quote:Het is bijna zover: woensdag 25 februari 2015 is de perspresentatie van Pinkpop in Paradiso, Amsterdam. En jij kan erheen, want je hebt bij 3FM twee gastenlijstplekken gewonnen!
Nu mis je de gratis bitterballen.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
Jaarlijks terugkerend fenomeen dit ook hé, en weer niet kunnen uiteraard:
[..]
Win je die zo vaak danquote:Op maandag 23 februari 2015 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
Jaarlijks terugkerend fenomeen dit ook hé, en weer niet kunnen uiteraard:
[..]
Volgens mij nu al 3 jaar op rij. Of misschien vorig jaar niet maar dan die twee jaar er voor ook.quote:
Champions League dit datquote:Op maandag 23 februari 2015 10:11 schreef TheVulture het volgende:
Anouk en Kensington zullen ook wel op de affiche staan gok ik zo, die hoereren heel festivalland af deze zomer
Barbaarsquote:Op maandag 23 februari 2015 10:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Smeets is wel beetje de Feyenoord supporter onder de festival directeurs. Lekker rebels!
Dan zou hij het niet over de CL hebben, toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Smeets is wel beetje de Feyenoord supporter onder de festival directeurs. Lekker rebels!
Pinkpop heeft ook meegedaan met de voorrondes.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zou hij het niet over de CL hebben, toch?
Je doet er weinig aan vrees ik. Was op Pukkelpop 2011 en kan niet anders zeggen dat het gewoon dikke pech is op zo'n moment. Je kan ook geen 65k+ mensen even in een sporthalletje laten schuilen. Het is gewoon tandjes op elkaar en even uitzitten. Organisatie moet zich denk ik vooral richten op rooien van zwakke bomen rond het terrein en zorgen dat je schermen/podium/speakers gewoon echt hurricane proof zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Pinkpop heeft ook meegedaan met de voorrondes.
Benieuwd of ze nog maatregelen gaan doen met dat weer van vorig jaar. Jantje was toch wel in paniek
.
Jup, al vond ik dat de organisatie naar het publiek toe het prima deed. Eric Corton deed dat echt primaquote:Op maandag 23 februari 2015 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je doet er weinig aan vrees ik. Was op Pukkelpop 2011 en kan niet anders zeggen dat het gewoon dikke pech is op zo'n moment. Je kan ook geen 65k+ mensen even in een sporthalletje laten schuilen. Het is gewoon tandjes op elkaar en even uitzitten. Organisatie moet zich denk ik vooral richten op rooien van zwakke bomen rond het terrein en zorgen dat je schermen/podium/speakers gewoon echt hurricane proof zijn.
Ik gaf het toen net 4 minuten daarvoor op omdat de geluidstent in een keer helemaal strak kwam te staan en leek weg te waaienquote:Op maandag 23 februari 2015 10:37 schreef indiaantje89 het volgende:
DIt was wel![]()
![]()
zeiknat maar helemaal los, met overal smerige confetti aan je lichaam vast geplakt. Fantastisch.
En achteraf begon ie het gruwelijk te downgradenquote:Op maandag 23 februari 2015 10:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Benieuwd of ze nog maatregelen gaan doen met dat weer van vorig jaar. Jantje was toch wel in paniek
.
beide moeten dan wel mainstage staan kwa statusquote:Op maandag 23 februari 2015 10:11 schreef TheVulture het volgende:
Anouk en Kensington zullen ook wel op de affiche staan gok ik zo, die hoereren heel festivalland af deze zomer
Achteraf gezien lijkt het me eigenlijk enger dan toen ik daar te plekken was. Heb wel even een sprintje getrokken toen het afgelopen wasquote:Op maandag 23 februari 2015 10:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gaf het toen net 4 minuten daarvoor op omdat de geluidstent in een keer helemaal strak kwam te staan en leek weg te waaien
Kensington plempen ze gewoon laat op de 3FM stage lijkt me, of vroeg op de dag op zaterdag of zondag op de Mainquote:Op maandag 23 februari 2015 10:47 schreef KingRadler het volgende:
[..]
beide moeten dan wel mainstage staan kwa status
Of gewoon niet boeken.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kensington plempen ze gewoon laat op de 3FM stage lijkt me, of vroeg op de dag op zaterdag of zondag op de Main
Gezondheidquote:Op maandag 23 februari 2015 10:55 schreef TheVulture het volgende:
Er komt trouwens ook een DJ wiens naam begint met een A.... maar dat hebben jullie niet van mij
Zo klinkt het wel jaquote:
toch niet Arminquote:Op maandag 23 februari 2015 10:55 schreef TheVulture het volgende:
Er komt trouwens ook een DJ wiens naam begint met een A.... maar dat hebben jullie niet van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |