Je doet er weinig aan vrees ik. Was op Pukkelpop 2011 en kan niet anders zeggen dat het gewoon dikke pech is op zo'n moment. Je kan ook geen 65k+ mensen even in een sporthalletje laten schuilen. Het is gewoon tandjes op elkaar en even uitzitten. Organisatie moet zich denk ik vooral richten op rooien van zwakke bomen rond het terrein en zorgen dat je schermen/podium/speakers gewoon echt hurricane proof zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Pinkpop heeft ook meegedaan met de voorrondes.
Benieuwd of ze nog maatregelen gaan doen met dat weer van vorig jaar. Jantje was toch wel in paniek
.
Jup, al vond ik dat de organisatie naar het publiek toe het prima deed. Eric Corton deed dat echt primaquote:Op maandag 23 februari 2015 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je doet er weinig aan vrees ik. Was op Pukkelpop 2011 en kan niet anders zeggen dat het gewoon dikke pech is op zo'n moment. Je kan ook geen 65k+ mensen even in een sporthalletje laten schuilen. Het is gewoon tandjes op elkaar en even uitzitten. Organisatie moet zich denk ik vooral richten op rooien van zwakke bomen rond het terrein en zorgen dat je schermen/podium/speakers gewoon echt hurricane proof zijn.
Ik gaf het toen net 4 minuten daarvoor op omdat de geluidstent in een keer helemaal strak kwam te staan en leek weg te waaienquote:Op maandag 23 februari 2015 10:37 schreef indiaantje89 het volgende:
DIt was wel![]()
![]()
zeiknat maar helemaal los, met overal smerige confetti aan je lichaam vast geplakt. Fantastisch.
En achteraf begon ie het gruwelijk te downgradenquote:Op maandag 23 februari 2015 10:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Benieuwd of ze nog maatregelen gaan doen met dat weer van vorig jaar. Jantje was toch wel in paniek
.
beide moeten dan wel mainstage staan kwa statusquote:Op maandag 23 februari 2015 10:11 schreef TheVulture het volgende:
Anouk en Kensington zullen ook wel op de affiche staan gok ik zo, die hoereren heel festivalland af deze zomer
Achteraf gezien lijkt het me eigenlijk enger dan toen ik daar te plekken was. Heb wel even een sprintje getrokken toen het afgelopen wasquote:Op maandag 23 februari 2015 10:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gaf het toen net 4 minuten daarvoor op omdat de geluidstent in een keer helemaal strak kwam te staan en leek weg te waaien
Kensington plempen ze gewoon laat op de 3FM stage lijkt me, of vroeg op de dag op zaterdag of zondag op de Mainquote:Op maandag 23 februari 2015 10:47 schreef KingRadler het volgende:
[..]
beide moeten dan wel mainstage staan kwa status
Of gewoon niet boeken.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kensington plempen ze gewoon laat op de 3FM stage lijkt me, of vroeg op de dag op zaterdag of zondag op de Main
Gezondheidquote:Op maandag 23 februari 2015 10:55 schreef TheVulture het volgende:
Er komt trouwens ook een DJ wiens naam begint met een A.... maar dat hebben jullie niet van mij
Zo klinkt het wel jaquote:
toch niet Arminquote:Op maandag 23 februari 2015 10:55 schreef TheVulture het volgende:
Er komt trouwens ook een DJ wiens naam begint met een A.... maar dat hebben jullie niet van mij
Avicii, maar waar willen ze die dan in jezusnaam laten? Muse moet in het donker, die hebben altijd dikke show. Foo's zijn de ultieme afsluiter dus spelen gewoon als laatste. Dan toch na Robbie? Of tegenover het tandem FNM/Muse op 3FM?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok afsluiter 3FMquote:Op maandag 23 februari 2015 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Avicii, maar waar willen ze die dan in jezusnaam laten? Muse moet in het donker, die hebben altijd dikke show. Foo's zijn de ultieme afsluiter dus spelen gewoon als laatste. Dan toch na Robbie? Of tegenover het tandem FNM/Muse op 3FM?
Gewoon bij Minliquote:Op maandag 23 februari 2015 11:56 schreef KingRadler het volgende:
Avicii in de tent op Camping B zou pas vet zijn
Ja, helaas Interpol naar Lowlands.. Al hoewel ze daar natuurlijk 3x beter passen qua publiekquote:Op maandag 23 februari 2015 11:22 schreef Mandéra het volgende:
Avicii waarschijnlijk.
Gvd Interpol naar Lowlands.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Gerucht gaat dat dit hem gaat worden:En wat vind je ervan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste Aardig ,quote:
Vergeet niet dat Kasabian 2012 ook gewoon eind van de middag op Lowlands stond met daarna nog Triggerfinger en Skrillex.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
Kasabian en Incubus zo laag? Lijkt me gelul. Alhoewel er wel wat namen tussen zitten die prima kunnen. Iets als EODM wordt al erg krap aangezien die 11/12/13 al shows hebben staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |