SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
Daar heb je geen tijd voor als je ook kan tafelvoetballen als je uit bed komt!quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:23 schreef Angelfrouk het volgende:
[ afbeelding ]
Bed opmaken is moeilijk...
Ik zie alleen maar staan dat het een huurhuis is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:54 schreef Zwolsboy het volgende:
Voor slechts 610,85 bent u eigenaar van deze woning :
[ afbeelding ]
Link : https://www.dewoningzoeker.nl/aanbod/totaal/details/?ID=9579
Waarschijnlijk voor 1 maandje :![]()
Lees de advertentie goed door.
Korte omschrijving: verkoopquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar staan dat het een huurhuis is.
Real life Photoshopquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:23 schreef Angelfrouk het volgende:
[ afbeelding ]
Luie makelaar. Een paar klaadjes was teveel gevraagd. En de doorzichtige tape was zeker op...
Wat is dit nou? Kromtrekkend papieren meubilair?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:23 schreef Angelfrouk het volgende:
Luie makelaar. Een paar klaadjes was teveel gevraagd. En de doorzichtige tape was zeker op...
Ja, vreselijk hè? Voegt gewoon helemaal niks toe. Volgens mij hadden ze het inderdaad veel beter leeg kunnen laten.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat is dit nou? Kromtrekkend papieren meubilair?Jeeeeeeej, laat het dan leeg!
De grootte van een ruimte is beter in te schatten als er wel iets in staat.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:07 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Ja, vreselijk hè? Voegt gewoon helemaal niks toe. Volgens mij hadden ze het inderdaad veel beter leeg kunnen laten.
Mijn ouders hebben hun tuin ook 100% bestraat, maar dat heeft praktische redenen; De auto kan dan in de tuin staan. Daar lijkt hier geen sprake van te zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:06 schreef Errrwin het volgende:
Alleen voor mensen met groene vingers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet als een paar dozen een flink bankstel moeten voorstellen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:13 schreef Messina het volgende:
De grootte van een ruimte is beter in te schatten als er wel iets in staat.
Ik denk dat er geen vrouw in huis is maar er 2 mannen wonen.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:12 schreef k_man het volgende:
Welke vrouwen hebben een uitgebreidere schoenenverzameling dan deze man?
[ afbeelding ]
Hier doen je foto's het niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:35 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Eerst dacht ik dat is een architect.
[ afbeelding ]
Maar toen ! een auto-ontwerper.
[ afbeelding ]
Mooi huis er is nagedacht over de inrichting.
http://www.funda.nl/koop/nieuwaal/huis-48220268-waalbandijk-23/
Nu welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |