quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:40 schreef BarrieBufkes het volgende:
Maffiapak is al een klacht opzich.
Helemaal met je eensch. Ik moest gewoon weer even met de neus op de feiten gedrukt worden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:38 schreef nattermann het volgende:
Terecht natuurlijk. Carnaval in Brabant!
Ach gijquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:40 schreef BarrieBufkes het volgende:
Maffiapak is al een klacht opzich.
* ArnieAlberts wenst nooit iemand wat toe, maar soms...quote:
Damn, dat had mijn collega laatst ook bij de AH to go naast mijn werk, haar briefje van 50 werd niet geaccepteerd dus ik wisselde dat om met mijn briefje van 50 en die werd wel...quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:46 schreef Midnight_snack het volgende:
Ja leuk is dat, ik stond zelf ook een keer voor lul met een nep briefje van 20 in een overvolle Appie Heijn.
"Hier, neem deze maar, deze doet het wel"quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Damn, dat had mijn collega laatst ook bij de AH to go naast mijn werk, haar briefje van 50 werd niet geaccepteerd dus ik wisselde dat om met mijn briefje van 50 en die werd wel...
Nee. Neeeee. Kut, nee.Fijn, ik weet nu hoe ik aan dat briefje kwam. Briefje wat ik 3 maanden had was gewoon echt, daags ervoor tijdens het doen van een goede daad keihard in de reet genaaid worden en omwisselen met een vals briefje (wat, face it, gewoon de stomste actie ever is, koekoek).
That's it, ik ben voortaan een klootzak, kan me niks gebeuren meer.
Waar achter?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:52 schreef Catkiller het volgende:
En dat briefje heb je achter gelaten?
In die kroeg..quote:
Ik heb het niet achter gelaten, zij hebben het achter gehouden. Heb het wel nog in mijn handen gehad; ze hadden er wat water overheen gesodemieterd en de inkt begon al uit te lopen, even wat verfrommelen en het had de kwaliteit van wc-papier. Then again, ik was toen bezopen als een pispaal dus de herinnering kan her en der wat afwijken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:52 schreef Catkiller het volgende:
En dat briefje heb je achter gelaten?
HOPPA 🐸quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:55 schreef DeJori het volgende:
Had je maar een kiel aan moeten doen, dan hadden ze je geld niet gecontroleerd.
Min of meer in kortere bewoording. Ik vond het een nietszeggend momentje dus ik was het al glad vergeten, zij vroeg nog 'weetje het zeker?' en ik hield hem in het licht, zag alle hologrammen en beveiligingen zitten dus ik dacht ja why not...quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:53 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
"Hier, neem deze maar, deze doet het wel"![]()
Hmm ok. Als het zo slecht was maakt het weinig uit, moet niet hebben dat ze het van jou af pakken en dan zelf nog ergens proberen uit te geven. Al kon het slechter en hadden ze ook de politie er bij laten komen en dan zit je daar weer mee.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb het niet achter gelaten, zij hebben het achter gehouden. Heb het wel nog in mijn handen gehad; ze hadden er wat water overheen gesodemieterd en de inkt begon al uit te lopen, even wat verfrommelen en het had de kwaliteit van wc-papier. Then again, ik was toen bezopen als een pispaal dus de herinnering kan her en der wat afwijken.
Dat sowieso, maar een anti-klacht is geloof ik tegenwoordig banwaardig tochquote:
Ook daar zeg je weer iets (sorry als dit verhaal door bijkomende details steeds ongeloofwaardiger wordt maar dit is de eerste keer dat ik het online uitschrijf, 3 dagen later kan ik het eigenlijk nog altijd niet bevatten), maar toen ik eenmaal buiten stond kwam wel de politie aangelopen. Hoorde later van de uitsmijter dat de barmensen gasten met vals geld gerust mogen vasthouden om aangifte tegen te doen waarna de politie ze oplaadt en meeneemt, dus misschien nog geluk gehad?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hmm ok. Als het zo slecht was maakt het weinig uit, moet niet hebben dat ze het van jou af pakken en dan zelf nog ergens proberen uit te geven. Al kon het slechter en hadden ze ook de politie er bij laten komen en dan zit je daar weer mee.
Eh ja, je probeerde immers met vals geld te betalen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ook daar zeg je weer iets (sorry als dit verhaal door bijkomende details steeds ongeloofwaardiger wordt maar dit is de eerste keer dat ik het online uitschrijf, 3 dagen later kan ik het eigenlijk nog altijd niet bevatten), maar toen ik eenmaal buiten stond kwam wel de politie aangelopen. Hoorde later van de uitsmijter dat de barmensen gasten met vals geld gerust mogen vasthouden om aangifte tegen te doen waarna de politie ze oplaadt en meeneemt, dus misschien nog geluk gehad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |