Welke media zijn dat precies?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Diverse media lijken heel erg graag te willen uitdragen dat de islam erbij hoort en dat het allemaal fijne, redelijke, weldenkende mensen zijn. Dat de realiteit een stuk complexer is, gaat er niet in.

Waar heb je die wijsheid vandaan? In deze zaak gaat het om een menselijk lint en kunnen we gewoon tellen hoeveel mensen er deel uitmaken van dat lint. Geef je de ogen de kost.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:31 schreef Xa1pt het volgende:
De realiteit is toch dat als een vrouw geen hoofddoek draagt het ook geen moslima is?
Doorgeslagen politiek-correcte media, over het algemeen mainstream-media. Voor de realiteit zijn we vervolgens overgeleverd aan kleine, onafhankelijke nieuwsblogs en dergelijke.quote:

Namen en rugnummers graag.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:36 schreef Elfletterig het volgende:
Doorgeslagen politiek-correcte media, over het algemeen mainstream-media. Voor de realiteit zijn we vervolgens overgeleverd aan kleine, onafhankelijke nieuwsblogs en dergelijke.

Ik vind het nou wel spannend worden eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:36 schreef Elfletterig het volgende:
Doorgeslagen politiek-correcte media, over het algemeen mainstream-media.
Zoals? De FOK!-frontpage?quote:Voor de realiteit zijn we vervolgens overgeleverd aan kleine, onafhankelijke nieuwsblogs en dergelijke.

Je lijkt verdorie 99.999 wel. Die stelt ook vragen waarvan hij zelf het antwoord kan opzoeken. Ga fijn zélf op zoek naar media die het nieuws over de "kring van vrede" kritiekloos brachten. Hier alvast één voorbeeld: http://nos.nl/artikel/202(...)ing-om-synagoge.htmlquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Namen en rugnummers graag.
Ook in de zogenaamde 'mainstream-media' kom ik genoeg stukken tegen waarin harde kritiek wordt geuit op de islam en de islamitische gemeenschap. Ja, er is vaak net iets meer ruimte voor nuance (anders dan bij een Geenstijl), maar dat lijkt mij geen doodzonde.
 En het kwalijke is: zo'n nieuwsbericht wordt later niet herroepen of gecorrigeerd. Ik hoef jou hopelijk niet uit te leggen dat dit journalistiek gezien nogal dubieus is?
 En het kwalijke is: zo'n nieuwsbericht wordt later niet herroepen of gecorrigeerd. Ik hoef jou hopelijk niet uit te leggen dat dit journalistiek gezien nogal dubieus is?

De Frontpage is meer een doorgeefluik van wat andere media schrijven, maar het zou maar zo kunnen dat je er dingen leest die mainstream media verzwijgen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik vind het nou wel spannend worden eigenlijk.
[..]
Zoals? De FOK!-frontpage?

Nou, kom maar op met die voorbeelden (beide categorieën aub).quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Frontpage is meer een doorgeefluik van wat andere media schrijven, maar het zou maar zo kunnen dat je er dingen leest die mainstream media verzwijgen.

Nou ja ik kan ze niet met 1 hand oppakken maar honderden zie ik daar niet, wel enkele honderden toeschouwers.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Handjevol?

Dus op basis van een lullig nieuwsberichtje, dat de NOS waarschijnlijk over heeft genomen van een of ander persbureau, concludeer jij dat de MSM niet kritisch is richting moslims/de islam?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je lijkt verdorie 99.999 wel. Die stelt ook vragen waarvan hij zelf het antwoord kan opzoeken. Ga fijn zélf op zoek naar media die het nieuws over de "kring van vrede" kritiekloos brachten. Hier alvast één voorbeeld: http://nos.nl/artikel/202(...)ing-om-synagoge.html
"Honderden moslims".... ja, jaEn het kwalijke is: zo'n nieuwsbericht wordt later niet herroepen of gecorrigeerd. Ik hoef jou hopelijk niet uit te leggen dat dit journalistiek gezien nogal dubieus is?

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |