Goed voor mijn geheugen juistquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ben ik een paar weken geleden mee gestopt... kijkt toch prettiger.
Dus ik zal ongetwijfeld nu dingen roepen die al eens voorbij zijn gekomen, want ik heb het topic tijdens de aflevering dus niet gevolgd.
Af en toe schrijf ik wel wat op een kladblok, dat leidt dan weer wel afquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goed voor mijn geheugen juist
Ja dat wil ik dus niet geloven omdat ik wil dat Margriet de mol isquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Snelheid of meer foute antwoorden
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:41 schreef bierjoost het volgende:
Doet moltalk het bij jullie? Ik krijg een error van de NPO.
Ik net alleen bij de testquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Af en toe schrijf ik wel wat op een kladblok, dat leidt dan weer wel af.
Chris keek naar het bord en keek toen snel weg.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behalve dan die opdracht met de logo's, waarbij hij heel enthousiast de envelop met 1500 euro tussen de papieren wegpakte, die niemand anders zag... als mol had hij die envelop gewoon kunnen laten liggen en dan had waarschijnlijk niemand de envelop gezien en was er 1500 euro minder verdiend.
Vaag. Ik krijg daar dus een foutmelding. Van de NPO dus en niet van mijn provider of Chrome.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jahttp://www.npo.nl/live/moltalk
Je kunt ook fouten maken als je de mol goed hebt hoorquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat wil ik dus niet geloven omdat ik wil dat Margriet de mol is
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:42 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Vaag. Ik krijg daar dus een foutmelding. Van de NPO dus en niet van mijn provider of Chrome.
http://web.avrotros.nl/wieisdemol/?ns=1quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:42 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Vaag. Ik krijg daar dus een foutmelding. Van de NPO dus en niet van mijn provider of Chrome.
Klopt, Chris stond naar dat bord te kijken en deed alsof hij het niet zag, Martine zag het bord als eerste en nadat zij riep dat dat het bord was, riepen Margriet en Rik dat ook en renden naar binnen. Margriet begon meteen aan die man te vragen of hij een envelop had en herhaalde die vraag een paar keer ondanks zijn negatieve antwoord... daarmee rekte ze tijd en lette ze vooral niet op de envelop. Toen Rik dat ding zag liggen, rende hij er enthousiast mee naar buiten...quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Chris keek naar het bord en keek toen snel weg.
Martine riep dat ze goed zaten.
Ik weet het echt niet meer
Thanks!quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
http://web.avrotros.nl/wieisdemol/?ns=1
Ja, maar ik blijf het raar vinden, dat ze als enige 500 euro heeft verdiend tijdens de foto opdrachtquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, Chris stond naar dat bord te kijken en deed alsof hij het niet zag, Martine zag het bord als eerste en nadat zij riep dat dat het bord was, riepen Margriet en Rik dat ook en renden naar binnen. Margriet begon meteen aan die man te vragen of hij een envelop had en herhaalde die vraag een paar keer ondanks zijn negatieve antwoord... daarmee rekte ze tijd en lette ze vooral niet op de envelop. Toen Rik dat ding zag liggen, rende hij er enthousiast mee naar buiten...
Chris verdiende daar ook 250 euro... Rik vond alleen een lege envelop, maar dat was dan wel een te opzichtige molactie...quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, maar ik blijf het raar vinden, dat ze als enige 500 euro heeft verdiend tijdens de foto opdracht
Ik had Marlijn en Chris een paar weken geleden al afgeschreven..quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Chris verdiende daar ook 250 euro... Rik vond alleen een lege envelop, maar dat was dan wel een te opzichtige molactie...
Vreemd genoeg verdenk ik Marlijn overigens absoluut niet... zul je zien dat zij de mol is.
Volgens mij zei Margriet tegen Martine dat ze haar briefjes mee had gegeven aan Marlijn en is zij zelf pas als laatste naar beneden gegaan. Ging Marlijn dan op zichzelf?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marlijn ging voor de vierde persoon die bij de theeplantage-opdracht bij de teltafel kwam. Chris was daar als eerste, daarna kwam Rik... Marlijn was de vijfde. Martine was de derde, dus zat Marlijn ook op Margriet.
Nee, Marlijn liep op een gegeven moment in haar eentje te zoeken, terwijl de rest al bij de tafel stondquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:53 schreef PintuR het volgende:
[..]
Volgens mij zei Margriet tegen Martine dat ze haar briefjes mee had gegeven aan Marlijn en is zij zelf pas als laatste naar beneden gegaan. Ging Marlijn dan op zichzelf?
Marlijn verdenk ik dus ook helemaal nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Chris verdiende daar ook 250 euro... Rik vond alleen een lege envelop, maar dat was dan wel een te opzichtige molactie...
Vreemd genoeg verdenk ik Marlijn overigens absoluut niet... zul je zien dat zij de mol is.
Margriet zei idd dat ze een deel van haar briefjes aan Marlijn had gegevenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:53 schreef PintuR het volgende:
[..]
Volgens mij zei Margriet tegen Martine dat ze haar briefjes mee had gegeven aan Marlijn en is zij zelf pas als laatste naar beneden gegaan. Ging Marlijn dan op zichzelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |