Onzinquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:01 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
is mooier dan die lelijke heks van je
Feestje met stugge Oostblokkers die niet gekomen zijn om te voetballenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat een rust hier
Iedereen kijkt Ajax - Legia Warchau natuurlijk
Duur spulquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:34 schreef Monopoly het volgende:
Poepend FOK!ken op mijn nieuwe iPhone
Ik hoop dat hij in de wc valt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:34 schreef Monopoly het volgende:
Poepend FOK!ken op mijn nieuwe iPhone
Zondag misschienquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Neger volgende keer wel ff voor de wedstrijd pils vatten he.
DO ET faggot.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
MisschienIk kan mee namelijk.
Wat doe jij met een .gif van mijn zusjequote:
Als dat jouw zus was, dan deed jij aan incestquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat doe jij met een .gif van mijn zusje
Guilty as chargedquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als dat jouw zus was, dan deed jij aan incest
Kapsones flikker.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wat heb ik deze man ooit aangedaan
Mwa ik sluit nog niets uit, maar lijkt idd niet de goede kant op te gaanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
zenit echt saaie ploeg FL
maar denk niet dat jullie stunten daar in rusland
Is daar gelukkig niet zo koud op moment.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mwa ik sluit nog niets uit, maar lijkt idd niet de goede kant op te gaan![]()
Knap van feyenoord trouwens
Als professional zou dat geen probleem moeten zijn. Beetje temperatuur.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is daar gelukkig niet zo koud op moment.
Tja, kun je zeggen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als professional zou dat geen probleem moeten zijn. Beetje temperatuur.
True, maar ze worden wel genoeg betaalt om zich aan te passen. (voor zover dat lukt).quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, kun je zeggen.
Maar een mens is gewoon gewend aan een temperatuur, dan kun je zo professional zijn als je wilt maar -20 is gewoon smerig koud als je het niet gewend bent, welk beroep je ook doet
Vieze stoker.quote:
Is onmogelijk in zo'n korte tijd. Kun je niet eisen van mensen. Net zoals mensen niet aan hoogte kunnen aanpassen in zo'n korte tijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
True, maar ze worden wel genoeg betaalt om zich aan te passen. (voor zover dat lukt).
Waarom worden voetballers eigenlijk zoveel betaald.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is onmogelijk in zo'n korte tijd. Kun je niet eisen van mensen. Net zoals mensen niet aan hoogte kunnen aanpassen in zo'n korte tijd.
Basis economie.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom worden voetballers eigenlijk zoveel betaald.
Is dat gewoon omdat het altijd al zo is geweest?
Aight! Ik ga ff darten kijken. grquote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Basis economie.
Beperkt aanbod, veel vraag.
En omdat ze het waard zijn voor een bedrijf dat een voetbalclub is.
gr.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aight! Ik ga ff darten kijken. gr
En ook nog vakantiequote:
Ben ik afgelopen weekend al geweestquote:
Iedereen is ziek ineens ofzo. Nijn en Geo en LB ook al.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ben ik afgelopen weekend al geweest
Illoemienadie, chemtrails allesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Iedereen is ziek ineens ofzo. Nijn en Geo en LB ook al.
Kan niet anders.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Illoemienadie, chemtrails alles
DDRquote:
Mijn huis ruikt naar een jongeman die al 2 weken alleen thuis zitquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:09 schreef DrNick het volgende:
Mijn kamer ruikt naar Honey I Washed The Kids
Iewquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mijn huis ruikt naar een jongeman die al 2 weken alleen thuis zit
Kan je vrouw meteen weer aan het poetsen als ze thuis komtquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mijn huis ruikt naar een jongeman die al 2 weken alleen thuis zit
Nee dat doe ik de dag ervoor wel even.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kan je vrouw meteen weer aan het poetsen als ze thuis komt
Jij agressief? Plsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
mijn zusje weet dat ik de meest agressieve user was/ben en vind dat grappig
help
gewoon je ware aard laten zien, dan weet ze dat je pussy bentquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
mijn zusje weet dat ik de meest agressieve user was/ben en vind dat grappig
help
heb er net paar tikken gegevenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
gewoon je ware aard laten zien, dan weet ze dat je pussy bent
btje zwak welquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb er net paar tikken gegeven
srs
ZWAK ZWAK WEET JE WAT ZWAK IS JOU MODERATIE IS ZWAK PIKKIE OPPASSEN IK HEB GOONZ EVERYWHERE IK NAK JEquote:
Knaks zijn beter.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ZWAK ZWAK WEET JE WAT ZWAK IS JOU MODERATIE IS ZWAK PIKKIE OPPASSEN IK HEB GOONZ EVERYWHERE IK NAK JE
Crewbash, tot over 48 uurquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ZWAK ZWAK WEET JE WAT ZWAK IS JOU MODERATIE IS ZWAK PIKKIE OPPASSEN IK HEB GOONZ EVERYWHERE IK NAK JE
Crewbash, banquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wat is een fuckboy danquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
IK BEN BETER
[..]
FUCKBOY
[..]
BITCHNIGGA
Juist jaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
IK BEN BETER
[..]
FUCKBOY
[..]
BITCHNIGGA
Bankhangen en vroeg naar bed, morgen werkenquote:
Niets is minder waar.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mietje, pussy etc
A person who is a weak ass pussy
that ain't bout shit.
FUCKBOYquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bankhangen en vroeg naar bed, morgen werken
Omgawdquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bankhangen en vroeg naar bed, morgen werken
Ik moet toch watquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Omgawd
Jij altijd met je vroeg naar bed
Is toch mooi man. Belated Halloween en zo?!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik moet toch wat
Anders sta ik daar morgen als een zombie
Heb jij nog grootse plannen dan
Ohquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is toch mooi man. Belated Halloween en zo?!
En neen
Oeh nais. Welke koekjens?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Ik ga zondag wel koekjes bakken tho
Chocolate chipquote:
Waar mag ik ze naar toe sturen?quote:
Enschede. Brengen mag ook uiteraard.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waar mag ik ze naar toe sturen?
Ik leg ze wel bij het FC Twente stadion ok?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Enschede. Brengen mag ook uiteraard.
Oh das niet zo ver, das goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik leg ze wel bij het FC Twente stadion ok?
Goeie keus brah. Ga halen dannnnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:01 schreef DrNick het volgende:
De eieren zijn op en ik wilde wentelteefjes maken
neem ook ff wat voor mij meequote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ook, dus ik ga zo naar de super.
Als je 't op komt halen vind ik het prima.quote:
yoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als je 't op komt halen vind ik het prima.
Waar?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:04 schreef Lt.Surge het volgende:
Iemand zin in een mini-meet ergens aankomende week?
Ligt er aan wie eventueel op komt dagen, kunnen we dan wel beetje afstemmen ja toch.quote:
Mijn vakantie zit er vanaf morgen opquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Bijna iedereen heeft vakantie en zo dus ja.
Whut? :'Dquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn vakantie zit er vanaf morgen op
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn vakantie zit er vanaf maandag op
Nah, moet ik naar buiten enzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goeie keus brah. Ga halen dannnn
Ja mijne ook vanaf maandag maar morgen is het weer weekend dus ik vind dat vandaag de laatste dag van vakantie isquote:
Porkie heeft geen tijdquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:09 schreef Lt.Surge het volgende:
Ja dan zit ik straks alleen met Porkie!
DAN ZIT IK ALLEENquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Porkie heeft geen tijd
Herkansingen na de vakantie enzo
Ga naar de dames van lichte zedenquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga naar de dames van lichte zeden
Ew. Vieze dingen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga naar de dames van lichte zeden
Waarschijnlijk wel jaquote:
Volgens mij valt m'n pener er af voor die er überhaupt in zit.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Volgens mij valt m'n pener er af voor die er überhaupt in zit.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Eigenlijk zouden ze er een metertje bij moeten hebben *** personen gingen u voor
Gewoon een uitgebreide beschrijving van de snol bij hangenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
![]()
Kunt ze alleen geen sterren-rating meer geven
Snel, sleep haar bij haar oren naar de SCquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon een uitgebreide beschrijving van de snol bij hangen
Bouwjaar, geboorteplaats, prijs, aantal vorige gebruikers etc
En specialiteiten uiteraard!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon een uitgebreide beschrijving van de snol bij hangen
Bouwjaar, geboorteplaats, prijs, aantal vorige gebruikers etc
Durf ik nietquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Snel, sleep haar bij haar oren naar de SC
Onder het kopje ''opties'''quote:
Mevrouw heeft 16 verschillende ziekten. 14 hebben we nog niet kunnen identificeren.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mevrouw heeft 16 verschillende ziekten. 14 hebben we nog niet kunnen identificeren.
Ja hallo, ik kan niet in 40 minuten daar komen he.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Skoel, 3 uur te Rotterdam. Zie je daar.
Niet vandaag hequote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja hallo, ik kan niet in 40 minuten daar komen he.
Oh ok. Dan is het goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niet vandaag he
Ik doe er ook 1.40 over.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:22 schreef Lt.Surge het volgende:
Om Nickj0n te vinden hoef ik alleen te kijken naar de enige blanke op 't station.
Ik hoop het. En dan ''8 Roma supporters hebben een boete gekregen van bij elkaar wel 600 euro!''quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zou Rotterdam ook in puin liggen als de AS Roma supporters op bezoek komen?
Een weekend.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh ok. Dan is het goed.
Wanneer wel brah
Paar uur reizen ofzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik woon in nimma is helemaal andere kant man
Ik heb even de post voor je gefixtquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik hoop het. En dan ''8 Roma supporters hebben een boete gekregen van bij elkaar wel 450 euro!''
Ik welquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dan heb ik toch geen vrij reizen mang
Denken dat er gesproken wordt op een meetquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:24 schreef Fylax het volgende:
hoe stel je je eigenlijk voor op een meet?
"Hoi ik ben Fylax en ik heet Nick"?
Je hebt toch niet twee namen gekkie.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:24 schreef Fylax het volgende:
Geen idee!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:24 schreef Fylax het volgende:
Geen idee, ik loop meestal ergens binnen en dan wordt er "Zwabber!" geroepen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:24 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee, ik loop meestal ergens binnen en dan wordt er "Zwabber!" geroepen.
Ook als ik ze nog niet ken.
Heb geen mobiel abo!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gewoon autistisch in een hoekje mobiel gaan staan FOK!ken
Nou gezellig hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Niemand hoeft te weten wie ik ben of hoe ik er uit zie, dus daarom kom ik niet op meets![]()
quote:
LBquote:
"yo motherfuckers, LB in the house"quote:
Aight, genoteerd. Dus geen echte naam gegeven?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"yo motherfuckers, LB in the house"
Vertrouw niemandquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight, genoteerd. Dus geen echte naam gegeven?
Allemaal reptielmensen enzoquote:
Stel je voor dat Nick je gaat stalken, moet je niet hebbenquote:
IDK, met wie moet ik praten dan?quote:
Daar gaat het niet om.quote:
Dat zou toch akelig zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stel je voor dat Nick je gaat stalken, moet je niet hebben
Elke keer die grijns zien op de hoek van de straatquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stel je voor dat Nick je gaat stalken, moet je niet hebben
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Elke keer die grijns zien op de hoek van de straat
Die verrekijker in dat bosje tegenover je crib, niet prettigquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Elke keer die grijns zien op de hoek van de straat
Kloptquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij weet iedereen hier wel mn naam
Dat zorgt juist voor opwindingquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die verrekijker in dat bosje tegenover je crib, niet prettig
Onjuist, ik ben 'm vergeten.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:35 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:35 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:
Ik zorg altijd dat ik een fapje pleeg als mijn lekkere buurvrouw naar mij ligt te glurenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat zorgt juist voor opwindingLekker m'n muscles flexen voor 't raam en zo
Waarom niet naar haar gaan dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zorg altijd dat ik een fapje pleeg als mijn lekkere buurvrouw naar mij ligt te gluren
jupquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Omdat haar man/vriend op dat moment thuis isquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom niet naar haar gaan dan?
Yooooquote:
Niet weten dat het Rita Verdonk isquote:
Boeienquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omdat haar man/vriend op dat moment thuis is
Doe eens noodles voor mij halen danquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:39 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh ja, ik moet naar de super.
Ik heb honger, maar zit zo lekker in m'n PJ's
kindjes in Afrika hebben honger, jij hebt trek.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:39 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga niet naar de tokoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Doe eens noodles voor mij halen dan
Ohquote:
Nee, ik heb honger. Die kindjes in Afrika stellen zich aan, en zijn smerig.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
kindjes in Afrika hebben honger, jij hebt trek.
quote:
LB is niet smerigquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, ik heb honger. Die kindjes in Afrika stellen zich aan, en zijn smerig.
quote:
Graag in het topic zelf janken en niet hierquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Graag in het topic zelf janken en niet hier
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Doe eens noodles voor mij halen dan
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:39 schreef Lt.Surge het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Niet weten dat het Rita Verdonk is
En ditquote:
Wat doe jequote:
Neenquote:
quote:
I knowquote:
¤450quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoeveel zou Herman per jaar opgestreken hebben?
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat je linkertiet groter is? Dat geeft niet hoor, dat hebben zoveel.
Fantastisch welquote:
Fokker doe normaalquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of je rechtertiet kleiner, dat kan ook nog.
Uh tijd en moneyquote:
Zet je 'm toch omquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik had beter die weekend vrij abonnement moeten nemen, al 50 Eu afgeschreven door het reizen
Verhuur je hem dan niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Straks moet LB haar kontje nog achter het station gaan verkopen om terug naar huis te kunnen
Gebruik hem doordeweeks ook. Maar doelde op de 30 eu per maand abonnementquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Straks moet LB haar kontje nog achter het station gaan verkopen om terug naar huis te kunnen
Ah, daar heb ik geen ervaring meequote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gebruik hem doordeweeks ook. Maar doelde op de 30 eu per maand abonnement
Ik denk dat je bij het juiste bedrag ook wel een abbo'tje af kan sluitenquote:
*aboquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij het juiste bedrag ook wel een abbo'tje af kan sluiten
Onbeperkt reizen in het weekend met de NS voor 30 eu per maand. Was een aanbiedingquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik geen ervaring mee
#yoloquote:
Ah. Niet meer geldig nu?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Onbeperkt reizen in het weekend met de NS voor 30 eu per maand. Was een aanbieding
Waarom heb je je zolderkamer dan niet dichtgemetseldquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:54 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga de buitenwereld trotseren.
#RIPSURGE
Sterkte mangquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:54 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga de buitenwereld trotseren.
#RIPSURGE
Vaak een terechte klachtquote:
Kut bejaarden die denken dat ze het gangpad ownen. Tyf op man.quote:
Supermarkt zit maximaal 50m hier vandaan.quote:
Das makkelijk, die bij mij toch zeker 100mquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Supermarkt zit maximaal 50m hier vandaan.
Dayum. Dat is wel zuurquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Das makkelijk, die bij mij toch zeker 100m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |