abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149988050
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:24 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Diverse media lijken heel erg graag te willen uitdragen dat de islam erbij hoort en dat het allemaal fijne, redelijke, weldenkende mensen zijn. Dat de realiteit een stuk complexer is, gaat er niet in.
Welke media zijn dat precies?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_149988202
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:31 schreef Xa1pt het volgende:
De realiteit is toch dat als een vrouw geen hoofddoek draagt het ook geen moslima is?
Waar heb je die wijsheid vandaan? In deze zaak gaat het om een menselijk lint en kunnen we gewoon tellen hoeveel mensen er deel uitmaken van dat lint. Geef je de ogen de kost.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
Welke media zijn dat precies?
Doorgeslagen politiek-correcte media, over het algemeen mainstream-media. Voor de realiteit zijn we vervolgens overgeleverd aan kleine, onafhankelijke nieuwsblogs en dergelijke.
pi_149988344
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:36 schreef Elfletterig het volgende:
Doorgeslagen politiek-correcte media, over het algemeen mainstream-media. Voor de realiteit zijn we vervolgens overgeleverd aan kleine, onafhankelijke nieuwsblogs en dergelijke.
Namen en rugnummers graag.

Ook in de zogenaamde 'mainstream-media' kom ik genoeg stukken tegen waarin harde kritiek wordt geuit op de islam en de islamitische gemeenschap. Ja, er is vaak net iets meer ruimte voor nuance (anders dan bij een Geenstijl), maar dat lijkt mij geen doodzonde.

[ Bericht 1% gewijzigd door KoosVogels op 24-02-2015 13:46:21 ]
pi_149988511
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:36 schreef Elfletterig het volgende:

Doorgeslagen politiek-correcte media, over het algemeen mainstream-media.
Ik vind het nou wel spannend worden eigenlijk.
quote:
Voor de realiteit zijn we vervolgens overgeleverd aan kleine, onafhankelijke nieuwsblogs en dergelijke.
Zoals? De FOK!-frontpage?
pi_149988732
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Namen en rugnummers graag.

Ook in de zogenaamde 'mainstream-media' kom ik genoeg stukken tegen waarin harde kritiek wordt geuit op de islam en de islamitische gemeenschap. Ja, er is vaak net iets meer ruimte voor nuance (anders dan bij een Geenstijl), maar dat lijkt mij geen doodzonde.
Je lijkt verdorie 99.999 wel. Die stelt ook vragen waarvan hij zelf het antwoord kan opzoeken. Ga fijn zélf op zoek naar media die het nieuws over de "kring van vrede" kritiekloos brachten. Hier alvast één voorbeeld: http://nos.nl/artikel/202(...)ing-om-synagoge.html

"Honderden moslims".... ja, ja :') En het kwalijke is: zo'n nieuwsbericht wordt later niet herroepen of gecorrigeerd. Ik hoef jou hopelijk niet uit te leggen dat dit journalistiek gezien nogal dubieus is?
pi_149988758
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik vind het nou wel spannend worden eigenlijk.

[..]

Zoals? De FOK!-frontpage?
De Frontpage is meer een doorgeefluik van wat andere media schrijven, maar het zou maar zo kunnen dat je er dingen leest die mainstream media verzwijgen.
pi_149988797
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:52 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De Frontpage is meer een doorgeefluik van wat andere media schrijven, maar het zou maar zo kunnen dat je er dingen leest die mainstream media verzwijgen.
Nou, kom maar op met die voorbeelden (beide categorieën aub).
  dinsdag 24 februari 2015 @ 13:54:26 #183
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_149988808
quote:
Nou ja ik kan ze niet met 1 hand oppakken maar honderden zie ik daar niet, wel enkele honderden toeschouwers.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_149989027
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:51 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je lijkt verdorie 99.999 wel. Die stelt ook vragen waarvan hij zelf het antwoord kan opzoeken. Ga fijn zélf op zoek naar media die het nieuws over de "kring van vrede" kritiekloos brachten. Hier alvast één voorbeeld: http://nos.nl/artikel/202(...)ing-om-synagoge.html

"Honderden moslims".... ja, ja :') En het kwalijke is: zo'n nieuwsbericht wordt later niet herroepen of gecorrigeerd. Ik hoef jou hopelijk niet uit te leggen dat dit journalistiek gezien nogal dubieus is?
Dus op basis van een lullig nieuwsberichtje, dat de NOS waarschijnlijk over heeft genomen van een of ander persbureau, concludeer jij dat de MSM niet kritisch is richting moslims/de islam?

Kom op zeg :')

Ik denk meer aan grote reportages, opiniestukken, analyses, achtergronden. En op die terreinen laten de mainstream-media zich toch echt van hun meest kritische kant zien. Zelfs de 'linkse' Volkskrant laat niet na om opiniestukken te plaatsen waarin de islamitische gemeenschap een veeg uit de pan krijgt.

In Trouw stonden zelfs uitgebreide stukken over de vermeende Shariadriehoek. Later bleken die voor een deel bij elkaar gelogen, maar mijn punt blijft overeind.

Zo'n NOS-berichtje is toch geen journalistiek man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')