Het is niet zo vervelend voor het merendeel van de burgers als de media deze realiteit "een beetje aanpast".quote:Op maandag 23 februari 2015 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor zover er voortschrijdend inzicht is, is de bevinding dat de kloof tussen de westerse samenleving en hier levende moslims enorm is. Het zijn twee compleet verschillende werelden qua denkbeelden. Vervelend hè, realiteit.
Het komt je niet goed uit bedoel je.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je vergelijking raakt kant noch wal.
Het heeft een averechts effect, wat de media doet. Suggestieve, kritiekloze foto's de wereld inslingeren en de suggestie wekken dat moslims massaal aanwezig waren, terwijl er in werkelijkheid slechts 20-25 waren. Breng dat nieuws dan gewoon. Zeg gewoon: "Aan de protestactie namen zo'n 20-25 moslims deel."quote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het is niet zo vervelend voor het merendeel van de burgers als de media deze realiteit "een beetje aanpast".
Nee, want de betreffende groepering of één van de leden heeft nooit iets gezegd in de trant van "ja, eh, nu kijk ik er wel anders tegenaan".quote:Op maandag 23 februari 2015 21:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het komt je niet goed uit bedoel je.
Dat blijkt nergens uit. Jij telt een paar hoofddoeken en gaat er vanuit dat dat alle moslims waren.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
terwijl er in werkelijkheid slecht 20-25 waren.
Kijkvoer voor jou.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat blijkt nergens uit. Jij telt een paar hoofddoeken en gaat er vanuit dat dat alle moslims waren.
Ik ben het met je eens dat het effect averechts is.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het heeft een averechts effect, wat de media doet. Suggestieve, kritiekloze foto's de wereld inslingeren en de suggestie wekken dat moslims massaal aanwezig waren, terwijl er in werkelijkheid slechts 20-25 waren. Breng dat nieuws dan gewoon. Zeg gewoon: "Aan de protestactie namen zo'n 20-25 moslims deel."
En laat het debat aansluitend maar worden gevoerd. De media moet niet op Noord-Koreaanse wijze de boel gaan lopen verheerlijken en verdraaien.
Voorpaginanieuws alles.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:38 schreef Homey het volgende:
Wat een totaal zinloze actie, met een handvol mensen maar. Lekker opgeblazen in media uiteraard.
Alsof die les nog niet getrokken was door niet-achterlijk Nederland.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:38 schreef Homey het volgende:
Wat een totaal zinloze actie, met een handvol mensen maar. Lekker opgeblazen in media uiteraard.
De grootste les die we hier uit kunnen leren is de mainstream media simpelweg niet te vertrouwen.
Gek genoeg vertrouw je wel alle berichten die aansluiten op je visie op de islam.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Alsof die les nog niet getrokken was door niet-achterlijk Nederland.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gek genoeg vertrouw je wel alle berichten die aansluiten op je visie op de islam.
Heel je moslimhaat is gebaseerd op de obsessie van MSM met moslims.quote:
Obessie van MSM t.o.v. moslims in West Europa?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Heel je moslimhaat is gebaseerd op de obsessie van MSM met moslims.
En nu is er een keer een bericht waar de realiteit naar buiten komt: Namelijk dat moslims ook maar gewoon mensen zijn en je geest en brein beginnen te prosteren, omdat je al een decennium bent volgegooid met ontmenselijkingspropaganda.
Wil je dit onderbouwen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
De moslimhaat van iedereen is hier gebaseerd op MSM-berichtgeving.
Een beetje zoals christenen niks tegen homo's hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Obessie van MSM t.o.v. moslims in West Europa?![]()
Eerder een obsessie van de politiek en media om ons de multiculturele samenleving op te dringen.
Verder heb ik niks tegen moslims, heb er genoeg in mijn kennissenkring en zijn vaak heel aardige gastvrije mensen, dus leuk geprobeerd.
Diverse media lijken heel erg graag te willen uitdragen dat de islam erbij hoort en dat het allemaal fijne, redelijke, weldenkende mensen zijn. Dat de realiteit een stuk complexer is, gaat er niet in.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het effect averechts is.
De vraag blijft echter waarom de media dat doet?
Is het een soort schuldgevoel van de verantwoordelijken voor het binnenvallen van landen en vermoorden van mensen die de islam aanhangen, zodat het toch lijkt alsof ze iets erom geven?
Zie de PvdA, steunde invallen in soevereine landen waarom moslims wonen..
Dus dit valt ook alweer onder "moslimhaat"?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dit topic is hilarisch.
De moslimhaat van iedereen is hier gebaseerd op MSM-berichtgeving. En alsnog denken ze dat MSM het opneemt voor moslims.
Doen ze wel goed, moet ik ze nageven.
We moeten helaas vaststellen dat de opkomst verre van massaal was, in plaats van een soort idealistisch, vertekend beeld neer te zetten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil het eerst zien gebeuren. Ik wil eerst zien hoe massaal mensen hieraan meedoen. Dan zal ik daarna mijn sympathie uitspreken.
De realiteit is toch dat als een vrouw geen hoofddoek draagt het ook geen moslima is?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Diverse media lijken heel erg graag te willen uitdragen dat de islam erbij hoort en dat het allemaal fijne, redelijke, weldenkende mensen zijn. Dat de realiteit een stuk complexer is, gaat er niet in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |