abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149830377
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:38 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Maar Surinamers heb je ook in allerlei smaken.
Ja, tuurlijk, ik deed toch al een "generalisatie" disclaimer, kan het bijv prima vinden met het surinaamse meisje van hiernaast. Maar de meesten die ik in het openbaar zie zijn ordinair, luidruchtig, enorm asociaal met een misplaatst gevoel van superieuriteit ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_149830392
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:38 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)o-boete-in-rome.html

:') En hoe gaat zo'n Feyenoord kamponelli die 45.000 EUR betalen? :?
Niet, en dan maar afknallen is een prima optie.
Get woke, go broke!
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:41:09 #53
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_149830455
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk, ik deed toch al een "generalisatie" disclaimer, kan het bijv prima vinden met het surinaamse meisje van hiernaast. Maar de meesten die ik in het openbaar zie zijn ordinair, luidruchtig, enorm asociaal met een misplaatst gevoel van superieuriteit ;).
Dat vind ik van steeds meer Nederlanders :D Ordinair, luidruchtig, enorm asociaal en met een misplaatst gevoel van superieuriteit. Stomme oh oh Cherso generatie. :r
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:41:39 #54
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_149830472
quote:

[..]

Niet, en dan maar afknallen is een prima optie.
*O* Prima!

Of doelpalen van maken.
L'Amour menaçant:
pi_149830479
quote:

Is het geen gezamenlijke boete?

45k lijkt me voor het gros van de mensen vrijwel onbetaalbaar iig :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_149830480
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat vind ik van steeds meer Nederlanders :D Ordinair, luidruchtig, enorm asociaal en met een misplaatst gevoel van superieuriteit. Stomme oh oh Cherso generatie. :r
Ook mee eens hoor :).
Get woke, go broke!
pi_149830498
quote:

Vind het wel mooi beleid. En lekker snel ook. Zouden ze hier ook moeten doen. Idioten :{w
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_149830538
quote:

[..]

Overgewaaid vanuit Amerika vrees ik.... ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_149830553
quote:

[..]

Chinezen, Hindoestanen, Creolen (wonen die daar?), bosnegers. Allemaal heel andere cultuur toch? Dat bedoel ik meer.
50.000 O+
pi_149830572
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:44 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Chinezen, Hindoestanen, Creolen (wonen die daar?), bosnegers. Allemaal heel andere cultuur toch? Dat bedoel ik meer.
Ja, maar ik heb het natuurlijk wel over de hier wonende surinamers ;).
Get woke, go broke!
pi_149830588
quote:

[..]

Check. Vreselijk volkje.
50.000 O+
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:46:27 #62
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_149830618
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:42 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Vind het wel mooi beleid. En lekker snel ook. Zouden ze hier ook moeten doen. Idioten :{w
De vraag is alleen of t realistisch is. Maar goed, laat ze dan maar de rest van hun armzalige leven als havenarbeier krom liggen om de schuld af te lossen ;) Prima.
L'Amour menaçant:
pi_149830627
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar hier woont ook vanalles. Mijn buren zijn Hindoestaanse Surinamers bijvoorbeeld. Ziet er toch heel anders uit dan 'Afrikaanse' Surinamers :D
50.000 O+
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:47:35 #64
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_149830651
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waarbij je er gemakshalve vanuit gaat dat iedereen met een donkere huid een Surinamer is? :P
L'Amour menaçant:
pi_149830657
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

De vraag is alleen of t realistisch is. Maar goed, laat ze dan maar de rest van hun armzalige leven als havenarbeier krom liggen om de schuld af te lossen ;) Prima.
Dat lijkt me het punt ja. Hopenlijk hebben ze er iets van geleerd. Kanslozen.
50.000 O+
pi_149830679
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Waarbij je er gemakshalve vanuit gaat dat iedereen met een donkere huid een Surinamer is? :P
Dat kan ook nog ja :D
50.000 O+
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:49:02 #67
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_149830691
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:47 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat lijkt me het punt ja. Hopenlijk hebben ze er iets van geleerd. Kanslozen.
Lekker Singaporese straffen er op. Bam.
Wat dat betreft kunnen we qua hardheid en handhaving ook nog wel wat leren van SG hoor. Natuurlijk niet alles, want ook daar kan t zo corrupt zijn als de pest. Maar toch.
L'Amour menaçant:
pi_149830762
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Uiteraard B-).

Je snapt me wel, je wil er alleen een punt van maken :*.
Get woke, go broke!
pi_149830829
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wat dat betreft kunnen we qua hardheid en handhaving ook nog wel wat leren van SG hoor. Natuurlijk niet alles, want ook daar kan t zo corrupt zijn als de pest. Maar toch.
Voor sommige dingen mag er best wat harder worden ingegrepen ja. Pooiers die 16-jarige meisjes in een paar dagen met 80 kerels laten beuken mogen worden opgeknoopt aan de hoogste boom bijvoorbeeld.
50.000 O+
pi_149830837
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Mwah, ik ben niet zo van die tendens van steeds maar harder aanpakken. Dat moet wat mij betreft beperkt blijven voor de echt onverbeterlijke gevallen. Van een straf moet je iets leren en daarna moet je weer perspectief hebben. Mensen 'kapot' straffen met lange celstraffen en torenhoge boetes voor relatief lichte vergrijpen staat stoer maar daar wordt uiteindelijk niemand beter van, dader, slachtoffer en maatschappij niet....
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:56:27 #71
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_149830895
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Uiteraard B-).

Je snapt me wel, je wil er alleen een punt van maken :*.
Nee ik snap je maar tot op zekere hoogte. Want ik vind je daadwerkelijk generaliseren. Het begon over een donkere huid niet aantrekkelijk vinden, wat ik kan snappen. Dat is gewoon puur esthetisch. maar jij koppelde dat aan cultuur, alwaar je in mijn ogen de plank volledig misslaat. Want er zijn 15.000 culturen die een donkere huidskleur hebben. En dan begin je over luidruchtige Surinmaers, alsof alle donkere mensen uit Suriname komen :D Ik vind dat hoogstens wat raar.

Als je bij je eerste statement was gebleven dat je t qua uiterlijk gewoon niet zo mooi vind, dan had ik t gesnapt :D Verder hoef ik geen punt te maken hoor, ik snap t alleen gewoonweg niet zo.
L'Amour menaçant:
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:57:10 #72
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_149830920
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:54 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Voor sommige dingen mag er best wat harder worden ingegrepen ja. Pooiers die 16-jarige meisjes in een paar dagen met 80 kerels laten beuken mogen worden opgeknoopt aan de hoogste boom bijvoorbeeld.
In Singapore is prostitutie legaal, maar pooien niet.
Ik ben naar de red light district geweest daar uit interesse :D
L'Amour menaçant:
pi_149830971
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee ik snap je maar tot op zekere hoogte. Want ik vind je daadwerkelijk generaliseren. Het begon over een donkere huid niet aantrekkelijk vinden, wat ik kan snappen. Dat is gewoon puur esthetisch. maar jij koppelde dat aan cultuur, alwaar je in mijn ogen de plank volledig misslaat. Want er zijn 15.000 culturen die een donkere huidskleur hebben. En dan begin je over luidruchtige Surinmaers, alsof alle donkere mensen uit Suriname komen :D Ik vind dat hoogstens wat raar.

Als je bij je eerste statement was gebleven dat je t qua uiterlijk gewoon niet zo mooi vind, dan had ik t gesnapt :D Verder hoef ik geen punt te maken hoor, ik snap t alleen gewoonweg niet zo.
Hoeft ook niet, want het is geen wetmatigheid maar een gevoel, dat mag je alles noemen wat je wil, maar wat zo is is zo :).
Get woke, go broke!
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:59:34 #74
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_149830982
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mwah, ik ben niet zo van die tendens van steeds maar harder aanpakken. Dat moet wat mij betreft beperkt blijven voor de echt onverbeterlijke gevallen. Van een straf moet je iets leren en daarna moet je weer perspectief hebben.
Sommige mensen leren niet tenzij ze de "pijn" voelen. Een boete van 25,- EUR en een foei met een uitleg over wat je verkeerd hebt gedaan, daar zal menig tokkie of witte boord crimineel zich weinig door laten afschrikken.

quote:
Mensen 'kapot' straffen met lange celstraffen en torenhoge boetes voor relatief lichte vergrijpen staat stoer maar daar wordt uiteindelijk niemand beter van, dader, slachtoffer en maatschappij niet....
Nee? Hoezo niet dan? Het slachtoffer wellicht niet nee, in niet alle gevallen. Maar een slap NL tikje op de pols werkt niet, bij het opvoeden van een kind niet, een puppy niet en een volk niet. Ik zeg niet dat je er een politiestaat van moet maken, maar onze rechtsstaat boezemt geen ENKELE angst in. Angst is wellicht t verkeerde woord. Ontzag dan maar.
L'Amour menaçant:
  donderdag 19 februari 2015 @ 17:00:18 #75
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_149831003
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, want het is geen wetmatigheid maar een gevoel, dat mag je alles noemen wat je wil, maar wat zo is is zo :).
Ik vind t ruiken naar generalisering, onwetendheid en bekrompenheid. Maar wat zo is dat is zo. :)
Dat van die huidskleur vind ik gewoonweg een smaak-kwestie. De rest niet.
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')