abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149915515
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste Nederlanders liever zouden zien dat alle moslims verdwijnen :Y
Zo sterk ook weer niet, maar ja; wat zou het probleem zijn (behalve paniek in de Aldi) als ze morgen allemaal het loodje zouden leggen? ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149915811
quote:
14s.gif Op zondag 22 februari 2015 13:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zo sterk ook weer niet, maar ja; wat zou het probleem zijn (behalve paniek in de Aldi) als ze morgen allemaal het loodje zouden leggen? ;)
Paniek in de Lidl?

Nou als alle kebabjihadisten verdwijnen moet er wel een dikmakend en stinkend alternatief komen

[ Bericht 7% gewijzigd door Dingflofbips op 22-02-2015 13:24:54 ]
pi_149915842
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 12:10 schreef Zolder het volgende:
Oh, dus hier is het topic over etnische zuivering van joden.
Welkom! Van moslims en negers mag niet ivm racisme. En we moeten toch iets
pi_149919622
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 13:19 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Paniek in de Lidl?

Nou als alle kebabjihadisten verdwijnen moet er wel een dikmakend en stinkend alternatief komen
Mexicanen ! Leuk en gezellig volk met een prima cuisine, net als de Spanjaarden die we toen binnengehaald hebben.
Racist
pi_149924816
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:12 schreef Specularium het volgende:

Europa is zo langzaamaan aan het zwichten voor islamitisch terreur ipv het probleem aanpakken.

Europa is lang geleden ook al gezwicht voor de joodse terreur. Lekker belangrijk zeg al die bangmakerij voor gelovige terroristen.
pi_149924952
quote:
3s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:19 schreef Re het volgende:
komt er daadwerkelijk meer geweld tegen joden dan tegen elke andere bevolkingsgroep voor, vraag ik me af, of zit er gewoon wat historisch recht op slachtofferschap

elke vorm van geweld of discriminatie tegen een groep is ongewenst maar termen als etnische zuivering is gewoon misbruik van de terminologie
Als percentage van de bevolking zou dat heel goed kunnen. Kopenhagen, Parijs, Toulouse, Brussel: er zijn doden gevallen op een relatief heel kleine joodse gemeenschap in Europa. Natuurlijk zijn er ook incidenten jegens de islamitische en negroide gemeenschap in Europa maar zij zijn veel omvangrijker en dus zal dat percentueel lager liggen.
pi_149925855
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:31 schreef Fisherman het volgende:

[..]

Europa is lang geleden ook al gezwicht voor de joodse terreur. Lekker belangrijk zeg al die bangmakerij voor gelovige terroristen.
Oh? Welke terreur dan?
pi_149926300
quote:

[..]

Ik ben heel benieuwd naar de onderbouwing...
pi_149926440
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 10:00 schreef Toga het volgende:

[..]

De schande alleen al, dat een bevolkingsgroep vertrekt omdat de overheid niet in staat voor hun veiligheid. Het is wat anders dan oproepen naar Australië te emigreren om van werklozen af te komen, zoals de Nederlandse regering dat aanmoedigde in de jaren 50.
Wat een flauwekulopmerking. De overheid kan van geen enkele groep mensen altijd de volledige veiligheid garanderen. Moskeeën zijn ook aangevallen, homo's worden hier en daar weggepest, in Boxtel zijn 3 carnavalsgangers het ziekenhuis ingeslagen. Strikt genomen is niemand volkomen veilig en zeker niet als je je opzichtig apart opstelt.
Er wordt gewoon een cultus gemaakt van onveilig voelen. Zie bijvoorbeeld de TT.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_149926534
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:18 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wat een flauwekulopmerking. De overheid kan van geen enkele groep mensen altijd de volledige veiligheid garanderen. Moskeeën zijn ook aangevallen, homo's worden hier en daar weggepest, in Boxtel zijn 3 carnavalsgangers het ziekenhuis ingeslagen. Strikt genomen is niemand volkomen veilig en zeker niet als je je opzichtig apart opstelt.
Er wordt gewoon een cultus gemaakt van onveilig voelen. Zie bijvoorbeeld de TT.
Gelukkig werk jij niet voor het NCVT !!!!!!! Dan hadden we ons een stuk onveiliger moeten voelen.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_149926601
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:35 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Als percentage van de bevolking zou dat heel goed kunnen. Kopenhagen, Parijs, Toulouse, Brussel: er zijn doden gevallen op een relatief heel kleine joodse gemeenschap in Europa. Natuurlijk zijn er ook incidenten jegens de islamitische en negroide gemeenschap in Europa maar zij zijn veel omvangrijker en dus zal dat percentueel lager liggen.
Dat zal best wel waar zijn, maar dat geldt voor cartoonisten dan nog veel sterker!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_149926809
quote:

[..]

Welke terreur?
pi_149926844
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:21 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Gelukkig werk jij niet voor het NCVT !!!!!!! Dan hadden we ons een stuk onveiliger moeten voelen.
Als je met "we" joden bedoelt: je gelooft toch zelf niet dat radicale islamisten het alleen of vooral op joden voorzien hebben? Het is eerder het westen dat doelwit is. Christelijk en kritisch.
Wel lijkt het er op dat joden zich makkelijk laten bang maken, zelfs de premier van Israel huilt mee.
pi_149926945
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Welke terreur?
Ze vallen de helft van hun baby's aan met messen, bij tokkies zouden we dat gedrag niet geaccepteerd hebben.
  zondag 22 februari 2015 @ 18:34:29 #35
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_149927038
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:28 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Als je met "we" joden bedoelt: je gelooft toch zelf niet dat radicale islamisten het alleen of vooral op joden voorzien hebben? Het is eerder het westen dat doelwit is. Christelijk en kritisch.
Wel lijkt het er op dat joden zich makkelijk laten bang maken, zelfs de premier van Israel huilt mee.
Dat zie je ook aan de aanslagen, cartoonisten, joden en gezagdragers (politie en militairen(GB)). Onzin dus. Daarna komt de 'rest' wel.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_149927173
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:28 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Het is en en.
Trouwens, ik ben niet bang, wel op m,n hoede, Ik kan weg wanneer ik maar wil. Maar de Christenen, en voor mijn part de politieagenten en Hindoes, niet. Die zijn aan ze overgeleverd. Triest hoor.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_149927453
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:22 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat zal best wel waar zijn, maar dat geldt voor cartoonisten dan nog veel sterker!
Echter zijn cartoonisten geen bevolkingsgroep. De vergelijkende basis is een bevolkingsgroep en daar zijn joden percentueel gezien het meeste de klos. Al dan niet door het wegkijkgedrag van de Pechtolds. Wat zou Pechtold doen als hij in 1942 zou hebben geleefd? Ook wegkijken als er weer eens een "incident" zou zijn waarbij joden werden afgevoerd? Roepen dat Mein Kampf ook heel veel vreedzame teksten bevat?
pi_149927780
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:46 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Echter zijn cartoonisten geen bevolkingsgroep. De vergelijkende basis is een bevolkingsgroep en daar zijn joden percentueel gezien het meeste de klos. Al dan niet door het wegkijkgedrag van de Pechtolds. Wat zou Pechtold doen als hij in 1942 zou hebben geleefd? Ook wegkijken als er weer eens een "incident" zou zijn waarbij joden werden afgevoerd? Roepen dat Mein Kampf ook heel veel vreedzame teksten bevat?
Definieer dan even bevolkingsgroep? Want ze zijn wel degelijk als aparte categorie aangevallen omdat ze het wagen grapjes te maken over de profeet en de islam.
Afgezien daarvan heb je wel gelijk, denk ik.
Maar dan nog zie ik geen ethnische zuivering en reageren diverse zegslieden, al dan niet zelfbenoemd, wel erg overtrokken. Maar dat doen ze wel vaker.
pi_149927850
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:46 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Als de pijpenkrullen door de straten zouden worden getrokken, de winkelruiten van joodse winkeliers constant zouden sneuvelen en joden op andere manieren zo erg getreiterd zouden worden als in 1942 had je een punt gehad met die vergelijking.

Nu is ie net zo zwak als een Wilders-Godwin.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149927864
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:38 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Het is en en.
Trouwens, ik ben niet bang, wel op m,n hoede, Ik kan weg wanneer ik maar wil. Maar de Christenen, en voor mijn part de politieagenten en Hindoes, niet. Die zijn aan ze overgeleverd. Triest hoor.
Weg? Waarheen? Naar Israel? Van de regen in de drup!
En dan kan iedereen wel weg. Zoals die Brit die de Tweede Wereldoorlog wilde ontlopen en naar het andere eind van de wereld vertrok. Een fijn eiland in de Stille Oceaan. Guam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')