Tegenstander op het verkeerde been zetten en doen alsof hij de sterkste speler is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom de slechtste speler aanvoerder is
Moet ie wel ballen krijgen, en geen 100km/uur ballen van 2 meter zoals net.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Als hij niet scoort is het ook niks. Wat nou Ajax school
Kluivert ging over lijken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
teveel eisen voor een Ajaxspits , de laatste goeie was Kluivert
Dan is ie ook zwak in het verbloemen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Tegenstander op het verkeerde been zetten en doen alsof hij de sterkste speler is.
Verbloemen van zwakheden etc
xdquote:
Wel mee eens.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen aber natürlich. Die is de meest fanatieke van het zootje. Echte winnaar.
Absoluut mijn eerste keus. Boilesen is niet eens vast basisspeler.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen aber natürlich. Die is de meest fanatieke van het zootje. Echte winnaar.
Bij Frank welquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Absoluut mijn eerste keus. Boilesen is niet eens vast basisspeler.
ftfyquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Absoluut mijn eerste keus. Boilesen is niet eens vast basisspeler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |