Danny Blind?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:36 schreef PizzaGeit het volgende:
Zijn er serieus mensen die Blind beter vinden dan Clasie?
watquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
uote][ afbeelding ] Op donderdag 19 februari 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blind is ook beter dan Clasie. Maar daar komt nog wel verandering in.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:36 schreef PizzaGeit het volgende:
Meen je dit?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:36 schreef Collide het volgende:
[..]
Blind is ook beter dan Clasie. Maar daar komt nog wel verandering in.
Louis had even dat idee.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:36 schreef PizzaGeit het volgende:
Niets mis meequote:Op donderdag 19 februari 2015 20:36 schreef Kopsterk het volgende:
Ik moet iets bekennen. Ik keek vroeger ook WIDM.
WIDM? Wat is dat man?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:37 schreef KingRoland het volgende:
WIDM, rot op man stelletje gayboys
wat is widm?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:37 schreef KingRoland het volgende:
WIDM, rot op man stelletje gayboys
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:36 schreef PizzaGeit het volgende:
Jennifer Hoffman is lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook nooit gekeken.
Boos.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:39 schreef hafcfan het volgende:
Napoli moet 2e worden. Inter de EL winnen en zo het CL ticket krijgen van Roma. Dat zal ze leren.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)79Xp2XFnBmjCYUtc9PP0
bron = ggmm?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef KingRoland het volgende:
Alle seizoenen incl. het huidig seizoen van Wie Is De Mol waren echt waardeloos heb ik uit betrouwbare bron vernomen. Alleen gayboys kijken naar die serie dus spot maar goed wie naar die rotzooi kijkt in dat livetopic.
Of zit die commentator er weer eens falikant naast?quote:
Danny draait Arias dolquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer komt er eens een tool dat we vines rechtstreeks kunnen afspelen hier?
Danny
Vooraf nog de mensen op scherp genoteerdquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Of zit die commentator er weer eens falikant naast?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker teampje hoor.
Criscito, Garcia en Hulk op scherp voor de return
Dat wel, maar of Hulk ook degene is die de kaart kreeg bedoel ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooraf nog de mensen op scherp genoteerd
[..]
Oh, Ryazantsevquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wel, maar of Hulk ook degene is die de kaart kreeg bedoel ik.
En Garay.quote:
Klopt. Maar dit Zenit stelt heel weinig vol. Kutspelers liggen ook constant op de grond.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit hoor ik vaker bij een Nederlandse club in Europa
''ik mis weleens''quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:45 schreef Coco98 het volgende:
Depay denkt dat hij in een reclame zit.
Ja helaas verliezen wij daar tegenwoordig ook van als Nederlandse clubquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt. Maar dit Zenit stelt heel weinig vol. Kutspelers liggen ook constant op de grond.
Zonde dan, 0-1 is wel matigquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste helft sterk, tweede helft minder. Vergeten zichzelf te belonen
Eerste helft goed. Tweede helft weinig fut meer. Zenit heeft goed verdedigd.quote:
Wordt lastig in returnquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerste helft goed. Tweede helft weinig fut meer. Zenit heeft goed verdedigd.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja. Dat gaat hem niet worden.quote:
Die hangt zichzelf meteen op als hij dit vanavond terugleestquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
thatsracist.gifquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:50 schreef Isane het volgende:
Communicatie tussen Kongolo en Vermeer blijft een probleem
Dinamo Moskou all over again.quote:
Brr, herinner me daar niet aan aubquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dinamo Moskou all over again.
Zal je zien dat het volgende week ook 0-1 en verlengen en strafschoppen wordt.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:52 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord moet het toch weer doen voor NL
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zal je zien dat het volgende week ook 0-1 en verlengen en strafschoppen wordt.
Wordt het de zondag erna maar 4-0 tegen ajax want vermoeid
Feiten, Ajax gaat straks ook onderuit tegen de Polen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:53 schreef Bugno het volgende:
Feyenoord moet het toch weer doen voor NL
Kazim weer afzeikenquote:
Het woordje "weer" deed 't 'mquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:54 schreef Collide het volgende:
[..]
Feiten, Ajax gaat straks ook onderuit tegen de Polen.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:55 schreef Collide het volgende:
Gaat een prachtige wedstrijd worden volgende week.
jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Returns zijn volgende week al toch?
0-2quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:57 schreef Collide het volgende:
Voorspellingen voor volgende week in de kuip?
1-2quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:57 schreef Collide het volgende:
2-2quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:57 schreef Collide het volgende:
8-1quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:57 schreef Collide het volgende:
NECquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Mario Been.Wat een mongool zeg. Met zijn nek. Echt een tyfusmongool.
Ik voorspel 1-0 op je muilquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:57 schreef Collide het volgende:
3-0quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:57 schreef Collide het volgende:
Dat kan dus niet hequote:Op donderdag 19 februari 2015 21:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
3-0
1 keer Immers, 2 keer Kazim
geschorstquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
3-0
1 keer Immers, 2 keer Kazim
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Hoorn en Boilesen het centrum?
Derksen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Hoorn en Boilesen het centrum?
Derksen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt Johanquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Godverdomme zeg. Waar is Frank mee bezig? Schone eerst misbruiken in de spits en hem vervolgens op de bank zetten. Wat een ongelofelijke sukkel.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Schöne onrecht aangedaan? Hhahahahahahahaa
Schone was een van de belangrijkste spelers op het middenveld. Als je hem in de spits zet gaat hij inderdaad kutten. Daar heeft hij niks te zoeken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:02 schreef JanCees het volgende:
DERKSEN tjongejonge Schöne loopt elke wedstrijd te kutten
Speelt al het hele seizoen ranzig slecht.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Schone was een van de belangrijkste spelers op het middenveld. Als je hem in de spits zet gaat hij inderdaad kutten. Daar heeft hij niks te zoeken.
Bedankt Johanquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Schone was een van de belangrijkste spelers op het middenveld. Als je hem in de spits zet gaat hij inderdaad kutten. Daar heeft hij niks te zoeken.
Je bent zelf ranzig.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt al het hele seizoen ranzig slecht.
Ik kan die man niet luchten. Als ik hem voor mijn auto krijg heb ik een nieuwe bumper, motorkap, voorruit en afhankelijk van hoe ik hem raak een rechter/linker voorscherm, nodig.quote:
Ben jij Pools?quote:
Wanneer speelde Schone op het middenveld?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Makkiequote:Op donderdag 19 februari 2015 21:05 schreef MouzurX het volgende:
Je zou die namen van die polen maar moeten uitspreken.
Hij heeft altijd tussen de linies gespeeld, werd opgesteld als rechtsvoor maar zakte terug.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:05 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wanneer speelde Schone op het middenveld?
Valse tussenstand.quote:
Daar speelt wel de beste verdediger van Nederland.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:08 schreef MouzurX het volgende:
Ze speelden celtic weg, nu moeten we uitkijken.
De Vrij speelt bij Celtic?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar speelt wel de beste verdediger van Nederland.
Laat dat maar aan Sierd over.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:09 schreef KingRoland het volgende:
Doe eens aardig, anders deel ik straks koeken uit.
Neemt ie Bert mee?quote:
Bazoerquote:
ok.quote:
Lekker trommelen, jwzquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Doorgesnoven apen weer present
Ik dacht dat die allemaal in Rome zaten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Doorgesnoven apen weer present
IS komt zo ook naar Romequote:Op donderdag 19 februari 2015 21:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik dacht dat die allemaal in Rome zaten.
Zijn alweer op het vliegtuig teruggezetquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik dacht dat die allemaal in Rome zaten.
Gras is groenquote:
Immers mistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |