Hallo allemaal,
Ik heb me hier even aangemeld omdat ik nood aan heb aan een neutrale mening, in mijn omgeving is er niemand neutraal genoeg waarmee ik kan babbelen.. Ik moest echt mijn verhaal even kwijt.. Misschien is er wel iemand die de situatie herkent en me raad kan geven..
Ik ben 22 jaar oud en ik had een relatie met een jongen T. Hij was mijn eerste vriend, heel veel gedeeld samen.. allemaal heel fijn tot hij de relatie van 6jaar(!) 4 maand geleden beeindigde. Hij had problemen met zichzelf en wist niet meer wat hij wou. Het was de laatste maanden wat minder maar ik was er kapot van.. Hij was mijn held.
Mijn beste vriend K. heeft er toen eigenlijk wat voor gezorgd dat ik uit die put ben geraakt en me deed buiten komen. Na een paar maanden kuste deze jongen me en zei dat hij gevoelens voor me had. Ik had niets te verliezen en ondertussen ben ik samen met deze jongen. Deze jongen heeft alles wat ik vroeger wou (samenwonen, wil ook een kindje naar de toekomst) maar wat T. toen niet wou.. Het deed nog heel veel pijn maar ik kon het wel ergens aanvaarden dat T. niet meer verder met me wou en was dankbaar voor de momenten die ik had met hem.
Na een tijdje begon T. terug contact te zoeken.. Hij wil me terug en zegt dat hij veranderd is en nu zeker weet dat hij mij wil, hij veranderd is..(hij gaat ook naar psycholoog enz) Het ding is.. Ik weet het echt niet meer.. Ik hou enorm veel van hem maar ik ben gekwetst, kan vertrouwen terugkomen? Ik heb hem ook de kans gegeven om met me te babbelen aangezien we de laatste keer (toen hij het gedaan maaktte) niet echt gesproken hadden met elkaar..
Ik voel me mentaal meer 'veilig' bij mijn huidige vriend maar fysiek ben ik niet echt aangetrokken tot hem. Ik heb dan ook seks gehad wanneer ik met T. (mijn ex vriend) afgesproken had.
Mijn huidige vriend K. heeft alles waar ik van droomde (droomkarakter, appartement, zelfde dromen).. Ik weet bij deze jongen ook dat hij me echt wilt en van me houd.. alleen het fysieke verlangen ontbreekt langs mijn kant wat ik dus heel erg mis.. Naar mijn vorige vriend verlang ik wel.. Hij doet iets met me wanneer hij naar me kijkt, .. maar bij hem weet ik niet of hij het meent, ik een toekomst met hem heb. Mijn familie heeft het ook meer voor mijn huidige / nieuwe vriend wat het er ook niet makkelijker op maakt.
Iemand die me raad kan geven hoe ik een verstandige keuze kan maken want ik weet het zelf echt niet meer.. Ik word er gek van.
Bedankt al.
[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2015 20:21:07 ]