quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:14 schreef Specularium het volgende:
Geen foto, nu weet ik niet of ik het plaatje moet posten.
Godver, ik had echt andere leraressen in mijn kindertijdquote:
quote:
Wat? Ik zou het aan heel de klas vertellen, daarna heel de school en daarna zou ik het op times square in een lichtkrant laten verschijnen inclusief foto.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:14 schreef ems. het volgende:
Ik begrijp nooit zo goed hoe dit uitkomt. Als ik een nice docente zou ballen zou ik dat aan niemand vertellen
Dat is gewoon een logisch gevolg van dit soort daden, net als dat je je baan kunt kwijtraken. Waarom zou men met zulke zaken rekening moeten houden?quote:De docente heeft naar eigen zeggen veel last gehad van de media-aandacht voor de zaak.
Bono estente, sminki pinki willkommenquote:
Jij zou het voor je kunnen houden als je de volgende dag in de klas zit bij haar?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tering wat een geilerd. Welke mongool gaat zoiets verraden
Zeker een homo jongen.
Wat, je schreeuwt het toch van de daken als je zo'n lekker ding balt?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tering wat een geilerd. Welke mongool gaat zoiets verraden
Zeker een homo jongen.
Ben je wel je neukertje kwijt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat? Ik zou het aan heel de klas vertellen, daarna heel de school en daarna zou ik het op times square in een lichtkrant laten verschijnen inclusief foto.
Oh noemen ze dat zo tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:10 schreef TLC het volgende:
Ze sprak vandaag in de rechtbank van "stoeien", meldt Omroep Brabant.
Door types zoals jij worden de goede mensen ontslagen een neergesabeld. Zoals nu ook met deze olijke mevrouw aan de hand is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat? Ik zou het aan heel de klas vertellen, daarna heel de school en daarna zou ik het op times square in een lichtkrant laten verschijnen inclusief foto.
Brabantse vrouwen zijn heerlijk geil, zie ook Stacey.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:35 schreef Hathor het volgende:
Bij een Bossche lerares krijg je van dit soort erotische taferelen...HE ZAL IK JOU IS EFKES PIJPE KUT!
Stacey?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Brabantse vrouwen zijn heerlijk geil, zie ook Stacey.
Ik weet nog steeds niks.quote:
Wat mooi laat zien dat er bij de betreffende dame toch een flink steekje los zit.quote:Zelfs toen de leerlingen de docente uit hun contactpersonenlijst verwijderden, bleef de vrouw hardnekkig contact zoeken.
Zij krijgt nooit meer een VOG, de meeste werkgevers, zelfs voor de meeste flutbaantjes, vragen een VOG, vrijwilligerswerk kan ook niet meer, dus dat wordt bijstand tot haar 65e en een beetje achter de begonia's zitten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:22 schreef de_boswachter het volgende:
Wat zou zo'n vrouw nu doen qua werk?
Lijkt me niet dat je nog terug het lerarenvak in kan
Ik weet nog wel een goed baantje.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zij krijgt nooit meer een VOG, de meeste werkgevers, zelfs voor de meeste flutbaantjes, vragen een VOG, vrijwilligerswerk kan ook niet meer, dus dat wordt bijstand tot haar 65e en een beetje achter de begonia's zitten.![]()
Boswachter?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goed baantje.
http://www.staatsbosbehee(...)nten%20Lelystad.aspxquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uhuh. Eens flink aan die stronk zitten. HOHOHOHOHO.
Als je kijkt naar die social media tegenwoordig en die charmante heksenjachten, wordt er hopelijk wel rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat is gewoon een logisch gevolg van dit soort daden, net als dat je je baan kunt kwijtraken. Waarom zou men met zulke zaken rekening moeten houden?
tuurlijk wel: je VOG gaat alleen over het betreffende werkgebied waar hij voor aangevraagd isquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zij krijgt nooit meer een VOG, de meeste werkgevers, zelfs voor de meeste flutbaantjes, vragen een VOG, vrijwilligerswerk kan ook niet meer, dus dat wordt bijstand tot haar 65e en een beetje achter de begonia's zitten.![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
ONZ / Don & Ad - Stacey | Deel IV
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |