Sure!quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:47 schreef drakin het volgende:
[..]
In dit topic verwachten we daar youtubetjes van
Ik heb 1 met mn eigen naam er opquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik denk ik nog wel op zolder liggen, alleen niet zo'n houten maar een zachter exemplaar
Afgekort aansteller?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe thx!
Is een afkorting voor:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
OKé...quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe thx!
Is een afkorting voor:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Er zijn ondertussen zoveel radiostations dat ik de draad ben kwijtgeraakt. Volg er nu geen enkele meer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:40 schreef ToT het volgende:
Whehehe!Ja ik zit bij diezelfde radio he!
Dat is toch van die vleermuizen muziek?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]Gothic muziek is aanstellerij of zo?
No prob!quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
OKé...
Het kan zijn dat ik soms geen Hoofdletters gebruik en je tot noem of Tot, dan alvast mijn nederige
excuses
ah gelukkig ben je niet zo moeilijk, dat scheeltquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
No prob!
De oorspronkelijke bedoeling was dat de uitspraak op z'n Engels Tee Oh Tee zou zijn, maar sommigen spreken dat op z'n Nederlands uit, en ik wordt ook wel Theo Thee genoemd of ToTje.
Zit nu Siren te luisteren, ook wel een aardig nummer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:50 schreef ToT het volgende:
Niet zo mn ding maar btw.. Maar ik refereerde meer simpelweg naar de naam ... Dacht dat het een of ander theater gezelschap zou zijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:50 schreef ToT het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is toch van die vleermuizen muziek?
Neuh, zeker niet!quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ah gelukkig ben je niet zo moeilijk, dat scheelt
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit nu Siren te luisteren, ook wel een aardig nummer.
Owwwwquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zo mn ding maar btw.. Maar ik refereerde meer simpelweg naar de naam ... Dacht dat het een of ander theater gezelschap zou zijn
We hebben al wel Theemuts hier maar die slaapt al.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
No prob!
De oorspronkelijke bedoeling was dat de uitspraak op z'n Engels Tee Oh Tee zou zijn, maar sommigen spreken dat op z'n Nederlands uit, en ik wordt ook wel Theo Thee genoemd of ToTje.
ook wel bekend onder de naam Treekutquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We hebben al wel Theemuts hier maar die slaapt al.
Nou benieuwd naar die uitbreiding. post maar een paar joutubjesquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]Maar mijn smaak is inmiddels enorm uitgebreid. Met die band is het begonnen, maar het is lang niet allemaal zo tragisch en neerslachtig enzo.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ook wel bekend onder de naam Treekut
Hehehe sure!quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou benieuwd naar die uitbreiding. post maar een paar joutubjes
Ik heb meer met Theatre Of Hate....maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou benieuwd naar die uitbreiding. post maar een paar joutubjes
Die ken ik.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb meer met Theatre Of Hate....maar dat zal wel aan mij liggen.
die sturen we toch allemaal naar Treekut?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
En lucifers zijn natuurlijk verboden in huis
ja doe maar want dat ga ik niet allemaal aanklikken...quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben dat ToT eens aan luisteren. Ik zal wel verslag doen, wat ik er van vind.
3 van die bands live gezienquote:
Stel Duitsers he.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he!
Die stem is zo heerlijk warm!
Mag jij raden welkequote:
De speer van PP is er een van het lot.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als Spear of destiny vond je ze zeker leuker?
Je had het eigenlijk een paar posts hierboven al goed terwijl je niet eens aan het raden was.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja potverdrie, ik ken je niet eens!Hoe moet ik dat dan raden?
Temple of love is ook fijn!quote:
Ik loop altijd weg.quote:
Ook gezienquote:
Whaha!quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Je had het eigenlijk een paar posts hierboven al goed terwijl je niet eens aan het raden was.
Nee gewoon hier in mijn eigen stad.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!Toevallig ook naar het Ragnarok Aaskeria festival geweest?
Nee niet echt, heb ze ontmoet in Rotterdam en daarna optreden geregeld in Tilburg.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als Spear of destiny vond je ze zeker leuker?
Waar zag jij ze dan?quote:
In ieder geval welkom, ook namens Mo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ik me ff niet voor de geest halen, maar ik ken ook niet alles van ze.
O zijn ze daar ook geweest? Welk jaar was dat dan?quote:
1985.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
O zijn ze daar ook geweest? Welk jaar was dat dan?
Ik zag ze in de Jaap Edenhal
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee gewoon hier in mijn eigen stad.
Faun komt op elk festival wel waar ik ben, of bijna elk.
Vooral dat laatste PP.quote:
Dank u!quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In ieder geval welkom, ook namens Mo.
O das jaren daarvoor dus.quote:
uit mijn hoofd een jaartje of 5 of 6 geledenquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
O zijn ze daar ook geweest? Welk jaar was dat dan?
Ik zag ze in de Jaap Edenhal
Whehehe dat kan ook!quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is de enige die ik wel mooi vind![]()
Oké, maar waarom zeg je dat?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Fann, het zijn wel Duitsers hoor. Maar een leuke band.
wou je daten?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:09 schreef chufi het volgende:
ToT waar kom je vandaan> Rook je Drink je... Heb je vrouw en of alleen kinderen
Zijn anders heel veel goede Duitse bands hoorquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Fann, het zijn wel Duitsers hoor. Maar een leuke band. Eigenlijk maar met hun 2-en.
Ik woon tegen de Duitse grens aan, rook niet, drink wel (Het liefst Laphroaig whisky), geen vrouw, geen kinderen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:09 schreef chufi het volgende:
ToT waar kom je vandaan> Rook je Drink je... Heb je vrouw en of alleen kinderen
Dat vind ik ook echt 1 van hun toppers!quote:
Hoor je mij iets negatiefs zeggen? Ik ben zelf 1/4 Duitser.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn anders heel veel goede Duitse bands hoor
Muziek verbroederdquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik 1/8e, geloof ik!quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoor je mij iets negatiefs zeggen? Ik ben zelf 1/4 Duitser.
oh...quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Introotje voor de dames hier toch ....
ik noem een Modern Talkingquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, ik zet net te denken ik ben 1/8.quote:
Flikkert een eind op zeg, wat een bagger!quote:
Hehehe okee dan!quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik zet net te denken ik ben 1/8.
huisdieren? Houding tov kinderen? Slik je pillen? Wat vind je van LAT-relaties?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik woon tegen de Duitse grens aan, rook niet, drink wel (Het liefst Laphroaig whisky), geen vrouw, geen kinderen.
Ok duidelijk ... Thanksquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik woon tegen de Duitse grens aan, rook niet, drink wel (Het liefst Laphroaig whisky), geen vrouw, geen kinderen.
Een van mijn oma's is vol D, ben ik dus 1/8, maar 3 van mijn grootouders groeiden daar op. dus wat ben ik dan eigenlijk?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe okee dan!
Ja ik zal het mijn moeder weer eens een keer navragen hoe het ook al weer precies zat!
DDM in de contra attackquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
huisdieren? Houding tov kinderen? Slik je pillen? Wat vind je van LAT-relaties?
Wij allemaal toch, join the fucking club.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
huisdieren? Houding tov kinderen? Slik je pillen? Wat vind je van LAT-relaties?
Heb geen idee, ben zelf 1/8 Sinti.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een van mijn oma's is vol D, ben ik dus 1/8, maar 3 van mijn grootouders groeiden daar op. dus wat ben ik dan eigenlijk?
Ingewikkeld!quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een van mijn oma's is vol D, ben ik dus 1/8, maar 3 van mijn grootouders groeiden daar op. dus wat ben ik dan eigenlijk?
Een mofquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ooit, dan zou je er ietwat laat mee zijn m.i.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Geen huisdieren meer, zou wel tof zijn als ik ooit koters zou krijgen, ik slik geen pillen (maar heb wel geblowd, paddo's gesnoept en allerlei interessante kruiden uitgeprobeerd jaren geleden), en LAT relaties vind ik ook helemaal prima. Gezien mijn Asperger en ADHD is dat misschien zelfs beter dan samen wonen.
Nah, ingewikkeld, ik weet niet, ben wel erg raar.quote:
Gezellig, ik ben schizofreen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:16 schreef ToT het volgende:
Gezien mijn Asperger en ADHD is dat misschien zelfs beter dan samen wonen.
.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dan ben je nooit alleenquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gezellig, ik ben schizofreen.
Ja dat weten we nou wel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, ingewikkeld, ik weet niet, ben wel erg raar.
Hehehe ja ik zit sinds kort weer op een datingsite. Leuke Filipijnse leren kennen die in Duitsland woont. ERG fijne relatie mee opgebouwd, tot ze ineens bazig begon te doen van: "Ik zal jou vertellen hoe onze toekomst er uit gaat zien!" (letterlijk), en dat hield in van dat ik als 100% arbeidsongeschikte weer 40 uur per week moest gaan werken om haar en onze toekomstige kinderen te onderhouden terwijl zij thuis zou zitten,quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ooit, dan zou je er ietwat laat mee zijn m.i.
Lekker gekquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, ingewikkeld, ik weet niet, ben wel erg raar.
Gezelig!quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gezellig, ik ben schizofreen.
Zo dan!quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja ik zit sinds kort weer op een datingsite. Leuke Filipijnse leren kennen die in Duitsland woont. ERG fijne relatie mee opgebouwd, tot ze ineens bazig begon te doen van: "Ik zal jou vertellen hoe onze toekomst er uit gaat zien!" (letterlijk), en dat hield in van dat ik als 100% arbeidsongeschikte weer 40 uur per week moest gaan werken om haar en onze toekomstige kinderen te onderhouden terwijl zij thuis zou zitten,
Toen ik rustig uitlegde dat dat hier tegenwoordig niet meer zo werkt, was ZIJ nota bene degene die het heeft uitgemaakt, want als ik van haar hield, zou ik dat voor haar over hebben!
En toen ben je voor jezelf begonnenquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja ik zit sinds kort weer op een datingsite. Leuke Filipijnse leren kennen die in Duitsland woont. ERG fijne relatie mee opgebouwd, tot ze ineens bazig begon te doen van: "Ik zal jou vertellen hoe onze toekomst er uit gaat zien!" (letterlijk), en dat hield in van dat ik als 100% arbeidsongeschikte weer 40 uur per week moest gaan werken om haar en onze toekomstige kinderen te onderhouden terwijl zij thuis zou zitten,
Toen ik rustig uitlegde dat dat hier tegenwoordig niet meer zo werkt, was ZIJ nota bene degene die het heeft uitgemaakt, want als ik van haar hield, zou ik dat voor haar over hebben!
Als iedereen slaapt zijn wij er altijd nog wel ergens.quote:
Ja ik ben weer terug naar die site gegaan, en probeer nu steeds zo snel mogelijk er achter te komen wat iemand over bepaalde belangrijke dingen denkt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo dan!dan moet je wel héél hard wegrennen inderdaad
alle wijven zijn hetzelfdequote:Op donderdag 19 februari 2015 00:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Qua werk? Nee ik zit nog thuis, maar wil wel vrijwilligerswerk gaan doen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:21 schreef drakin het volgende:
[..]
En toen ben je voor jezelf begonnen
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als iedereen slaapt zijn wij er altijd nog wel ergens.
Je slaat de spijker op haar kop.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:22 schreef sacha het volgende:
[..]
alle wijven zijn hetzelfde![]()
oh wacht...
zijn kop...quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op haar kop.
Gewoon vragen: Waar en wanneer kan ik langskomen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben weer terug naar die site gegaan, en probeer nu steeds zo snel mogelijk er achter te komen wat iemand over bepaalde belangrijke dingen denkt.
Ik heb kozakken bloed volgens de geruchten aan mn moeders kant... Ook al was ze als au=pais in Parijsquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
Ik heb ergens Frans bloed zitten, want mijn moeder heeft een Franse achternaam,
maar die wist zelf niet hoe het zat, dus ik weet het al helemaal niet
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:22 schreef sacha het volgende:
[..]
oh wacht...
1 zak en een beetje Ko zeker.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb kozakken bloed volgens de geruchten aan mn moeders kant... Ook al was ze als au=pais in Parijs
Whehehe!quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon vragen: Waar en wanneer kan ik langskomen?
misschien heeft je moeder met een Kozak gerotzooidquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb kozakken bloed volgens de geruchten aan mn moeders kant... Ook al was ze als au=pais in Parijs
Eigen dating-site !!quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:21 schreef drakin het volgende:
[..]
En toen ben je voor jezelf begonnen
Ja, met de zak van Ko liggen rommelen dus.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien heeft je moeder met een Kozak gerotzooid
Mijn opa komt uit weeshuis, is daar gedumpt met briefje erbij.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien heeft je moeder met een Kozak gerotzooid
Je bent eigenlijk alles van je mannen aan het verkopen .... Ik zag je postbode al zo zielig voor het raam staanquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:22 schreef sacha het volgende:
[..]
oh wacht...
Mijn Oma ook, met haar zusjes, haar moeder ging dood aan de Spaanse Griep en haar vaderquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn opa komt uit weeshuis, is daar gedumpt met briefje erbij.
Ik vond mezelf voor mijn eigen deur, geen idee waar ik vandaan kwam en er lag niet eens een briefje bij.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn Oma ook, met haar zusjes, haar moeder ging dood aan de Spaanse Griep en haar vader
was schipper, dus die kon niet voor haar zorgen, vandaar dat ik een Tante heb, zus van mijn Oma,
of had eigenlijk, want e is dood, die non was, die was nog niet eens 1 jaar toen ze in het weeshuis
kwam
Daar komt de uitdrukking ''zo gek als een deur'' vandaanquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond mezelf voor mijn eigen deur, geen idee waar ik vandaan kwam en er lag niet eens een briefje bij.
Ja, der Blixa!!!quote:
nu ben ik écht in de warquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn Oma ook, met haar zusjes, haar moeder ging dood aan de Spaanse Griep en haar vader
was schipper, dus die kon niet voor haar zorgen, vandaar dat ik een Tante heb, zus van mijn Oma,
of had eigenlijk, want ze is dood, die non was, die was nog niet eens 1 jaar toen ze in het weeshuis
kwam
Je durft wel. Grossmaul!!quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar komt de uitdrukking ''zo gek als een deur'' vandaan
Mijn Oma haar moeder ging dood, haar vader, dus dat is mijn overgrootvader, was schipperquote:
Neuh, we waren gewoon thuis.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben je met de zoon naar de kroeg geweest?
tis mijn handelquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk alles van je mannen aan het verkopen .... Ik zag je postbode al zo zielig voor het raam staan
Ja ik zag dat het werkte en opeensquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:35 schreef sacha het volgende:
[..]
tis mijn handel![]()
zit jij nou nog steeds op streetview mij te bekoekeloeren?
Geweldige verhalen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn Oma haar moeder ging dood, haar vader, dus dat is mijn overgrootvader, was schipper
en die kon dus niet voor 4 dochters zorgen, die moest varen... dus werden ze in een weeshuis gedupt.
De jongste dochter, Tante Corrie, was nog geen eens 1 jaar en die werd non.
Ik heb van mijn vader ooit een schilderijtje van haar gekregen, niet geschilderd maar
hoe noem je dat? met die steekjes en wol enzo...
Maria met kindje Jezus, hangt in de Plee hiero
Doe eerst maar eens een YT of zo om er aan te wennenquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, wil je weten wanneer wel?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe eerst maar eens een YT of zo om er aan te wennen
Idd een teaser slechts.... Ging wel erg snel ....quote:
Ach Maart is al gecovered.. Doe rustig aanquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek wel een hele, moest eerst pissen.
Ik zeg dat soort dingen nooit... Ik ben dan gewoon ff weg, maar niemand merkt datquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je gaat toch niet op tong lijken?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach Maart is al gecovered.. Doe rustig aan
Ben soms dagen weg en niemand merkt het.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg dat soort dingen nooit... Ik ben dan gewoon ff weg, maar niemand merkt dat
Pissen op de hei?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben soms dagen weg en niemand merkt het.
we gingen er gewoon vanuit dat je met zaakjes bezig wasquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat denk je maar... Ik had asperges gegeten vandaag .. dat ruik je als je moet pistquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met zijn "zaakje" zul je bedoelen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we gingen er gewoon vanuit dat je met zaakjes bezig was
Ben vaak topics lang weg, meestal zo rond het weekend.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah dat zal ik morgen of zo wel ff checken!quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW ToT, 40+ heeft ook een muziek-ketting.....
Ik denk de plantjes water gevenquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
God mag weten wat PP op de hei allemaal doet, ik wil het niet weten niet.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:39 schreef drakin het volgende:
Deze vind ik ook erg mooi, beetje veel doedel en middeleeuws, maar dit is dan wel weer een heel lekker rustiger nummer van hun.
En ook al een aantal keer live gezien
Ben al blij dat je geen geit zegt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik rijd wat rondjes op een paard daar.
Met Omnia heb ik het min of meer gehad, zijn me te popi jopi geworden.quote:
Ah ja snap ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Met Omnia heb ik het min of meer gehad, zijn me te popi jopi geworden.
Heb er afgelopen zomer maar even naar gekeken en dat was meer omdat ze een nummer aan een overleden vriendin opdroegen, wat ik dan natuurlijk wel weer van ze waardeerde.
Ooit een keer naar zo'n optreden geweest. Ben ff de naam van die groep kwijt, maar was wel erg indrukwekkend!quote:
Omnia of trad Within Temptation ook in zulke kleine zaaltjes op? Naar die laatste luister ik dan weer niet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja snap ik.
Ja en te popi jopi snap ik idd wel weer, zeker nu ze zo enorm "save the animals" enzo zijn.
Within Temptation vond ik ook helemaal geweldig voordat er ineens hele kuddes tienertjes naar hun concerten toe gingen.
Gewoon in een zaaltje van 150 man; dat was toen gewoon gaaf!
Ik ben zelf nogal 80's en weinig metal, maar we hebben een heel brede smaak, we houden ook van jazz, klassiek, country etc. etc. Maar hij verdient er geld mee dus, en hij is muzikant al 2/3 van zijn leven..quote:
Ben ik het mee eens. Maar wie ben ik?quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Within Temptation, wat een kutherrie met een aanstellerige zangeres
Within Temptation trad t/m het Mother Earth album in kleine zaaltjes op. Op een gegeven moment kwamen ze live op de radio met een concert voor Nederlandse pop-artiesten waarbij Di-Rect ook optrad, en toen ben ik afgehaakt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Omnia of trad Within Temptation ook in zulke kleine zaaltjes op? Naar die laatste luister ik dan weer niet.
Herkenbaar, dat heb ik met de 80's muziek.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Within Temptation trad t/m het Mother Earth album in kleine zaaltjes op. Op een gegeven moment kwamen ze live op de radio met een concert voor Nederlandse pop-artiesten waarbij Di-Rect ook optrad, en toen ben ik afgehaakt.
Super toffe mensen, maar ik hou meer van dat het allemaal nog wat minder bekend is. (Uiteraard bepaalde bands uitgezonderd.)
Ben benieuwd naar die minder bekende van je, ik ken een hoop, maar misschien zit er wel wat leuks tussen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Within Temptation trad t/m het Mother Earth album in kleine zaaltjes op. Op een gegeven moment kwamen ze live op de radio met een concert voor Nederlandse pop-artiesten waarbij Di-Rect ook optrad, en toen ben ik afgehaakt.
Super toffe mensen, maar ik hou meer van dat het allemaal nog wat minder bekend is. (Uiteraard bepaalde bands uitgezonderd.)
Het lijkt me heerlijk om op die grote trommel te rammen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit een keer naar zo'n optreden geweest. Ben ff de naam van die groep kwijt, maar was wel erg indrukwekkend!
Qua bands? Autumn is bijvoorbeeld een heel goede!quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar die minder bekende van je, ik ken een hoop, maar misschien zit er wel wat leuks tussen.
Dito, de naam begon met wadaiko...en nog iets.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het lijkt me heerlijk om op die grote trommel te rammen.
Ok dan zien we je morgen weer terug...quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:07 schreef ToT het volgende:
Hee maar mensen: het is gezellig enzo, maar ik ga maffen!
Trusten he!Leuk kennis gemaakt te hebben hier!
Die ken ik, een vriend heeft nog met ze samengewerktquote:Op donderdag 19 februari 2015 01:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Qua bands? Autumn is bijvoorbeeld een heel goede!
bedtijdquote:
Ik heb me maar 2 worstenbroodjes in de oven geflikkerd heb zin in een snack.quote:
Van die verpakte shit of echte?quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb me maar 2 worstenbroodjes in de oven geflikkerd heb zin in een snack.
Verpakte van AH.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van die verpakte shit of echte?
Wie bedoel jij?quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:28 schreef Braindead2000 het volgende:
Oh die eend is weer hierheen gevlucht.
Wij vangen alles liefdevol op.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:28 schreef Braindead2000 het volgende:
Oh die eend is weer hierheen gevlucht.
Ligt nog in de oven bijna klaar.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hey Mo, Worstenbroodje lekker?
Wat ben je ineens into doe maar?quote:
Oeh, nog even geduld dan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ligt nog in de oven bijna klaar.
Nou, die zanger ken ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat ben je ineens into doe maar?
Ook een hallo, het is toch een zwaai smiley. Kan allebei volgens mij.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik denk bij die zwaai smilie altijd dat het goodbye is.
Klopt, dacht ik ook, het is gewoon een wave, toch?quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook een hallo, het is toch een zwaai smiley. Kan allebei volgens mij.![]()
Volgens mij wel, ik gebruik hem in ieder geval voor beide gevallen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, dacht ik ook, het is gewoon een wave, toch?
Vanuit onze coffeeshop kon hij perfect zijn huis in de gaten houden wanneer de kust veilig was.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik denk dat jij persoonlijk bedoelt.
Cool.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vanuit onze coffeeshop kon hij perfect zijn huis in de gaten houden wanneer de kust veilig was.
Of andersom?quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vanuit onze coffeeshop kon hij perfect zijn huis in de gaten houden wanneer de kust veilig was.
Je kunt moeilijk zwaaien dat je gaat als je binnenkomt vallen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik gebruik hem in ieder geval voor beide gevallen.
Onveilig bedoel je. Al die tieners. Moet je wel gebruik van maken natuurlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dat dus, beetje raar om binnen te komen en dan te zwaaien dat je weg gaat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk zwaaien dat je gaat als je binnenkomt vallen.
En zo raar ben je niet...quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat dus, beetje raar om binnen te komen en dan te zwaaien dat je weg gaat.
Ligt aan je bui denk ik, hoe wil je je voelen, muziek is gevoel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat zal ik nou eens luisteren?
Dat ja ... Altijd die UTO mannetjes of was het Mo? DIe is ook een beetje als zn zoon...quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat dus, beetje raar om binnen te komen en dan te zwaaien dat je weg gaat.
Ik kom niet in UTO.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ja ... Altijd die UTO mannetjes of was het Mo? DIe is ook een beetje als zn zoon...
Ik volg je niet meer.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ja ... Altijd die UTO mannetjes of was het Mo? DIe is ook een beetje als zn zoon...
quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat zal ik nou eens luisteren?
Onze Wobble.quote:
FANN, slaap lekker.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:42 schreef FANN het volgende:
Schilderijtje van de non![]()
[ afbeelding ]
Amen en Truste!
Nog een half uurtje en dan ga ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Slapen is altijd een optie... Maar dan kan ik morgenvroeg ook weer opduiken
2 werelden thuis Fann ? Slaap lekker meidquote:Op donderdag 19 februari 2015 01:42 schreef FANN het volgende:
Schilderijtje van de non![]()
[ afbeelding ]
Amen en Truste!
EN Fann de non...quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die Griek is gewoon een nozem denk ik.
Uit Amsterdam Noord?quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Die heb ik op school geplaybacked.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |