abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149846220
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:20 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Zou dat? Internet en de Straat hebben ook behoorlijk wat invloed natuurlijk
Mm, dat kleine kereltje, hoe oud zou hij zijn 13/14?
En die was nog het felst. Ook wrs het intelligentst.
Ik weet niet, het zal een wisselwerking zijn. Maar het wordt wrs wel met de paplepel ingebracht. En als je het probleem wilt oplossen dan moet je niet naar die ouders gaan.
Hoe je het wel moet oplossen? Ik zou het niet weten. Ik spreek bwvs met hun ouders, kom geen millimeter verder.
I´m back.
pi_149846707
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:32 schreef Morrigan het volgende:
Zwakzinnige jongetjes op straat met een camera interviewen. Levert altijd wel vermakelijke beelden op.
Waarom meen je dat ze zwakzinnig zijn? Zeg je dat om de problemen op die manier te verklaren? Ze komen op mij over als jochies met een normale intelligentie. Jochies die is aangeleerd om alles wat niet-islam is, te verafschuwen.
  donderdag 19 februari 2015 @ 23:45:46 #178
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_149846722
quote:
5s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:44 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waarom meen je dat ze zwakzinnig zijn? Zeg je dat om de problemen op die manier te verklaren? Ze komen op mij over als jochies met een normale intelligentie. Jochies die is aangeleerd om alles wat niet-islam is, te verafschuwen.
Gelukkig hebben we nog genoeg jochies die alles wat wel-islam is verafschuwen. Dat compenseert weer.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_149846845
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:29 schreef selen het volgende:

[..]

Ik zou graag willen dat mijn kinderen op het rechte pad blijven. Net als elke verantwoorde ouder. Zonder een morele richtkader wordt dat heel moeilijk en is naar mijn mening zelfs onmogelijk.

Ik weet niet of jij al ouder bent, maar je komt er vroeg of laat wel achter.
Door ze te leren dat een niet-bestaand opperwezen met een tweeduizend+ jaar oude verzameling van verhalen die via overleveringen op pApier gezet is honderden jaren geleden met als enige doel macht uitoefenen op meutes domme mensen het allerhoogste doel in het leven is? Nee dank je, ik leer mijn kinderen liever zelf erachter komen wat het leven in gaat houden.
pi_149848339
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:23 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe je het wel moet oplossen? Ik zou het niet weten.
Oplossingen genoeg, dat weet je zelf ook wel. Die zijn alleen niet allemaal even politiek-correct.
pi_149848346
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:53 schreef selen het volgende:

[..]

3 tieners vindt u representatief voor 1 miljard moslims.

Ruimdenkend zeg.
En de boel maar recht proberen te lullen :')
  vrijdag 20 februari 2015 @ 09:29:32 #182
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_149849886
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:57 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Die denkbeelden zijn het resultaat van de correcte opvoeding.
Wil jij zeggen dat dit correcte denkbeelden zijn?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 09:31:43 #183
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_149849924
Kom op zeg, dit zijn een stel kutpubers die ruig willen doen. Gaan we die echt zo serieus nemen dat we daar meerdere topics over vol kwakken?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 09:32:28 #184
396550 Richestorags
pi_149849942
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:29 schreef selen het volgende:

[..]

Ik zou graag willen dat mijn kinderen op het rechte pad blijven. Net als elke verantwoorde ouder. Zonder een morele richtkader wordt dat heel moeilijk en is naar mijn mening zelfs onmogelijk.

Ik weet niet of jij al ouder bent, maar je komt er vroeg of laat wel achter.
Dat is grappig. Kinderen met een Islamitische achtergrond gaan aanzienlijk vaker het criminele pad op. Bijna de helft van de gevangen is van Marokkaanse afkomst. Kennelijk zijn Nederlanders beter in staat hun kinderen morele kaders bij te brengen dan Islamitische ouders.
pi_149849978
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Kom op zeg, dit zijn een stel kutpubers die ruig willen doen. Gaan we die echt zo serieus nemen dat we daar meerdere topics over vol kwakken?
Dit is geen ruig meer doen, dit is gewoon totaal verkeerde opvoeding.
pi_149850072
quote:
Ruig doen? Dit is gewoon waarheid over hoe ze denken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_149850785
Ben benieuwd of er ook zo gereageerd was als er wat blanke pubers dingen als "alle buitenlanders moeten gewoon oprotten" en "holland blank" hadden geroepen.

Een blond meisje wat zegt "Wilders moet gewoon dood" was iig niet noemenswaardig
pi_149851063
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:15 schreef Casiotone het volgende:
Ben benieuwd of er ook zo gereageerd was als er wat blanke pubers dingen als "alle buitenlanders moeten gewoon oprotten" en "holland blank" hadden geroepen.

Een blond meisje wat zegt "Wilders moet gewoon dood" was iig niet noemenswaardig
Stel je pubers vragen, dan krijg je puberale antwoorden.

Tsja.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_149851256
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Stel je pubers vragen, dan krijg je puberale antwoorden.

Tsja.
Maar wel opvallend toch dat die jochies worden uitvergroot en dat blanke meisje wordt weggelaten bij geen stijl. Waarom zou je het puberaal gedrag van één serieus nemen en het andere negeren? Het is jammer dat geen stijl waarschijnlijk niet gaat uitleggen waarom die keuze is gemaakt.
pi_149851321
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:38 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Maar wel opvallend toch dat die jochies worden uitvergroot en dat blanke meisje wordt weggelaten bij geen stijl. Waarom zou je het puberaal gedrag van één serieus nemen en het andere negeren? Het is jammer dat geen stijl waarschijnlijk niet gaat uitleggen waarom die keuze is gemaakt.
Omdat GS graag allochtonen in het verdomhoekje mag plaatsen.
pi_149851401
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat GS graag allochtonen in het verdomhoekje mag plaatsen.
Lijkt er wel op. Het viel me ook op dat die jochies pas de tweede keer dat ze de camera tegen kwamen helemaal losgingen, ook dat voortraject heeft geen stijl weggelaten.

Maar goed ouders moeten hun kinderen dus leren dat ze geen interviews op straat moeten geven en niet moeten meewerken aan opnames van onbekende "journalisten". Voor je het weet sta je op internet en word je aan de schandpaal genageld.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:46:47 #192
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_149851433
quote:
Kinderen van 16 uit die contreien pakken tegenwoordig al de wapens op om met ISIS te gaan vechten, dit is niet meer onschuldig machogebral.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_149851462
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:46 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Kinderen van 16 uit die contreien pakken tegenwoordig al de wapens op om met ISIS te gaan vechten, dit is niet meer onschuldig machogebral.
Dat is het wel.

Maar schijt vooral in je broek.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:50:47 #194
168304 Mani89
pi_149851539
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is het wel.

Maar schijt vooral in je broek.
Als er al 16-jarigen naar Syrië vertrekken om andere mensen af te slachten waarom mogen we het dan niet serieus nemen? Of denk je dat deze 3 jongens nadat de camera uitging instemmend met elkaar begonnen te gniffelen dat ze die interviewer goed in de maling hadden genomen?
pi_149851585
Dat Marokkaantje van 1 meter 50. _O-
pi_149851669
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:50 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Als er al 16-jarigen naar Syrië vertrekken om andere mensen af te slachten waarom mogen we het dan niet serieus nemen? Of denk je dat deze 3 jongens nadat de camera uitging instemmend met elkaar begonnen te gniffelen dat ze die interviewer goed in de maling hadden genomen?
Oh, ze zullen het ergens wel menen. Maar het blijft gewoon stoere puberpraat.

En hoeveel 16-jarige kutventjes zijn al vanuit NL naar Syrië gereisd?
pi_149851780
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als ze bij elkaar kruipen zal het tegenvallen idd, net als een zooi Nederlanders bij elkaar in het buitenland.
Laag opgeleid , veelal klusser / plukker / schoonmaakster (wit en zwart) en dan meteen met gezellige gezinsaanhang.

Die ruiken hun kans in dit land en komen en vormen de zoveelste onderlaag.

Ik vind de vergelijking met Nederlanders in / naar het buitenland niet echt op gaan.

Die komen niet snel in een land terecht waar zoveel hapklare (sociale) mogelijkheden zijn en klaar staan die het mogelijk maken zich in dat land te nestelen.
pi_149851789
We weten heus wel hoe ze over onze mooie vrouwtjes denken....oud nieuws...
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:01:47 #199
396550 Richestorags
pi_149851790
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:45 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Lijkt er wel op. Het viel me ook op dat die jochies pas de tweede keer dat ze de camera tegen kwamen helemaal losgingen, ook dat voortraject heeft geen stijl weggelaten.

Maar goed ouders moeten hun kinderen dus leren dat ze geen interviews op straat moeten geven en niet moeten meewerken aan opnames van onbekende "journalisten". Voor je het weet sta je op internet en word je aan de schandpaal genageld.
De jochies zijn het slachtoffer, wat zijn ze zielig. Zomaar in de val gelokt door het boze Geenstijl. Die jongen had het er nog over: de kafr steekt een Moslim neer en het wordt zo gemanipuleerd dat het andersom lijkt. Dat was in dit filmpje ook: de verslaggever deed alle pittige uitspraken en het werd zo gedraaid dat de jongens het deden.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:02:11 #200
168304 Mani89
pi_149851796
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh, ze zullen het ergens wel menen. Maar het blijft gewoon stoere puberpraat.

En hoeveel 16-jarige kutventjes zijn al vanuit NL naar Syrië gereisd?
Las een paar keer over meisjes van 16 en zelfs 15 en een jongen van 19 die zich al had opgeblazen, gewoon hier geboren en getogen. Dit soort eencellige weekdieren zijn precies de figuren die makkelijk het hoofd op hol zijn te maken door ronselaars, dat merk je al aan hun domme geblaat over samenzweringen.

En ik ben niet bang, maar het wordt gewoon steeds verontrustender.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')