Ja, klaarkomen tijdens seks is ook wel wat spannender dan in je slaap.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ja vet weirde shit idd maja I have to live with itHoewel ik toch wel graag zo makkelijk tijdens neukseks zou klaar willen komen ipv in m'n slaap
![]()
Ah meen je dat? Je bent denk ik de allereerste persoon die dat tegen me zegt
Goede vraag waar ik zelf geen antwoord op heb.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waarom meng je in dit saaie gesprek?
Joke's on her toch? I bust real nuts.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
Want als Chick zo begint te kronkelen en kreunen denk ik altijd dat ze overdrijft
Nope, ik word soms echt zo geil van shit die hij doet dat ik ga ''kronkelen'' (niet als een bezetene/hysterische) maar gewoon lichtjes ja. Kreunen mwah, meer hijgen heel soms een kreuntje jaquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan je die ene vraag nog doen
Want als Chick zo begint te kronkelen en kreunen denk ik altijd dat ze overdrijft
Klaarkomen kan ook zonder geluid te maken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan je die ene vraag nog doen
Hahaha donder opquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Anti-liaan, oftewel, tegen slingers. Small dick gespot.
Ja dus datquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, klaarkomen tijdens seks is ook wel wat spannender dan in je slaap.![]()
Ja, for real.
heb ik ook na potje haxballquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope, ik word soms echt zo geil van shit die hij doet dat ik ga ''kronkelen'' (niet als een bezetene/hysterische) maar gewoon lichtjes ja. Kreunen mwah, meer hijgen heel soms een kreuntje ja
Bij Chai noemen we dat gewoon spasmen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha donder op
[..]
Ja dus datHoewel het dus wel echt darn nice wakker worden is.
En het rare is dat áls ik eenmaal klaar kom, het ook zo gelijk 3x achter elkaar gebeurt. Rare shit
wow, zonder reden deze sneer, hashtagchlo2k13quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij Chai noemen we dat gewoon spasmen.
quote:
Heb jullie dit gemist schatjesquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij Chai noemen we dat gewoon spasmen.
Gequote voor paggatime.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:27 schreef VeerEli het volgende:
Haha ik heb nog een mooi verhaal
1x had m'n pa bezoek van m'n oom en zijn vriendin, en zat ik boven op m'n kamer dus met m'n laptop.
Ging ik dus bezig met een dildo want ik was geil, hoor ik ineens die trapEn ik wist niet waar ik zo snel die dildo moest laten en was bang dat ik misschien op moest staan om ze te begroeten of whatsoever.
Dus ik stopte die dildo zo ver mogelijk naar binnen en deed toen m'n slipje weer omhoogToen kwamen ze gvd ook nog m'n kamer op
![]()
En dus ja vet awkward doen met die fucking dildo op dat moment in m'n kut. Terwijl m'n pa, oom en ''tante'' tegenover me staan.
Kaaaaaaaaanonnen wat is dit awkward eigenlijk nu ik dit zo opschrijf
#truefuckingstory
Eindelijk weer ruimte nu al dat populistisch rechts volk weg is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Heb jullie dit gemist schatjes.
hahahahaha goeie grap Chloroquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben remi niet. Er is gewoon Veer voor ons allebei :$$
watquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:27 schreef VeerEli het volgende:
1x had m'n pa bezoek van m'n oom en zijn vriendin, en zat ik boven op m'n kamer dus met m'n laptop.
Ging ik dus bezig met een dildo want ik was geil, hoor ik ineens die trapEn ik wist niet waar ik zo snel die dildo moest laten en was bang dat ik misschien op moest staan om ze te begroeten of whatsoever.
Dus ik stopte die dildo zo ver mogelijk naar binnen en deed toen m'n slipje weer omhoogToen kwamen ze gvd ook nog m'n kamer op
![]()
En dus ja vet awkward doen met die fucking dildo op dat moment in m'n kut. Terwijl m'n pa, oom en ''tante'' tegenover me staan.
#truefuckingstory
Baasquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:27 schreef VeerEli het volgende:
![]()
#truefuckingstory
Veerquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:27 schreef VeerEli het volgende:
![]()
#truefuckingstory
Ik heb pvv gestemd :s :squote:Op woensdag 18 februari 2015 22:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eindelijk weer ruimte nu al dat populistisch rechts volk weg is.
Dikke pavlov reactie, nu denk je altijd aan je oom als je klaarkomt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:27 schreef VeerEli het volgende:
![]()
#truefuckingstory
Zie gewoon dat teringjong voor me die dat zegtquote:
Haha echt een kki kind inderdaadquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie gewoon dat teringjong voor me die dat zegt
Willow is okéquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
Nu Hoink en willoow laten bannen en Robo terig
Ja echt, doet me beetje denken aan Modusquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha echt een kki kind inderdaad
wat een tyfusjong is dat hequote:Op woensdag 18 februari 2015 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie gewoon dat teringjong voor me die dat zegt
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
Nu Hoink en willoow laten bannen en Robo terig
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt, doet me beetje denken aan Modus
quote:
neequote:
quote:
Ik PvdA want ik verricht vaak keilang arbeid.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik partij voor de dieren, want ik houd van bbq
Dieren zijn er om geslacht te worden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik partij voor de dieren, want ik houd van bbq
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik PvdA want ik verricht vaak keilang arbeid.
zit je dan, in Amsterdam.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik PvdA want ik verricht vaak keilang arbeid.
Niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:32 schreef Mortaxx het volgende:
Wat gaan jullie stemmen bij provinciale staten verkiezingen
Lief.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom ik geef je medicijn
Hoe Is het met mortie
las in zwaar mocro accent.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Doet me denken aan toen ik in groep 6 zat, waren er ook verkiezingen ergens voor, en ik vergeet die mocro (Souffian, red.) nooit meer. "Ik stem later op de PvdA, want arbeid betekent werk, en ik wil later werk vriend"![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |