abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149856904
Hallo allemaal,
Ik heb me hier even aangemeld omdat ik nood aan heb aan een neutrale mening, in mijn omgeving is er niemand neutraal genoeg waarmee ik kan babbelen.. Ik moest echt mijn verhaal even kwijt.. Misschien is er wel iemand die de situatie herkent en me raad kan geven..

Ik ben 22 jaar oud en ik had een relatie met een jongen T. Hij was mijn eerste vriend, heel veel gedeeld samen.. allemaal heel fijn tot hij de relatie van 6jaar(!) 4 maand geleden beeindigde. Hij had problemen met zichzelf en wist niet meer wat hij wou. Het was de laatste maanden wat minder maar ik was er kapot van.. Hij was mijn held.

Mijn beste vriend K. heeft er toen eigenlijk wat voor gezorgd dat ik uit die put ben geraakt en me deed buiten komen. Na een paar maanden kuste deze jongen me en zei dat hij gevoelens voor me had. Ik had niets te verliezen en ondertussen ben ik samen met deze jongen. Deze jongen heeft alles wat ik vroeger wou (samenwonen, wil ook een kindje naar de toekomst) maar wat T. toen niet wou.. Het deed nog heel veel pijn maar ik kon het wel ergens aanvaarden dat T. niet meer verder met me wou en was dankbaar voor de momenten die ik had met hem.

Na een tijdje begon T. terug contact te zoeken.. Hij wil me terug en zegt dat hij veranderd is en nu zeker weet dat hij mij wil, hij veranderd is..(hij gaat ook naar psycholoog enz) Het ding is.. Ik weet het echt niet meer.. Ik hou enorm veel van hem maar ik ben gekwetst, kan vertrouwen terugkomen? Ik heb hem ook de kans gegeven om met me te babbelen aangezien we de laatste keer (toen hij het gedaan maaktte) niet echt gesproken hadden met elkaar..
Ik voel me mentaal meer 'veilig' bij mijn huidige vriend maar fysiek ben ik niet echt aangetrokken tot hem. Ik heb dan ook seks gehad wanneer ik met T. (mijn ex vriend) afgesproken had.

Mijn huidige vriend K. heeft alles waar ik van droomde (droomkarakter, appartement, zelfde dromen).. Ik weet bij deze jongen ook dat hij me echt wilt en van me houd.. alleen het fysieke verlangen ontbreekt langs mijn kant wat ik dus heel erg mis.. Naar mijn vorige vriend verlang ik wel.. Hij doet iets met me wanneer hij naar me kijkt, .. maar bij hem weet ik niet of hij het meent, ik een toekomst met hem heb. Mijn familie heeft het ook meer voor mijn huidige / nieuwe vriend wat het er ook niet makkelijker op maakt.

Iemand die me raad kan geven hoe ik een verstandige keuze kan maken want ik weet het zelf echt niet meer.. Ik word er gek van.

Bedankt al.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2015 20:21:07 ]
  vrijdag 20 februari 2015 @ 14:25:01 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_149857103
Iemand die mij na 6 jaar afdankt omdat hij persoonlijke problemen had wat mij betreft niet terug hoeven komen. Maar dat is slechts mijn mening. Als je huidige vriend je alles kan bieden behalve fysiek, waarom dan teruggaan naar iemand die geestelijk instabiel is?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_149857257
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 14:18 schreef .Ocean het volgende:
Ik voel me mentaal meer 'veilig' bij mijn huidige vriend maar fysiek ben ik niet echt aangetrokken tot hem. Ik heb dan ook seks gehad wanneer ik met T. (mijn ex vriend) afgesproken had.

Ik hoop dat je een SOA eraan hebt overgehouden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149857323
Seks gehad met je ex terwijl je in relatie was met K? Ga maar lekker terug naar je ex, je huidige vriend verdient beter. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dit. :)
★★★
  vrijdag 20 februari 2015 @ 14:32:46 #5
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149857340
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dit en
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 14:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Seks gehad met je ex terwijl je in relatie was met K? Ga maar lekker terug naar je ex, je huidige vriend verdient beter. :)

Dit

Niks meer aan doen, slotje
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149857359
Mijn advies is om ten eerste met beide mannen even een tijdje te kappen. T. was je eerste vriend en daar ben je binnen vier maanden echt nog niet overheen, zeker niet na een relatie van zes jaar. Ook is K. een rebound relatie aangezien je zelf zegt dat je nog niet over je ex heen bent.

Zo snel mogelijk kappen met K. want wat je houdt jezelf en vooral hem voor de gek. Ook GEEN contact meer met T. om nog eens goed na te denken over jullie relatie. Zelf denk ik dat het beter is om beide je eigen weg in te gaan aangezien het eerder dus ook niet lukte. Ex = ex.

Conclusie: move on.
pi_149857519
Doe nou niet alsof je huidige vriend een kans heeft. :').

Heb je je huidige vriend eigenlijk al verteld dat je bent vreemdgegaan? En dan praten oer 'vertrouwen'. :').
pi_149857639
Wat een struggles al op 22-jarige leeftijd, toen ik zo oud was had ik nog nooit een vrouw aangeraakt 8-)
٩๏̯͡๏)۶
pi_149857774
Stoppen met beide, je ex heeft niet dezelfde toekomst plannen dus dat gaat niet werken en je vriend verdiend beter dan een vriendin die met haar ex in bed duikt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 20 februari 2015 @ 14:50:05 #10
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_149857932
Christus je hebt al lang je keuze gemaakt man. :') Ga gewoon naar je ex waar je overduidelijk niet overheen bent. Die gozer die je nu gebruikt kan wel beter krijgen dan zo'n misselijke 'vriendin' die anderen naait achter zijn rug om.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 februari 2015 @ 14:52:11 #11
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_149858002
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 14:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Christus je hebt al lang je keuze gemaakt man. :') Ga gewoon naar je ex waar je overduidelijk niet overheen bent. Die gozer die je nu gebruikt kan wel beter krijgen dan zo'n misselijke 'vriendin' die anderen naait achter zijn rug om.
Dat. Als je graag je benen spreidt voor je 'ex' dan weet je het voor jezelf al.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 20 februari 2015 @ 14:56:25 #12
358523 IkStampOpTacos
pi_149858132
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 14:52 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat. Als je graag je benen spreidt voor je 'ex' dan weet je het voor jezelf al.
Echt he. "Oh mijn huidige vriend heeft alles" en dan hup direct met de beentjes wijd zodra de ex om de deur komt kijken. :')
-
pi_149858146
- Nee. -

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2015 14:59:53 ]
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 februari 2015 @ 14:58:17 #14
Brabo Bastard
pi_149858182
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 14:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Echt he. "Oh mijn huidige vriend heeft alles" en dan hup direct met de beentjes wijd zodra de ex om de deur komt kijken. :')
Dat ja. Als ze het goed aanpakt kan ze er nog geld mee verdienen ook.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_149858274
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 14:58 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Beetje doorwerken. Dan kan ze eindelijk ze haar droom verwezelijken. Een appartement!
:]
pi_149858390
Je bent 4 maanden met je rebound en hebt het over kinderen? En dan ga je vreemd? Ik denk dat je beter single blijft
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 februari 2015 @ 15:06:08 #17
Brabo Bastard
pi_149858408
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 15:01 schreef wootahH het volgende:

[..]

Beetje doorwerken. Dan kan ze eindelijk ze haar droom verwezelijken. Een appartement!
Wijdbeensestraat 69.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_149858678
Je praat zo leuk over ''vertrouwen'', maar ondertussen lig je wel met je ex te wippen zonder dat aan je huidige vriend te vertellen? Je beseft vast wel hoe raar dat klinkt.

Maar serieus...ik zou weg gaan bij je huidige vriend (wel eerlijk zijn waarom! - inclusief het vreemdgaan - anders ben je helemaal kansloos) want hij verdient beter. Ren dan niet meteen terug naar je ex (al weten we hier allemaal dat je dat al lang besloten hebt), maar gun jezelf een paar maanden rust, zonder relatie. Zoek uit wat jij zoekt in een relatie en zorg er voor dat je het contact met je ex dropt. Moeilijk, maar je komt nooit over hem heen als je nog in contact met hem staat. Of ga terug naar je ex, zodat hij je over een tijdje weer kan kwetsen. Het is niet voor niets dat hij je ''ex'' is. Als een relatie zo ongelooflijk goed en mooi was, dan waren jullie nog bij elkaar geweest.
pi_149858753
Ik wilde een grappige reactie doen maar ik kwam niet door je lap tekst heen dus ik kan ook niet echt inhaken ofzo.
pi_149859193
quote:
Ik had niets te verliezen en ondertussen ben ik samen met deze jongen.
Ohja, mooie redenering.
quote:
Ik heb dan ook seks gehad wanneer ik met T. (mijn ex vriend) afgesproken had.
Ik zou het sowieso eerst maar eens uitmaken met die K., dat lijkt me voor jullie beiden beter. Kan je met T. doen wat je wil.

Besef je je wel dat je ook zonder relatie kunt? Zeker na zo'n lange relatie is dat nog best logisch ook. 'niets te verliezen hebben' lijkt me een volslagen idioot argument voor een relatie.
pi_149859769
Die hoertjes van tegenwoordig :')
pi_149860669
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 15:26 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ohja, mooie redenering.

[..]

Ik zou het sowieso eerst maar eens uitmaken met die K., dat lijkt me voor jullie beiden beter. Kan je met T. doen wat je wil.

Besef je je wel dat je ook zonder relatie kunt? Zeker na zo'n lange relatie is dat nog best logisch ook. 'niets te verliezen hebben' lijkt me een volslagen idioot argument voor een relatie.
:Y :Y :Y
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:19:58 #23
358523 IkStampOpTacos
pi_149860916
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 14:58 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:D _O-
-
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:24:24 #24
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_149861069
Je gaat wel erg snel verder na een relatie van 6 jaar zeg.

En het enthousiasme springt er nou niet bepaald vanaf als je het over je huidige vriend hebt. Ik mag hopen voor hem dat je niet met hem aan kinderen begint want dat zal een recept voor mislukking zijn. Beter nog trek je gelijk de stekker eruit, al denk ik niet dat je dat je zo zelfstandig bent dat je dat aandurft.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:32:27 #25
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_149861297
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 15:26 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ohja, mooie redenering.

[..]

Als TS ook maar iets van respect heeft voor K dan gunt ze hem een ander. Hij verdient in ieder geval beter.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')