Daarom, 0-0quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:16 schreef MouzurX het volgende:
Omschakeling van Legia is net zo snel als de gemiddelde eredivisieclub.
Boilesen geblesseerd > Moisander inquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:16 schreef Bugno het volgende:
Ah Riedewald. Boilesen hamstringprobleempjes? Sierd denkt voor Serero
Picsquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:19 schreef KingRoland het volgende:
WAT EEN KANS JONGENS MIJN BROEKJE IS NU OPEN
picsquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:19 schreef KingRoland het volgende:
In de eredivisie blijft het de laatste tijd niet zo vaak 0-0 andersquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daarom, 0-0
En dat blijft het ook.
Dat zei je moeder ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Die mocht best tussen de palen...
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Zit je zusje bij op schoot?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:19 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]Je gulp staat open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Da's bij iedereen anders. Ik heb daar 30cm kwaliteit staan.quote:
Ik hoop dat het je lekker smaakt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga nu Lipton Ice Tea drinken
Weet je wel hoeveel suiker daar in zit?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga nu Lipton Ice Tea drinken
huilenquote:
Deze act begint wel vermoei0nd te worden af en toe.quote:
Je bent zelf een act.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze act begint wel vermoei0nd te worden af en toe.
Vandaar je naam.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's bij iedereen anders. Ik heb daar 30cm kwaliteit staan.
Dat aanvoerder makenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Boilesen, zoveel ergernis. Telkens naar voren, telkens falende acties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |