Onzinquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:01 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
is mooier dan die lelijke heks van je
Feestje met stugge Oostblokkers die niet gekomen zijn om te voetballenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat een rust hier
Iedereen kijkt Ajax - Legia Warchau natuurlijk
Duur spulquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:34 schreef Monopoly het volgende:
Poepend FOK!ken op mijn nieuwe iPhone
Ik hoop dat hij in de wc valt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:34 schreef Monopoly het volgende:
Poepend FOK!ken op mijn nieuwe iPhone
Zondag misschienquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Neger volgende keer wel ff voor de wedstrijd pils vatten he.
DO ET faggot.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
MisschienIk kan mee namelijk.
Wat doe jij met een .gif van mijn zusjequote:
Als dat jouw zus was, dan deed jij aan incestquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat doe jij met een .gif van mijn zusje
Guilty as chargedquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als dat jouw zus was, dan deed jij aan incest
Kapsones flikker.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wat heb ik deze man ooit aangedaan
Mwa ik sluit nog niets uit, maar lijkt idd niet de goede kant op te gaanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
zenit echt saaie ploeg FL
maar denk niet dat jullie stunten daar in rusland
Is daar gelukkig niet zo koud op moment.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mwa ik sluit nog niets uit, maar lijkt idd niet de goede kant op te gaan![]()
Knap van feyenoord trouwens
Als professional zou dat geen probleem moeten zijn. Beetje temperatuur.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is daar gelukkig niet zo koud op moment.
Tja, kun je zeggen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als professional zou dat geen probleem moeten zijn. Beetje temperatuur.
True, maar ze worden wel genoeg betaalt om zich aan te passen. (voor zover dat lukt).quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, kun je zeggen.
Maar een mens is gewoon gewend aan een temperatuur, dan kun je zo professional zijn als je wilt maar -20 is gewoon smerig koud als je het niet gewend bent, welk beroep je ook doet
Vieze stoker.quote:
Is onmogelijk in zo'n korte tijd. Kun je niet eisen van mensen. Net zoals mensen niet aan hoogte kunnen aanpassen in zo'n korte tijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
True, maar ze worden wel genoeg betaalt om zich aan te passen. (voor zover dat lukt).
Waarom worden voetballers eigenlijk zoveel betaald.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is onmogelijk in zo'n korte tijd. Kun je niet eisen van mensen. Net zoals mensen niet aan hoogte kunnen aanpassen in zo'n korte tijd.
Basis economie.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom worden voetballers eigenlijk zoveel betaald.
Is dat gewoon omdat het altijd al zo is geweest?
Aight! Ik ga ff darten kijken. grquote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Basis economie.
Beperkt aanbod, veel vraag.
En omdat ze het waard zijn voor een bedrijf dat een voetbalclub is.
gr.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aight! Ik ga ff darten kijken. gr
En ook nog vakantiequote:
Ben ik afgelopen weekend al geweestquote:
Iedereen is ziek ineens ofzo. Nijn en Geo en LB ook al.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ben ik afgelopen weekend al geweest
Illoemienadie, chemtrails allesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Iedereen is ziek ineens ofzo. Nijn en Geo en LB ook al.
Kan niet anders.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Illoemienadie, chemtrails alles
DDRquote:
Mijn huis ruikt naar een jongeman die al 2 weken alleen thuis zitquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:09 schreef DrNick het volgende:
Mijn kamer ruikt naar Honey I Washed The Kids
Iewquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mijn huis ruikt naar een jongeman die al 2 weken alleen thuis zit
Kan je vrouw meteen weer aan het poetsen als ze thuis komtquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mijn huis ruikt naar een jongeman die al 2 weken alleen thuis zit
Nee dat doe ik de dag ervoor wel even.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kan je vrouw meteen weer aan het poetsen als ze thuis komt
Jij agressief? Plsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
mijn zusje weet dat ik de meest agressieve user was/ben en vind dat grappig
help
gewoon je ware aard laten zien, dan weet ze dat je pussy bentquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
mijn zusje weet dat ik de meest agressieve user was/ben en vind dat grappig
help
heb er net paar tikken gegevenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
gewoon je ware aard laten zien, dan weet ze dat je pussy bent
btje zwak welquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb er net paar tikken gegeven
srs
ZWAK ZWAK WEET JE WAT ZWAK IS JOU MODERATIE IS ZWAK PIKKIE OPPASSEN IK HEB GOONZ EVERYWHERE IK NAK JEquote:
Knaks zijn beter.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ZWAK ZWAK WEET JE WAT ZWAK IS JOU MODERATIE IS ZWAK PIKKIE OPPASSEN IK HEB GOONZ EVERYWHERE IK NAK JE
Crewbash, tot over 48 uurquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ZWAK ZWAK WEET JE WAT ZWAK IS JOU MODERATIE IS ZWAK PIKKIE OPPASSEN IK HEB GOONZ EVERYWHERE IK NAK JE
Crewbash, banquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wat is een fuckboy danquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
IK BEN BETER
[..]
FUCKBOY
[..]
BITCHNIGGA
Juist jaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
IK BEN BETER
[..]
FUCKBOY
[..]
BITCHNIGGA
Bankhangen en vroeg naar bed, morgen werkenquote:
Niets is minder waar.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mietje, pussy etc
A person who is a weak ass pussy
that ain't bout shit.
FUCKBOYquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bankhangen en vroeg naar bed, morgen werken
Omgawdquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bankhangen en vroeg naar bed, morgen werken
Ik moet toch watquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Omgawd
Jij altijd met je vroeg naar bed
Is toch mooi man. Belated Halloween en zo?!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik moet toch wat
Anders sta ik daar morgen als een zombie
Heb jij nog grootse plannen dan
Ohquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is toch mooi man. Belated Halloween en zo?!
En neen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |