Wat is er mis mee? Gewoon een brok gezelligheid. Oh nee, 4 zelfs!quote:
Heel gezellig ja. Ik zie alleen maar zeer ongezond.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Gewoon een brok gezelligheid. Oh nee, 4 zelfs!
quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik hoop niet dat ik Choco daarmee een spiegel voor hou.
Die slips zitten ergens tussen geklemd, lijkt wel magie.quote:
Was je ooit zwaar danquote:Op donderdag 19 februari 2015 01:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zo zwaar ben ik nooit geweest als je dat bedoelt.
Ik geloof je van geen meter.... Je begint nu zelf ook te twijfelenquote:Op donderdag 19 februari 2015 01:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die slips zitten ergens tussen geklemd, lijkt wel magie.
Nooit gezien.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, check mijn bingo kaart, daar staat het volgens mij tussen.
Je fobo toont het ookquote:Op donderdag 19 februari 2015 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, check mijn bingo kaart, daar staat het volgens mij tussen.
Nol komt ook uit Tilburg, dezelfde leeftijd zoiets en mijn buurman uit die tijd is zoek.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij het wat met buurmannen hč.
Die dames doen de zon een plezier, heeft de zon veel te bruinen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof je van geen meter.... Je begint nu zelf ook te twijfelen
Maar je ziet er top uit Choco... Maar bedtijd nu ... Kusquote:Op donderdag 19 februari 2015 01:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ergens hier tussen de topics in 40+
Geen zin om een linkje te zoeken.
Geen idee, ik weeg iets van 68 kg, is nooit meer geweest, hooguit een keertje 70 kg.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:57 schreef ChocoFan het volgende:
Tenminste, veel gewicht eraf sinds die foto's.
Die heeft een strak ritme.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:57 schreef ChocoFan het volgende:
Ik mis KT nu, die is altijd zo handig met linkjes van uitspraken en die shit gelijk te plaatsen.
Ho maar weer jij. En voor wie, ik ga bijna. Slaap lekker in ieder geval.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je ziet er top uit Choco... Maar bedtijd nu ... Kus
BDS.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een gezellig Topic hier moet ik gepost hebben
Ben jij ook al zo'n lange magere?quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ik weeg iets van 68 kg, is nooit meer geweest, hooguit een keertje 70 kg.
Geen idee, ik zal het eens vragen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hou zou dit lied het toendertijd in België gedaan hebben?
Hoe moet ik deze zwaai smilie begrijpen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ho maar weer jij. En voor wie, ik ga bijna. Slaap lekker in ieder geval.En deze is niet omdat ik al wegga maar voor chuf, voor als hij weg gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |