik toch nog op jouw fotoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik nog niks vernomen van hem.
Mja, je staat toch een beetje te kijk als hoe langer hoe meer medewerkers dat briefje komen checken en je vervolgens mee naar achter magquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:12 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik zou me er absoluut niet voor schamen als ik niks fout heb gedaan. Particulieren hebben nou eenmaal geen scan- machine. Het is kut maar het kan gebeuren.
Waarom eigenlijk? Zo bijzonder ben ik toch niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:39 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Dan wacht ik toch nog op jouw foto
Geen idee?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Zo bijzonder ben ik toch niet?
Ik ging de dag voor carnaval pinnen en er zaten alleen 50 euro briefjes in de automaat. Gebeurt wel vaker als je pint, je kunt niet altijd kiezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:26 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik snap niet waarom mensen überhaupt 50 euro biljetten op zak hebben. Hoe vaak heb je dat nodig? Als ik ga shoppen en ik koop veel, dan pin ik wel. Dan ga ik niet speciaal daarvoor met biljetten van 50 en 100 euro rondlopen.
Ik heb alleen biljetten van 5, 10 en soms 20 euro in m'n portemonnee zitten.
Oki.quote:
Ik ga dan vaak naar een andere automaat.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ging de dag voor carnaval pinnen en er zaten alleen 50 euro briefjes in de automaat. Gebeurt wel vaker als je pint, je kunt niet altijd kiezen.
waar zit je dan mee?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hmm ok. Als het zo slecht was maakt het weinig uit, moet niet hebben dat ze het van jou af pakken en dan zelf nog ergens proberen uit te geven. Al kon het slechter en hadden ze ook de politie er bij laten komen en dan zit je daar weer mee.
ik wel, vergeet hetquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben AdoraBelle ja. Of ik op Belle lijk kan ik niet over oordelen.
Dat je jezelf mag gaan verantwoorden terwijl je het soms niet eens zelf meer weet.quote:
je snapt dat je voor een misdrijf dat juist wel moet weten?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je jezelf mag gaan verantwoorden terwijl je het soms niet eens zelf meer weet.
En je punt is? Of ik het met voorbedachte rade deed of van niks af wist, nog steeds zal de politie mij vragen stellen terwijl ik helemaal niet op dat gezeur zit te wachten, is het zo moeilijk om dat te begrijpen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
je snapt dat je voor een misdrijf dat juist wel moet weten?
dat kon toch al, gebeurde niet, blablablaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En je punt is? Of ik het met voorbedachte rade deed of van niks af wist, nog steeds zal de politie mij vragen stellen terwijl ik helemaal niet op dat gezeur zit te wachten, is het zo moeilijk om dat te begrijpen?
Hoe DM ik op de mobiele site?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik nog niks vernomen van hem.
dm.fok.nlquote:
Een normale bedankt ook goed?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
dm.fok.nl
pijp me maar als bedankje
Voor deze keer.quote:
Idd. De reactie van de kroeg is wel jammerlijk te noemen aangezien je daar vaker kwam? Dat zou ik dan weer niet accepteren.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:12 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik zou me er absoluut niet voor schamen als ik niks fout heb gedaan. Particulieren hebben nou eenmaal geen scan- machine. Het is kut maar het kan gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |