Wat is er mis mee? Gewoon een brok gezelligheid. Oh nee, 4 zelfs!quote:
Heel gezellig ja. Ik zie alleen maar zeer ongezond.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Gewoon een brok gezelligheid. Oh nee, 4 zelfs!
quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik hoop niet dat ik Choco daarmee een spiegel voor hou.
Die slips zitten ergens tussen geklemd, lijkt wel magie.quote:
Was je ooit zwaar danquote:Op donderdag 19 februari 2015 01:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zo zwaar ben ik nooit geweest als je dat bedoelt.
Ik geloof je van geen meter.... Je begint nu zelf ook te twijfelenquote:Op donderdag 19 februari 2015 01:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die slips zitten ergens tussen geklemd, lijkt wel magie.
Nooit gezien.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, check mijn bingo kaart, daar staat het volgens mij tussen.
Je fobo toont het ookquote:Op donderdag 19 februari 2015 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, check mijn bingo kaart, daar staat het volgens mij tussen.
Nol komt ook uit Tilburg, dezelfde leeftijd zoiets en mijn buurman uit die tijd is zoek.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij het wat met buurmannen hè.
Die dames doen de zon een plezier, heeft de zon veel te bruinen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof je van geen meter.... Je begint nu zelf ook te twijfelen
Maar je ziet er top uit Choco... Maar bedtijd nu ... Kusquote:Op donderdag 19 februari 2015 01:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ergens hier tussen de topics in 40+
Geen zin om een linkje te zoeken.
Geen idee, ik weeg iets van 68 kg, is nooit meer geweest, hooguit een keertje 70 kg.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:57 schreef ChocoFan het volgende:
Tenminste, veel gewicht eraf sinds die foto's.
Die heeft een strak ritme.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:57 schreef ChocoFan het volgende:
Ik mis KT nu, die is altijd zo handig met linkjes van uitspraken en die shit gelijk te plaatsen.
Ho maar weer jij. En voor wie, ik ga bijna. Slaap lekker in ieder geval.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je ziet er top uit Choco... Maar bedtijd nu ... Kus
BDS.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een gezellig Topic hier moet ik gepost hebben
Ben jij ook al zo'n lange magere?quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ik weeg iets van 68 kg, is nooit meer geweest, hooguit een keertje 70 kg.
Geen idee, ik zal het eens vragen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hou zou dit lied het toendertijd in België gedaan hebben?
Hoe moet ik deze zwaai smilie begrijpen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ho maar weer jij. En voor wie, ik ga bijna. Slaap lekker in ieder geval.En deze is niet omdat ik al wegga maar voor chuf, voor als hij weg gaat.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe moet ik deze zwaai smilie begrijpen?
Ja die smile is onduidelijk dat kan hallo of dag zijnquote:Op donderdag 19 februari 2015 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe moet ik deze zwaai smilie begrijpen?
Mager? Ik ben slank.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo'n lange magere?
Is weer eens wat anders dan zware botten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik weeg al sinds mijn 20e ongeveer hetzelfde.
Lange spieren.
Mijn broertje is 1,96 mtr. Ik niet, dat is een aanname.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij was je bijna 2 meter ook en dan dat gewicht, je bent mager.
Nu wel en als iemand met een bingo kaart dus iets zegt wat erop staat, dan roepen andere heel bijdehand bingo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
30 kg afgevallen, ik hap vrij makkelijk. Ja, en je houdt van Choco. Ik lees het nu. nooit eerder gezien die kaart.
Hoe lang ben jij dan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broertje is 1,96 mtr. Ik niet, dat is een aanname.
Mijn botten zijn aardig stevig, nog nooit wat gebroken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan zware botten.
Goed zo, ikke ook nooit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn botten zijn aardig stevig, nog nooit wat gebroken.
Kom je weer met die aanzetten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb wel een goede beschermengel.
Hey ik ookquote:Op donderdag 19 februari 2015 02:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broertje is 1,96 mtr. Ik niet, dat is een aanname.
Jouw beschermengel let niet zo vaak op volgens mij.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik breek altijd vingers of ribben
Dat is mazzel hebben dan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Boven uit boom vallen en dan aan onderste tak blijven hangen.
Ow jawel hoorquote:Op donderdag 19 februari 2015 02:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jouw beschermengel let niet zo vaak op volgens mij.
Accepted, Maar ik ben misschien wel mager. Die mensen bestaan ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, dan ben je niet zo graatmager nee.
Mijn excuus voor de foute aanname.
Gelukkigquote:Op donderdag 19 februari 2015 02:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Accepted, Maar ik ben misschien wel mager. Die mensen bestaan ook.
Toy Dolls, leuke band. Dig that Groove!!quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vergeleken met alle ongelukken, breng je het er nog goed vanaf dankzij je beschermengel?
Heh, ik wilde je gewoon een plezier doen met 4 brokken gezelligheid...quote:
Dat Engelse accent doet het hem toch wel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toy Dolls, leuke band. Dig that Groove!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |