Maar dan is het ludiek en lekker gek.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:02 schreef Haringkop het volgende:
Wat een gezeur over die fontein joh, liggen alleen wat ballonnen en lege bierflessen in..
Alsof Basel wel spic en span was na Nederland Rusland..
Kansloosfiguur..quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!! Zeg me dat je trollt, a.u.b.
Dan geef ik je nog een antwoord ook. Gewoon voor de gein jeweet.
Moet Mark Rutte dan maar doen, want Feyenoord treft geen blaam.quote:
Je praat over die fontein alsof het een lelijk ding in die kutstad van jullie is waar alles prefab overeind is gezet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:02 schreef Haringkop het volgende:
Wat een gezeur over die fontein joh, liggen alleen wat ballonnen en lege bierflessen in..
Voor mensen als jij zouden ze een intelligentietest moeten invoeren bij het aanmelden op FOKquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:02 schreef Haringkop het volgende:
Verlicht me, met al je wijsheden..quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor mensen als jij zouden ze een intelligentietest moeten invoeren bij het aanmelden op FOK
Sked gelooft alles wat er in de media staat, met alles.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Verlicht me, met al je wijsheden..
Ah en andere mensjes hebben zeker zelf het vonnis uitgebreid gelezen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sked gelooft alles wat er in de media staat, met alles.
Daar haalt hij z'n wijsheid uit.
Rellen man, echt Nancy praktijken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:10 schreef tjoptjop het volgende:
Gebeurt er nu nog wat of is het overal vrij rustig?
Het gaat niet om wijsheid, maar om fatsoen en jij laat niet zien dat te hebben met dat soort teksten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Verlicht me, met al je wijsheden..
Nee hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sked gelooft alles wat er in de media staat, met alles.
Daar haalt hij z'n wijsheid uit.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rellen man, echt Nancy praktijken.
10 jaar uitsluiting.
Was het maar zo'n feest. Die Feyenoord debielen zouden nooit de stad meer uit mogenquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rellen man, echt Nancy praktijken.
10 jaar uitsluiting.
Ik zou voor de doodstraf pleiten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Die Feyenoord debielen zouden nooit de stad meer uit mogen
Je kan ook overdrijven.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou voor de doodstraf pleiten.
Bezem er overheen en de toeristen kunnen er gewoon weer muntjes ingooien. Het is ook niet alsof de Trevifontein is opgeblazen..quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je praat over die fontein alsof het een lelijk ding in die kutstad van jullie is waar alles prefab overeind is gezet.
Daar heb je wel een punt, het blijft een lastig dilemma voor de politie.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:23 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Had de politie ze op een plein gelaten en lopend onder begeleiding naar het stadion gebracht had er weinig gebeurd. Dan had je een smerig plein gehad maar was het niet uit de hand gelopen. Maar ze moesten weer een plein gaan schoonvegen... Dan kun je verwachten dat sommigen kwaad en gefrustreerd gaan worden..
Net varkens als ze losgelaten worden dat Feyenoord volk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Bezem er overheen en de toeristen kunnen er gewoon weer muntjes ingooien. Het is ook niet alsof de Trevifontein is opgeblazen..
En niemand claimed wat anders.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:18 schreef sneakydesert het volgende:
Als supporter dien je je gewoon te gedragen.
De club is daar niet verantwoordelijk voorquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:18 schreef sneakydesert het volgende:
Als supporter dien je je gewoon te gedragen.
Je rommel laten slingeren is verre van netjes, maar nog wel totaal iets anders dan stellen dat de halve stad is gesloopt. Het bekogelen van de politie is weer ander verhaal natuurlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Het gaat niet om wijsheid, maar om fatsoen en jij laat niet zien dat te hebben met dat soort teksten.
[..]
Nee hoor.
Ik kreeg het idee dat hier plassen in de fontein werd goedgepraat. En nog wat andere dingen. Gelukkig denken we allemaal hetzelfde over deze tokkiesquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En niemand claimed wat anders.
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
De club is daar niet verantwoordelijk voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |