quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:25 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon geen koffie drinken, heb je niet nodig als je niet werkt en uit kan slapen.
Decaf latte met sojamelk. Bijna hetzelfde.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hebben ze al koffieloze koffie bij Starbucks? Vanwege gezond en zo?
Is dit echt?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
vanaf de Starbucks site
Earl Grey includes some of the world’s most sought-after teas, grown in the high-elevation gardens of Sri Lanka and northeast India. We take a strong black tea base and add the essence of bergamot, a citrus fruit with subtle lemon and floral lavender notes. We think the aromatic result would have curled the Earl’s stiff upper lip into a smile.
klinkt héérlijk.
Kroegen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Niks! Gewoon terug naar het dorpscafé... met biljart en een oude TV...
Maar vast wel in een mooie beker met hun logo er op, jankert.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:28 schreef Der_Mann het volgende:
7 dollar voor een klein kopje thee, allemachtig hey
Als je daar behoefte aan hebt...quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kroegen.Gelukkig zijn we tegenwoordig in staat om iets verder ons plezier te gaan zoeken.
Suiker en melkquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gewoon een goeie pot koffie met suiker en melk. Dat is pas lekker.
als die beker zoveel kost heb ik liever dat ze het mij in een vuilniszak serverenquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar vast wel in een mooie beker met hun logo er op, jankert.
Jawel. Brabantse koffie. Met een goeie lap vlees erbij.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Suiker en melkdan is het geen koffie meer patjepeer
Black tea kissed with bergamot's lavender essence.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Thee met bergamot... kom OP man...
Vroeger zal het misschien anders zijn geweest, als ik nu denk aan een dorpscafé dan denk ik aan dezelfde bezoekers week in week uit, dat is mijn beeld daar van, maar dat kan ook nog de regio zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als je daar behoefte aan hebt...
the is niet duur. 8 soles voor grandequote:Op donderdag 19 februari 2015 00:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als die beker zoveel kost heb ik liever dat ze het mij in een vuilniszak serveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |