Heb me srs al een paar keer afgevraagd hoe het voelt om in je pussy geneukt te worden (no homo beetje). Lijkt me eng manquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Soms wil ik een pik hebben. Lijkt me zo grappig om daar aan te trekken en dat het dan gewoon een chill gevoel isStuk makkelijker dan met je eigen vinger of dildo in je kut rossen en shit.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Soms wil ik een pik hebben. Lijkt me zo grappig om daar aan te trekken en dat het dan gewoon een chill gevoel isStuk makkelijker dan met je eigen vinger of dildo in je kut rossen en shit.
quote:
[..]
Ik heb ook nog wel een biologische garnaal voor je. Of nou eik meer een gamba zeg maar hahaa aha haa.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:06 schreef VeerEli het volgende:
Tja Modus ik verzin het zelf ook niet
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik ook. Ook lekker makkelijk met pissen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
iloveuveerquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Voelt niet zo heel veel anders dan in je kont geneukt worden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb me srs al een paar keer afgevraagd hoe het voelt om in je pussy geneukt te worden (no homo beetje). Lijkt me eng man. Zo'n penis die in je pussy beukt
. Lijkt me ook raar voelen.
Dat is dan wel mi kki lekkerquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb me srs al een paar keer afgevraagd hoe het voelt om in je pussy geneukt te worden (no homo beetje). Lijkt me eng man. Zo'n penis die in je pussy beukt
. Lijkt me ook raar voelen.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een biologische garnaal voor je. Of nou eik meer een gamba zeg maar hahaa aha haa.hahahaha sjongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een biologische garnaal voor je. Of nou eik meer een gamba zeg maar hahaa aha haa.KkiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Echt? Oh, dan lijkt het me heerlijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Voelt niet zo heel veel anders dan in je kont geneukt worden..
Ehmmm nee.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:13 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
En ik wil gewoon echt weten hoe het voelt als je in je ballen getrapt wordt.
Kun jij klaarkomen van enkel penetratie of heb je extra stimulans nodig?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat is dan wel mi kki lekkerAls je goeie dick hebt dan.
Waarom echt? Da's net alsof een kerel zegt dat hij wilt voelen hoe het voelt om een kind te barenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:13 schreef Willoow2 het volgende:
En ik wil gewoon echt weten hoe het voelt als je in je ballen getrapt wordt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat is dan wel mi kki lekkerAls je goeie dick hebt dan.
Ik kom nooit klaar man, alleen als ik zelf als een gek tekeer ga te douwen met een dildo of vibo en daarbij m'n clit stimuleerquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun jij klaarkomen van enkel penetratie of heb je extra stimulans nodig?
quote:
Wil gewoon weten hoe erg het pijn doet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom echt? Da's net alsof een kerel zegt dat hij wilt voelen hoe het voelt om een kind te baren.
[..].
WE FINNA WORK THIS OUT.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik kom nooit klaar man alleen als ik zelf als een gek tekeer ga te douwen met een dildo of vibo en daarbij m'n clit stimuleer
#confessions
Doe je wel alsof?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik kom nooit klaar man, alleen als ik zelf als een gek tekeer ga te douwen met een dildo of vibo en daarbij m'n clit stimuleer
#confessions
Hahaha wat. Damn, rip Veers boys egoquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik kom nooit klaar man alleen als ik zelf als een gek tekeer ga te douwen met een dildo of vibo en daarbij m'n clit stimuleer
#confessions
Vind het nog steeds ziek dat jij kunt squirten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun jij klaarkomen van enkel penetratie of heb je extra stimulans nodig?
Came buckets hehehehequote:Op woensdag 18 februari 2015 22:17 schreef Matip het volgende:
[..]
Vind het nog steeds ziek dat jij kunt squirten.
Ja het is echt zielig want in de eerste jaren vond hij het vet klote, maar ja het is nog nooit iemand gelukt en zelfs mezelf lukt het echt maar sporadischquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha wat. Damn, rip Veers boys ego
Niet meerdere keren spontaan klaarkomen van enkel een beetje bondage.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik kom nooit klaar man, alleen als ik zelf als een gek tekeer ga te douwen met een dildo of vibo en daarbij m'n clit stimuleer
#confessions
Brb.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
#confessions
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je vaginisme :ssquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja het is echt zielig want in de eerste jaren vond hij het vet klote, maar ja het is nog nooit iemand gelukt en zelfs mezelf lukt het echt maar sporadischHoe geil ik ook ben en nat, meestal lukt het gewoon niet (dus ook niet door mezelf, en ik weet precies welke spots ik raken moet
)
Haha rot opquote:
Hahaquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha rot opOh nog een bizar feitje; ik heb orgasmes in m'n slaap
Gewoon, random. Word ik wakker en kom ik ineens klaar. Fucking nice wel. Maar des te vager dat het dus ''bewust'' zo slecht lukt
Ik ga je ooit wifen voordat ik sterf.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gewoon, random. Word ik wakker en kom ik ineens klaar. Fucking nice wel. Maar des te vager dat het dus ''bewust'' zo slecht lukt
inb4 mad chloro.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ga je ooit wifen voordat ik sterf.
Nog nooit gehad in mijn slaap.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ja vet weirde shit idd maja I have to live with itquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HahaJezus, apart wijf ben je wel hoor. Oh ja, donker haar staat je wel leuk, maar vind je met blond haar leuker. :$
Hahah good luck sweetheartquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ga je ooit wifen voordat ik sterf.
Dat moet wel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:21 schreef Matip het volgende:
Denk dat de vriend van veer zo'n mini garnaal heeft ;s
Ben remi niet. Er is gewoon Veer voor ons allebei :$$quote:
Hij is half Anti.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:21 schreef Matip het volgende:
Denk dat de vriend van veer zo'n mini garnaal heeft ;s
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben remi niet. Er is gewoon Veer voor ons allebei :$$
Kan je die ene vraag nog doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:20 schreef VeerEli het volgende:
Zo, dat was het boekje open van Veer vandaag. Nu jullie beurt
Anti-liaan, oftewel, tegen slingers. Small dick gespot.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij is half Anti.
Hopelijk is dat feitelijk genoeg om deze oneliner tegen te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |