Ik hoop dat je een SOA eraan hebt overgehouden.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:18 schreef .Ocean het volgende:
Ik voel me mentaal meer 'veilig' bij mijn huidige vriend maar fysiek ben ik niet echt aangetrokken tot hem. Ik heb dan ook seks gehad wanneer ik met T. (mijn ex vriend) afgesproken had.
Dit.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een SOA eraan hebt overgehouden.
Dit enquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een SOA eraan hebt overgehouden.
Ditquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Seks gehad met je ex terwijl je in relatie was met K? Ga maar lekker terug naar je ex, je huidige vriend verdient beter.
Dat. Als je graag je benen spreidt voor je 'ex' dan weet je het voor jezelf al.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Christus je hebt al lang je keuze gemaakt man.Ga gewoon naar je ex waar je overduidelijk niet overheen bent. Die gozer die je nu gebruikt kan wel beter krijgen dan zo'n misselijke 'vriendin' die anderen naait achter zijn rug om.
Echt he. "Oh mijn huidige vriend heeft alles" en dan hup direct met de beentjes wijd zodra de ex om de deur komt kijken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat. Als je graag je benen spreidt voor je 'ex' dan weet je het voor jezelf al.
Dat ja. Als ze het goed aanpakt kan ze er nog geld mee verdienen ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Echt he. "Oh mijn huidige vriend heeft alles" en dan hup direct met de beentjes wijd zodra de ex om de deur komt kijken.
Beetje doorwerken. Dan kan ze eindelijk ze haar droom verwezelijken. Een appartement!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ja. Als ze het goed aanpakt kan ze er nog geld mee verdienen ook.
Wijdbeensestraat 69.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:01 schreef wootahH het volgende:
[..]
Beetje doorwerken. Dan kan ze eindelijk ze haar droom verwezelijken. Een appartement!
Ohja, mooie redenering.quote:Ik had niets te verliezen en ondertussen ben ik samen met deze jongen.
Ik zou het sowieso eerst maar eens uitmaken met die K., dat lijkt me voor jullie beiden beter. Kan je met T. doen wat je wil.quote:Ik heb dan ook seks gehad wanneer ik met T. (mijn ex vriend) afgesproken had.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:26 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ohja, mooie redenering.
[..]
Ik zou het sowieso eerst maar eens uitmaken met die K., dat lijkt me voor jullie beiden beter. Kan je met T. doen wat je wil.
Besef je je wel dat je ook zonder relatie kunt? Zeker na zo'n lange relatie is dat nog best logisch ook. 'niets te verliezen hebben' lijkt me een volslagen idioot argument voor een relatie.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ja. Als ze het goed aanpakt kan ze er nog geld mee verdienen ook.
Als TS ook maar iets van respect heeft voor K dan gunt ze hem een ander. Hij verdient in ieder geval beter.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:26 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ohja, mooie redenering.
[..]
Ik zou het sowieso eerst maar eens uitmaken met die K., dat lijkt me voor jullie beiden beter. Kan je met T. doen wat je wil.
Besef je je wel dat je ook zonder relatie kunt? Zeker na zo'n lange relatie is dat nog best logisch ook. 'niets te verliezen hebben' lijkt me een volslagen idioot argument voor een relatie.
Beetje snel om na zoiets dan met een ander in een zogenaamd serieuze relatie te stappen....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:18 schreef .Ocean het volgende:
Ik ben 22 jaar oud en ik had een relatie met een jongen T. Hij was mijn eerste vriend, heel veel gedeeld samen.. allemaal heel fijn tot hij de relatie van 6jaar(!) 4 maand geleden beeindigde. Hij had problemen met zichzelf en wist niet meer wat hij wou. Het was de laatste maanden wat minder maar ik was er kapot van.. Hij was mijn held.
Goede timing van die kerel, jou lekker de tijd gunnen om bij te komen enzo en dan hop d'r op! Klinkt nobel, maar is dit niet stiekem een beetje opportunistische actie van hem? Je klinkt geenszins toe aan iets nieuws qua verwerking en je laat je dit aanleunen om de verkeerde redenen.quote:Mijn beste vriend K. heeft er toen eigenlijk wat voor gezorgd dat ik uit die put ben geraakt en me deed buiten komen. Na een paar maanden kuste deze jongen me en zei dat hij gevoelens voor me had.
Kijk, dit is nou een zo'n verkeerde reden. En je bent niet echt samen met deze jongen.quote:Ik had niets te verliezen en ondertussen ben ik samen met deze jongen.
Wat je vroeger wou, verleden tijd en niks over liefde voor K., maar puur over je toekomstbeeld waar hij toevallig niet in zou mis staan. Maar je T. voert hier gek genoeg de boventoon.quote:Deze jongen heeft alles wat ik vroeger wou (samenwonen, wil ook een kindje naar de toekomst) maar wat T. toen niet wou.. Het deed nog heel veel pijn maar ik kon het wel ergens aanvaarden dat T. niet meer verder met me wou en was dankbaar voor de momenten die ik had met hem.
Je weet wat je wil en je gaat toch wel voor de bijl. Pro-tip, kijk niet naar wat hij zegt, maar naar wat hij doet. Alleen zo kun je concreet merken of hij daadwerkelijk aan het veranderen is. Echt veranderd lijkt me een wat te vroege constatering, maar je bent zo gek op hem dat je daar toch niet op gaat wachten.quote:Na een tijdje begon T. terug contact te zoeken.. Hij wil me terug en zegt dat hij veranderd is en nu zeker weet dat hij mij wil, hij veranderd is..(hij gaat ook naar psycholoog enz) Het ding is.. Ik weet het echt niet meer..
In de 1e maanden hoor je de pannen van het dak te neuken, dus we kunnen nu wel veilig vaststellen dat je K. gebruikt als troost en ter bevestiging. Get the fuck out, zeker als je ook nog eens respectloos vreemd ligt te gaan met je ex waar je je mentaal niet eens veilig bij voelt.quote:Ik hou enorm veel van hem maar ik ben gekwetst, kan vertrouwen terugkomen? Ik heb hem ook de kans gegeven om met me te babbelen aangezien we de laatste keer (toen hij het gedaan maaktte) niet echt gesproken hadden met elkaar..
Ik voel me mentaal meer 'veilig' bij mijn huidige vriend maar fysiek ben ik niet echt aangetrokken tot hem. Ik heb dan ook seks gehad wanneer ik met T. (mijn ex vriend) afgesproken had.
Daar is die verleden tijd weer en je laat het voor hem spreken dat hij gek op jou is en jouw oude toekomstbeeld ook voor zich ziet. Maar ipv te jubelen over je zogenaamde liefde klaag je over gebrek aan aantrekkingskracht, dus je gebruikt hem. Kap daar mee, nu.quote:Mijn huidige vriend K. heeft alles waar ik van droomde (droomkarakter, appartement, zelfde dromen).. Ik weet bij deze jongen ook dat hij me echt wilt en van me houd.. alleen het fysieke verlangen ontbreekt langs mijn kant wat ik dus heel erg mis..
Je praat in verleden tijd over je eens zo gewilde toekomstbeeld en het maakt je geen fuck uit als er geneukt kan worden, dus die twijfels zijn een beetje bullshit hè. Ga eens praten over hoe en wat ipv te neuken en kijk naar wat hij doet, niet alleen wat hij zegt.quote:Naar mijn vorige vriend verlang ik wel.. Hij doet iets met me wanneer hij naar me kijkt, .. maar bij hem weet ik niet of hij het meent, ik een toekomst met hem heb.
Tuurlijk, haal je familie er ook even bij joh, dan hoef je niet zelf te beslissen ofzo...quote:Mijn familie heeft het ook meer voor mijn huidige / nieuwe vriend wat het er ook niet makkelijker op maakt.
Dit was ook allemaal wel heel neutraal natuurlijk.quote:
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:18 schreef .Ocean het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb me hier even aangemeld omdat ik nood aan heb aan een neutrale mening, in mijn omgeving is er niemand neutraal genoeg waarmee ik kan babbelen.. Ik moest echt mijn verhaal even kwijt.. Misschien is er wel iemand die de situatie herkent en me raad kan geven..
Ik ben 22 jaar oud en ik had een relatie met een jongen T. Hij was mijn eerste vriend, heel veel gedeeld samen.. allemaal heel fijn tot hij de relatie van 6jaar(!) 4 maand geleden beeindigde. Hij had problemen met zichzelf en wist niet meer wat hij wou. Het was de laatste maanden wat minder maar ik was er kapot van.. Hij was mijn held.
Mijn beste vriend K. heeft er toen eigenlijk wat voor gezorgd dat ik uit die put ben geraakt en me deed buiten komen. Na een paar maanden kuste deze jongen me en zei dat hij gevoelens voor me had. Ik had niets te verliezen en ondertussen ben ik samen met deze jongen. Deze jongen heeft alles wat ik vroeger wou (samenwonen, wil ook een kindje naar de toekomst) maar wat T. toen niet wou.. Het deed nog heel veel pijn maar ik kon het wel ergens aanvaarden dat T. niet meer verder met me wou en was dankbaar voor de momenten die ik had met hem.
Na een tijdje begon T. terug contact te zoeken.. Hij wil me terug en zegt dat hij veranderd is en nu zeker weet dat hij mij wil, hij veranderd is..(hij gaat ook naar psycholoog enz) Het ding is.. Ik weet het echt niet meer.. Ik hou enorm veel van hem maar ik ben gekwetst, kan vertrouwen terugkomen? Ik heb hem ook de kans gegeven om met me te babbelen aangezien we de laatste keer (toen hij het gedaan maaktte) niet echt gesproken hadden met elkaar..
Mijn huidige vriend K. heeft alles waar ik van droomde (droomkarakter, appartement, zelfde dromen).. Ik weet bij deze jongen ook dat hij me echt wilt en van me houd.. alleen het fysieke verlangen ontbreekt langs mijn kant wat ik dus heel erg mis.. Naar mijn vorige vriend verlang ik wel.. Hij doet iets met me wanneer hij naar me kijkt, .. maar bij hem weet ik niet of hij het meent, ik een toekomst met hem heb. Mijn familie heeft het ook meer voor mijn huidige / nieuwe vriend wat het er ook niet makkelijker op maakt.
Iemand die me raad kan geven hoe ik een verstandige keuze kan maken want ik weet het zelf echt niet meer.. Ik word er gek van.
Bedankt al.
Niet verder gelezen na deze zin. Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Seks gehad met je ex terwijl je in relatie was met K? Ga maar lekker terug naar je ex, je huidige vriend verdient beter.
Zelfs de ex verdient beter...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet verder gelezen na deze zin. Helemaal mee eens.
Iedereen in je omgeving vind dus dat je niet moet zeuren en je bij je huidige vriend moet blijven. Je zoekt nu iemand die zegt dat je best weer kunt zoeken met je ex.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:18 schreef .Ocean het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb me hier even aangemeld omdat ik nood aan heb aan een neutrale mening, in mijn omgeving is er niemand neutraal genoeg waarmee ik kan babbelen.. Ik moest echt mijn verhaal even kwijt.. Misschien is er wel iemand die de situatie herkent en me raad kan geven..
quote:Op zondag 22 februari 2015 22:50 schreef Pierson87 het volgende:
wat een nare reacties, zeg
je moet gewoon je kut volgen, ts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |