Vermoedelijk geen Geenstijl.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moslims lezen geen nieuws volgens jou? Vieze racist ben je.
wat nouquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien moet je eens bedenken hoe debiel jouw stellingen wel niet zijn met je moslimgeknuffel. Het is gewoon te gênant voor woorden hoe diep jij bukt om maar polcor bezig te zijn.
Maar jij bent dan ook een stoffige fossiel uit de dode-bomen-industrie.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vermoedelijk geen Geenstijl.
Zonder dit topic had ik er ook niks van meegekregen.
Ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als er al 16-jarigen naar Syrië vertrekken om andere mensen af te slachten waarom mogen we het dan niet serieus nemen? Of denk je dat deze 3 jongens nadat de camera uitging instemmend met elkaar begonnen te gniffelen dat ze die interviewer goed in de maling hadden genomen?
Jij surft voor je dagelijkse portie nieuws naar Geenstijl?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een stoffige fossiel uit de dode-bomen-industrie.
Als je denkt dat ze het serieus menen, heb je toch een groot gebrek aan inzicht in de pubergeest.quote:
Ik denk dat het wel een bepaald inzicht geeft in hoe zij in het leven staan ja. Maar ik hoop dat ik ongelijk heb natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je denkt dat ze het serieus menen, heb je toch een groot gebrek aan inzicht in de pubergeest.
Ik denk dat jij het verkeerde inzicht hebt. Het zijn gewoon jochies die denken stoer te zijn door provocerende dingen te roepen. Dat doen zoveel pubers.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een bepaald inzicht geeft in hoe zij in het leven staan ja. Maar ik hoop dat ik ongelijk heb natuurlijk.
Inderdaad, overduidelijk ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Kom op zeg, dit zijn een stel kutpubers die ruig willen doen. Gaan we die echt zo serieus nemen dat we daar meerdere topics over vol kwakken?
nou ja, het is wel een indicatie dat er wel iets met de paplepel wordt ingegoten wat nou niet het meest daglicht waardig is... maar om ze nou gelijk te gaan deporteren zoals sommige hier beginnen te opperen is ook weer wat cruquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je denkt dat ze het serieus menen, heb je toch een groot gebrek aan inzicht in de pubergeest.
Beter te pruimen dan die verzuurde krant van jou iigquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij surft voor je dagelijkse portie nieuws naar Geenstijl?
Zou wel een hoop verklaren.
Als die jongens het echt zo'n normale opvattingen zouden vinden, zouden ze het niet als provocatie gebruiken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:00 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, het is wel een indicatie dat er wel iets met de paplepel wordt ingegoten wat nou niet het meest daglicht waardig is... maar om ze nou gelijk te gaan deporteren zoals sommige hier beginnen te opperen is ook weer wat cru
nah het zijn pubers die denken niet zo ver door hoor, die weten nog niet wat succesvol trollen is... maar het is weer een knuppel waar men mee kan slaan en gebruiken in het debat... naast de vlindertuin zul je nu bij elk nieuwsbericht weer terug worden verwezen naar 3 pubers met losse handjes...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als die jongens het echt zo'n normale opvattingen zouden vinden, zouden ze het niet als provocatie gebruiken.
Maar zij zien op tv en op internet dat als je vrouwen hoeren noemt en zegt dat kaffers dood moeten, je een hoop aandacht krijgt. Dus wat doen zij? Zij noemen vrouwen hoeren en vinden dat alle kaffers dood moeten om aandacht te krijgen.
Die je vermoedelijk nog nooit hebt gelezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beter te pruimen dan die verzuurde krant van jou iig
Ze hebben allicht niet door dat ze daarmee het debat geen goed doen, maar ze begrijpen echt wel dat het hen een boel aandacht oplevert. Niet alleen in de media, maar ook van klasgenootjes. "Kijk eens hoe ruig ik ben dat ik dat durf te zeggen."quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:05 schreef Re het volgende:
[..]
nah het zijn pubers die denken niet zo ver door hoor, die weten nog niet wat succesvol trollen is... maar het is weer een knuppel waar men mee kan slaan en gebruiken in het debat... naast de vlindertuin zul je nu bij elk nieuwsbericht weer terug worden verwezen naar 3 pubers met losse handjes...
dat hebben ze alleen zelf niet door dat ze de discussie niet echt helpen
Ik hoor ook weinig afkeuring over de opmerking dat Wilders dood moet. Dat wordt zelfs door geen stijl doodgezwegen. Verder vind ik het dus ook niet nodig om afstand te nemen van iets dat je niet zelf hebt gedaan of gezegd. De hele gedachtegang rond het afstand nemen door anderen vind ik betreurenswaardig daar zou ik graag willen dat mensen daar afstand van nemen omdat het vaak een gemeenschappelijke verantwoordelijkheid insinueert op basis van geloof of ras.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:20 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hoezo schandpaal ? Tot dusver volgt er weinig afkeuring vanuit de eigen gemeenschap. Zie dit draadje als voorbeeld.
Zelfde als mocro's en GS/POW.. als zij langskomen weten ze dat als ze zich als terrormocro's gedragen en heel hard "Ik neuk jullie allemaal de moeder!' roepen ze op tv komenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ze hebben allicht niet door dat ze daarmee het debat geen goed doen, maar ze begrijpen echt wel dat het hen een boel aandacht oplevert. Niet alleen in de media, maar ook van klasgenootjes. "Kijk eens hoe ruig ik ben dat ik dat durf te zeggen."
Dat doen pubers van alle afkomsten, religies en kleuren overigens al eeuwen. Gelukkig worden ze grotendeels genegeerd. Helaas zijn we nu op een punt dat mensen het serieus gaan nemen omdat het zo mooi in hun plaatje past.
Maar waar halen die kutpubers hun denkbeelden vandaan?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Kom op zeg, dit zijn een stel kutpubers die ruig willen doen. Gaan we die echt zo serieus nemen dat we daar meerdere topics over vol kwakken?
Internet, tv, waarschijnlijk zelfs school. Ze komen op GeenStijl en zien daar dat een jongen die drie jaar terug wat misogyne dingen riep nog steeds voorbijkomt. Dus weten ze: als ik ook zoiets roep, krijg ik ook al die aandacht.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar waar halen die kutpubers hun denkbeelden vandaan?
En die FOK!kers zijn dan nog veelal meerderjarigen. Maar die zouden dan minder serieus genomen moeten worden dan een stel 15-jarige kutpubers.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:18 schreef Casiotone het volgende:
Fok! staat bol van racisme, homofobie en misogynie maar dát zijn wel allemaal grapjes. Fok is niet serieus, maar interviews op straat wel
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien moet je eens bedenken hoe debiel jouw stellingen wel niet zijn met je moslimgeknuffel en je goedpratende wijsvingertje. Het is gewoon te gênant voor woorden hoe diep jij bukt om maar polcor bezig te zijn. Gewoonweg vies, dat is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |