Hahaha, het terras is al bijna groterquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:42 schreef Barbusse het volgende:
900 euro, daar kun je hier dit voor krijgen
Daarom licht ik het ook toequote:Op donderdag 19 februari 2015 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het oprecht niet hoor, ik heb 9 maanden iemand in DH gedated, die woonde vlak bij CS. Verder ken ik de stad nauwelijks.
De zon is gratis hier, jeweets. En als je 4 euro betaalt voor een halve liter bier zit je posh te wezen in een dure beachclub.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet vast extra betalen voor het lekkere weer. En hoe duur is bier daar?
quote:
Ik vond van welquote:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hahaha, het terras is al bijna groter
Hier moet je daarvoor betalen. Daarom schijnt-ie ook zo weinigquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De zon is gratis hier, jeweets. En als je 4 euro betaalt voor een halve liter bier zit je posh te wezen in een dure beachclub.
Ik werk toch bijna elke dag al thuis dus naar Malta kan ook prima.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De zon is gratis hier, jeweets. En als je 4 euro betaalt voor een halve liter bier zit je posh te wezen in een dure beachclub.
Zuinige Hollanders allemaal.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier moet je daarvoor betalen. Daarom schijnt-ie ook zo weinig
Maar daar verdienen ze ook 500 euro per maand ofzo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoeveel m3?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar verdienen ze ook 500 euro per maand ofzo.
Malta trekt me nou echt totaal niet. Ja als vakantie land eventjes misschienquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik werk toch bijna elke dag al thuis dus naar Malta kan ook prima.
Ik niet gelukkigquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In dat soort landen moet je zitten met een Westers salarisquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja preciesAlles is relatief. Salaris in Singapore lijkt super hoog. Ja. Maar sommigen hebben ook vaste huurlasten van 10.000 SGD per maand.
De koers is ongeveer 0.7.
Want met je westers salaris kun jij dat per maand betalen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat soort landen moet je zitten met een Westers salaris
Te weinig negers?quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Malta trekt me nou echt totaal niet. Ja als vakantie land eventjes misschienmaar t leven zelf lijkt me er zo saai
te relaxed en rustig.
Ik maak geen onderscheid in huidskleur.quote:
Net was het nog diktequote:Op donderdag 19 februari 2015 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid in huidskleur.
Alleen penislengte
Ik wel, nou ja, niet bewust van "dit en dit moet ik niet want.." maar ik val over het algemeen niet op gekleurd. Uiteraard uitzonderingen, maar over het algemeen doet het me niet zoveel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid in huidskleur.
Alleen penislengte
Wisselkoers meetellende toch niet? Eurosalaris volgens de wisselkoers omzetten naar de plaatselijke valuta?quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want met je westers salaris kun jij dat per maand betalen?
Doe je goed.
Het salaris is SG is juist hoger hoor
Racistquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel, nou ja, niet bewust van "dit en dit moet ik niet want.." maar ik val over het algemeen niet op gekleurd. Uiteraard uitzonderingen, maar over het algemeen doet het me niet zoveel.
Ik vind de kleur niet belangrijk, wel de andere gelaatstrekken en eigenschappen. ik vind bv de wat lompere structuur van een donker hoofd niet zo mooi, en de neus en lippen. Halfbloed daarentegen, wow. Maar goed, ik vind de bottere kop van een oostblokman ook niks. Dus dat zit hem niet in kleur bij mij.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel, nou ja, niet bewust van "dit en dit moet ik niet want.." maar ik val over het algemeen niet op gekleurd. Uiteraard uitzonderingen, maar over het algemeen doet het me niet zoveel.
You say it like it's a bad thingquote:
Lieve schat.... wisselkoers 0.7 stond er bij. Verdien jij genoeg in EUR om 7000,- EUR per MAAND te betalen aan huur?quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wisselkoers meetellende toch niet? Eurosalaris volgens de wisselkoers omzetten naar de plaatselijke valuta?
Oh nee. Dat wordt m niet nee. Rustig maar, hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lieve schat.... wisselkoers 0.7 stond er bij. Verdien jij genoeg in EUR om 7000,- EUR per MAAND te betalen aan huur?
Ach, ieder zijn dingquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de kleur niet belangrijk, wel de andere gelaatstrekken en eigenschappen. ik vind bv de wat lompere structuur van een donker hoofd niet zo mooi, en de neus en lippen. Halfbloed daarentegen, wow. Maar goed, ik vind de bottere kop van een oostblokman ook niks. Dus dat zit hem niet in kleur bij mij.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh nee. Dat wordt m niet nee. Rustig maar, hoor.
Ik zie geen cultuur in huidskleur.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ieder zijn ding.
Zal ook deels met cultuur te maken hebben.
Nee, maar wel gewoon vaak een daarbij behorende subcultuur.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie geen cultuur in huidskleur.
Ik las gewoon niet goed.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]Waarom denk je dat ik niet rustig ben? Ik ben de kalmte zelf. Vond je conclusie alleen heel raar
Blij dat ik lekker op mijn ziekmakende kantoor mag zitten beulen omdat de baas te zuinig is om een fatsoenlijke bezetting op mijn functie te zetten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:42 schreef Belsezar het volgende:
Het is fris vandaag, 27 graden. Gelukkig ben ik al zo goed als pikzwart, tijd voor de lunchtime caipirinha in de hangmat en dan lekker doezelen
Uitstekende rolverdelingquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Blij dat ik lekker op mijn ziekmakende kantoor mag zitten beulen omdat de baas te zuinig is om een fatsoenlijke bezetting op mijn functie te zetten.Veel beter.
SCHAAM JE!!! DAAR WORD IK NOU GODVERDOMME ZO PISWOEST EN WILD VAN HE!!!!!!quote:
Die vervagen steeds meer. En sowieso zijn er 15.000 verschillende subculturen waar ze een donkere huid hebben. Dat is als Amerikanen en Fransen over 1 kam scheren qua cultuurquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar wel gewoon vaak een daarbij behorende subcultuur.
I know, maar ik heb het even over in NL. Generaliserend, zeker, maar een surinaamse is 95% van de tijd toch echt typisch surinaams, net zoals ik typisch kaas ben hoor. En het is niet een "schuldvraag' maar gewoon een verschil, niet de een is beter ofzo. Maar ik kan niet zo goed omgaan met surinaamse vrouwen vaak.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vervagen steeds meer. En sowieso zijn er 15.000 verschillende subculturen waar ze een donkere huid hebben. Dta is als Amerikanen en Fransen over 1 kam scheren qua cultuur
Ik koppel donker niet direct aan Surinaamsquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar ik heb het even over in NL. Generaliserend, zeker, maar een surinaamse is 95% van de tijd toch echt typisch surinaams, net zoals ik typisch kaas ben hoor. En het is niet een "schuldvraag' maar gewoon een verschil, niet de een is beter ofzo. Maar ik kan niet zo goed omgaan met surinaamse vrouwen vaak.
Ik noem even iets, Marokkaanse vrouwen liggen me ook niet zoquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik koppel donker niet direct aan SurinaamsDat zal dan misschien in Amsterdam wel zo zijn. Dat die de overhand hebben qua donkere mensen daar. Hier niet.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik noem even iets, Marokkaanse vrouwen liggen me ook niet zo.
Neuh, met surinamers kan ik het prima vindenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]Andere culturen liggen je wellicht gewoon niet zo? Is t dat?
Want tussen Suriname en Marokko zit een wereld van verschil.
De mannen dan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, met surinamers kan ik het prima vinden.
Maar Surinamers heb je ook in allerlei smaken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, met surinamers kan ik het prima vinden.
Ik vind t ook allemaal nogal generaliserend en hokjesdenken, maar ok. Soite. Maakt niet uitquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar Surinamers heb je ook in allerlei smaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |