Dat zag ik ookquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gooide Margriet idd een geel briefje weg?
Zei ze welquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Marlijn liep op een gegeven moment in haar eentje te zoeken, terwijl de rest al bij de tafel stond.
Ja, ze zei het wel, maar Marlijn leverde die briefjes af en ging vervolgens verder zoeken. De andere vier stonden al te tellen, toen Marlijn voor de tweede keer bij die tafel kwam.quote:
De manier waarop ze kijkt en praat komt op mij over alsof ze niet eerlijk is en iets in haar schild voert. (Jaja, dat is puur een gevoel / vooroordeel) En ze doet zo nu en dan ook wel onhandig. Ik heb het niet allemaal bijgehouden, maar nu met die foto-opdracht, en ook bij die pakjesbezorgopdracht. Ik twijfel al een paar weken tussen haar en Rik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vreemd genoeg verdenk ik Marlijn overigens absoluut niet... zul je zien dat zij de mol is.
Kloptquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ze zei het wel, maar Marlijn leverde die briefjes af en ging vervolgens verder zoeken. De andere vier stonden al te tellen, toen Marlijn voor de tweede keer bij die tafel kwam.
Als je die eerste keer, waarbij Marlijn alleen wat briefjes bracht, ook zou meetellen, dan was zij zelf de derde bij de tafel en was Martine de vierde, dus zou ze vol op Martine zitten...
Denk dat Marlijn op Chris of Margriet zit. En dat Martine op Chris of Rik heeft ingezet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Margriet is niet de mol
Deze aflevering was Margriet echt een kandidaat en Rik daarentegen liet alles mislukken.
Stemming
Margriet: Ging op Rik
Marlijn: Ging op Rik/Margriet
Chris: Ging op Margriet en Marlijn (en Rik?)
Rik: Ging op Margriet
Martine: Ging op Margriet
In mijn tunnel is Chris degene die zichzelf als geheid winnaar ziet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:16 schreef Xummon het volgende:
zit al vanaf aflevering 1 op Chris en blijf er bij. Hij laat de andere door middel van de briefjes lekker mollen en zich verdacht maken en kan zelf zo ongestoord grote bedragen uit de pot houden en zelf kleine bedragen in de pot stoppen.
Iemand die geld voor de pot verdient is namelijk nooit verdacht.
Nou ja, ruim op tijd...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:06 schreef TheVulture het volgende:
Als je als Mol geld pakt bij die fotoopdracht ben je echt een hele beroerde Mol, dit was de ultieme opdracht om onopvallend te kunnen mollen en dan zou je het niet doen...
En dat Rik die envelop bij die winkel pakt was niet bepalend, ze waren ruim op tijd en waren die man al aan het uithoren, dus die envelop was toch wel gevonden
Ik vraag me af is dat wel een aanwijzing???quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:29 schreef Amarantha het volgende:
https://soundcloud.com/av(...)ng-voor-aflevering-9
'Running as fast as they can. Iron Man lives again!' (Black Sabbath - Iron Man)
Hmm wat kunnen we met die muzikale aanwijzing mensen?
Now the time is herequote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:29 schreef Amarantha het volgende:
https://soundcloud.com/av(...)ng-voor-aflevering-9
'Running as fast as they can. Iron Man lives again!' (Black Sabbath - Iron Man)
Hmm wat kunnen we met die muzikale aanwijzing mensen?
Margriet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:37 schreef Cee het volgende:
Waar sloeg de titel nu eigenlijk op? Onderaan? Wie stond er onderaan de berg te plukken?
Dat dacht ik ook meteenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 03:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wedden dat er in de recap-ep een foto van de Mol komt, breed lachend in de camera's van de laatste opdracht
Ik hoop hetquote:Op zondag 22 februari 2015 14:59 schreef Martialis het volgende:
Ik denk echt dat Chris gaat winnen, hij is een van de betere kandidaten die ik heb gezien in WIDM.
Ik hoop dat Chris de mol is. Heb geld staan op zijn naam hahaquote:Op zondag 22 februari 2015 14:59 schreef Martialis het volgende:
Ik denk echt dat Chris gaat winnen, hij is een van de betere kandidaten die ik heb gezien in WIDM.
Rik is toch geen vrouw gekquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:22 schreef Studiotje het volgende:
SPOILER
De zus van de dikke van RTL Boulevard is de mol
Zin in de komende uitzending
Hij is wel van de mannen...quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rik is toch geen vrouw gek
Dat moment is puur hatelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:26 schreef roos94 het volgende:
Meest nutteloze aflevering van het jaar. Waar Art weer gaat doen alsof ie de Mol bekend maakt en dan naar de camera draait; dat ziet u volgende week
Volgende week pizza mol finale partyquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:26 schreef roos94 het volgende:
Meest nutteloze aflevering van het jaar. Waar Art weer gaat doen alsof ie de Mol bekend maakt en dan naar de camera draait; dat ziet u volgende week
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat moment is puur hatelijk.
Dan zou er midden in de uitzending een executie moeten zitten want de finale is altijd met 3quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:26 schreef roos94 het volgende:
Was dat vorig jaar (of iets langer geleden) ook niet zoquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:27 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan zou er midden in de uitzending een executie moeten zitten want de finale is altijd met 3
Wat wel leuk zou zijn is als ze nét te laat geknipt hebben waardoor je al iemand naar voren ziet stappenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |